www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KRCM1904

Citaat van: Footballfrans op sep 12, 2014, 08:29:48
Ik weet dat er een verschil zit tussen geplande en misschien geplande wedstrijden maar dat die niet meer geupdate wordt is me niet bekend. Kan je me twee screenshots sturen zodat ik de verschillen kan analyseren? Alvast bedankt.

Op mijn startpagina:

Your FootballFans

Wedstrijdbezoeken 393
Geplande wedstrijden 12
Stadion bezoeken 186
Gewenste stadionbezoeken 1
Gezien op televisie 0

Op mijn profiel:

Bezoeken

Wedstrijdbezoeken: 393
Stadion bezoeken: 185
Gezien op televisie: 0
Geplande wedstrijden: 0
Gewenste stadionbezoeken: 1


De juiste gegevens staan bij mijn profiel, op de startpagina staat het fout.

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Footballfrans

Citaat van: Footballfrans op aug 30, 2014, 11:45:00
Wat ik lees klinkt als een fout in de software. Ik ga het uitzoeken. Verder is bekend dat het bijwerken van de vriendschappelijke wedstrijden momenteel niet snel gebeurt. Alle dubbele wedstrijden hangen daarmee samen. Daar wordt aan gewerkt. Dank voor het melden.

Vorige week hebben we een nieuwe versie van FootballFans geplaatst en een groot aantal problemen opgelost. De vriendschappelijke wedstrijden kloppen nu. Mochten er nog problemen zijn, laat het dan even horen.

Footballfrans

Citaat van: AthleticHolanda op aug 31, 2014, 21:21:35
Het betreft helaas niet alleen de vriendschappelijke wedstrijden. Zo is de Spaanse Tercera al sinds begin maart niet meer geüpdate en heb ik het idee dat alle lagere competities in vooraanstaande voetballanden erg veel tijd nodig hebben. Zo is de eerste Topklasse ronde nog steeds niet verwerkt, duurt het bijna twee weken voordat de Oberliga uitslagen binnen zijn... dat was voorheen nooit het geval!

Volgens mij lopen ze nu allemaal weer goed door, Oberliga, Tercera en de Topklasse.

Footballfrans

Citaat van: KRCM1904 op sep 12, 2014, 19:22:45
Ik kan het zelf niet oplossen door de gele kaart te gebruiken.  Er zijn veel "Stade Municipal" in verschillende plaatsen, maar als ik het schuifbalkje wil gebruiken om het juiste stadion te zoeken, verdwijnt de benaming Stade Municipal en kan ik niks meer aanduiden.  Op die manier kan ik het zelf niet oplossen.
Ik kan enkel de link naar het juiste stadion geven, nl. http://www.footballfans.eu/stadium/24995
Voor het overige hoop ik dat jullie de oplossing kunnen aanreiken.

Ik heb het net aangepast. Alle Municipals worden zichtbaar en ik moest het ook even uitproberen maar door op de plaatsnaam te zoeken, vond ik hem en heb deze goed gezet. Zou nu goed moeten zijn.

Footballfrans

Citaat van: KRCM1904 op aug 10, 2014, 11:15:04
Ik vind dit een hele toffe site, maar er is alleen nog wat verbetering aan nodig.
Sommige competities worden nogal ondergewaardeerd. Het is tof dat het programma van kleinere competities worden gepost, maar als die gegevens niet echt worden opgevolgd, heb je daar weinig aan.

Stel bv. de National Divisioun (hoogste niveau) in Luxemburg, daar staat voor vandaag bij geen enkele wedstrijd het juiste aanvangsuur. De wedstrijden van vandaag beginnen allemaal om 16.00 u.
Eén wedstrijd die er tussen staat voor vandaag, is zelfs al gisteren gespeeld.

We krijgen alle gegevens geautomatiseerd aangeleverd. Als daar fouten inzitten, dan nemen we die helaas over. Voor ons, alle goedwillende FootballFans is het niet te doen om alles te checken. Soms gaat dat mis. Tegenwoordig wordt wel alles sneller geupdate. Echter lagere niveaus krijgen we ook pas later binnen.

Footballfrans

Citaat van: Footballfrans op okt 22, 2014, 19:46:45
Vorige week hebben we een nieuwe versie van FootballFans geplaatst en een groot aantal problemen opgelost. De vriendschappelijke wedstrijden kloppen nu. Mochten er nog problemen zijn, laat het dan even horen.

Zou je willen controleren of het nu wel goed is? Bij mij klopt het weer.

Footballfrans

Citaat van: rogo_breda op sep 01, 2014, 08:22:37
Goed om te horen!

Wat mij verder ook nog opvalt is dat het menu-tje "Your Footballfans" op de startpagina niet meer update. Het aantal bezochte wedstrijden, gewenste bezoeken etc. klopt niet meer. Alleen op de pagina Mijn Profiel klopt het nog.

Zou je willen kijken of het nu klopt?

FC_Emmen

He Frans,

Er staan nog enkele wedstrijden dubbel op. Die heb ik al wel eens aangegeven maar er is niets mee gedaan.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

KRCM1904

Citaat van: Footballfrans op okt 22, 2014, 19:56:40
Ik heb het net aangepast. Alle Municipals worden zichtbaar en ik moest het ook even uitproberen maar door op de plaatsnaam te zoeken, vond ik hem en heb deze goed gezet. Zou nu goed moeten zijn.

Voor de wedstrijd Valenciennes - Zulte-Waregem is het nu inderdaad in orde. Bedankt, Frans!
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

KRCM1904

Citaat van: Footballfrans op okt 22, 2014, 19:59:22
We krijgen alle gegevens geautomatiseerd aangeleverd. Als daar fouten inzitten, dan nemen we die helaas over. Voor ons, alle goedwillende FootballFans is het niet te doen om alles te checken. Soms gaat dat mis. Tegenwoordig wordt wel alles sneller geupdate. Echter lagere niveaus krijgen we ook pas later binnen.

Tuurlijk snap ik dat, dat het onmogelijk is om alles te gaan controleren.  Is het misschien geen goed idee om in de toekomst ergens een mogelijkheid te creëren om fouten te melden van wedstrijddata voordat de wedstrijden gespeeld zijn? (iets in de aard van de gele kaart)
Dan kunnen we met zijn allen ons steentje bijdragen aan de meest correcte gegevens.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

KRCM1904

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Footballfrans

Citaat van: FC_Emmen op okt 22, 2014, 20:55:58
He Frans,

Er staan nog enkele wedstrijden dubbel op. Die heb ik al wel eens aangegeven maar er is niets mee gedaan.

Ik heb nog een hele lijst die ik nog moet ontdubbelen. Alles wat gemeld wordt, wordt opgevolgd maar het duurt wel eens lang. Het wordt echter niet vergeten. Dat ontdubbelen kan ik nu alleen nog maar zelf doen. Ik wil dat wel veranderen, zodat moderators dat ook kunnen.

Footballfrans

Citaat van: KRCM1904 op okt 22, 2014, 21:35:43
Tuurlijk snap ik dat, dat het onmogelijk is om alles te gaan controleren.  Is het misschien geen goed idee om in de toekomst ergens een mogelijkheid te creëren om fouten te melden van wedstrijddata voordat de wedstrijden gespeeld zijn? (iets in de aard van de gele kaart)
Dan kunnen we met zijn allen ons steentje bijdragen aan de meest correcte gegevens.

Wedstrijden kan ik vooraf niet veranderen aangezien alles geautomatiseerd wordt aangeleverd. Dat is helaas niet mogelijk. Moet ik ook nog wat op verzinnen.

Footballfrans

Citaat van: KRCM1904 op okt 22, 2014, 22:10:59
Stade Léo Lagrange van JA Armentières staat er ook dubbel in.

http://www.footballfans.eu/stadium/17233 & http://www.footballfans.eu/stadium/31717
Ik heb deze even ontdubbeld. Bedankt voor het melden.

3434

Nu we toch bezig zijn op 15-08-2013 staat Patro - La Louvière en Patro - La Louvière Centre.  Dubbel dus.  Vorig jaar reeds aangegeven maar kan me inbeelden dat jullie een massa te verwerken hebben.

't is uiteindelijk maar een detail. Als er geen tijd voor is, even goeie vrienden :)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11