www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Footballfrans

Ik heb een aantal meldingen verzameld en die gaan we analyseren. Het probleem is een beetje dat we zelf deze fouten niet krijgen of kunnen reproduceren, dus het wordt lastig zoeken hoe we dat op kunnen lossen. Maar goed, we gaan het proberen. Er zijn meldingen van meerdere fans dus we moeten met jullie hulp hier iets aan kunnen doen. Mochten jullie dit nog tegen komen, probeer eerst de nieuwste versie van de browser te downloaden en tevens de geschiedenis weg te gooien. Als het dan nog voorkomt, graag even melden welke versie van welke browser en tevens wat er fout gaat gaat op welke schermen. Alvast bedankt.

mike_t

Tot welke divisie in Duitsland worden de wedstrijden automatisch geplaatst op Footballfans?
Landesliga zie ik wel automatisch terug in de groundhopper app, maar niet op Footballfans.
Kan zoiets niet meegenomen worden?

Footballfrans

Citaat van: mike_t op nov 10, 2015, 21:03:09
Tot welke divisie in Duitsland worden de wedstrijden automatisch geplaatst op Footballfans?
Landesliga zie ik wel automatisch terug in de groundhopper app, maar niet op Footballfans.
Kan zoiets niet meegenomen worden?

Tot en met de Oberliga. De resultaten van de Landesliga kunnen we helaas niet leveren. Maar wedstrijden kunnen zelf achteraf worden toegevoegd om de lijst compleet te maken. Dat kan via de knop Add matches op de Matches pagina.

Footballfrans

Citaat van: rogo_breda op okt 30, 2014, 08:48:40
Het is deels opgelost. Ik heb zelf nog steeds een klein verschil tussen aantal geplande wedstrijden op de startpagina en op mijn profielpagina. Verder klopt het nu.

Dat verschil is bekend. Het probleem staat op onze lijst om op te lossen.

Footballfrans

Citaat van: KRCM1904 op okt 31, 2014, 19:22:59
Enkele kleinigheden die nog zouden kunnen aangepast worden.

1) http://www.footballfans.eu/stadium/17282 (Typfout in de naam van het stadion)
De juiste benaming is Stade Paul Cosyns. (zie http://nordpasdecalais.fff.fr/competitions/php/club/club_terrain.php?cl_no=22206)

2) http://www.footballfans.eu/team/2975/Amiens-AC (Foute logo, is dat van Amiens SC)

Zijn beiden aangepast en zou nu correct moeten zijn.

Footballfrans

Citaat van: scarfcollector op nov 04, 2014, 14:05:31
Weet dat t vrijwilligerswerk is en ik wil zeker geen mensen opjagen, maar vraagje of op korte termijn de clubs/velden uit West II van het Nederlandse amateur voetbal worden toegevoegd?

West II staat er op (mede dankzij het vele werk van Sebastiaan) evenals Zuid (mede dankzij het vele werk van VakkieS). Momenteel wordt gewerkt aan Noord en dan staat Nederland er volledig op op een paar ontbrekende teams & grounds.
Daarna volgt een grote set van Duitsland, ongeveer 500 teams & grounds en daarna komen er nog meer dan 1000 voor Engeland. Ik denk dat wellicht daarna België komt.

Footballfrans

Citaat van: Sebastiaan_W op nov 04, 2014, 18:50:40
Daar ben ik mee bezig. Ik had gehoopt dit eind september al klaar te hebben, maar door diverse omstandigheden heb ik dit nog niet af. Hopelijk voor het einde van het jaar en dan moet Frans het nog op de site toevoegen.

Bedankt voor al het uitzoekwerk! Het was een grote klus.

Footballfrans

Citaat van: FC_Emmen op nov 10, 2014, 21:57:46
Het viel mij op dat Oldenzaal twee keer er in staat.

Nu niet meer; zijn samengevoegd.

Footballfrans

Citaat van: FCT1980 op nov 12, 2014, 18:59:05
Ik heb een vraagje over de quick match locater. Hoe kan ik die Radius veranderen?
Als ik dat met de muis doe lukt het niet. Zit op één of andere manier vast.

Ik heb ze net allemaal gecontroleerd (onder Windows, niet Mac OS) met alle browsers en bij mij doen ze het. Internet Explorer wil nog wel eens een probleem geven maar die ondersteunen we niet echt. Veel te veel complexiteit met ontwikkelen. Onder Chrome, Firefox en Safari werkt FF beter.

Footballfrans

Citaat van: KRCM1904 op nov 28, 2014, 23:42:45
Volgens mij zit deze club er dubbel in.

Wervik & Eendracht Wervik

Bedankt voor het melden; ik heb ze samengevoegd.

Footballfrans

Citaat van: KRCM1904 op dec 10, 2014, 21:04:17
Dit probleem doet zich bij mij ook nog steeds voor.

Dit probleem staat op de lijst om op te lossen. We hebben nogal een lijstje dus dat kan even duren.

Footballfrans

Citaat van: Abcoude Noord op dec 11, 2014, 18:08:21
Ik mis Ajax - APOEL bij http://www.footballfans.eu/team/37#tabmatches

Hoe kan ik die zelf toevoegen?

Database lijkt sinds enkele dagen ook weer wat trager, helaas.

We hebben de afgelopen tijd wat problemen gehad maar volgens mij loopt het nu goed en worden de wedstrijden redelijk bijtijds bijgewerkt. Er zit echter wel een verschil tussen de grotere wedstrijden (live updates) en de lagere klassen die slechts 1 keer per dag (meestal 's nachts) worden bijgewerkt.

Footballfrans

Citaat van: FC_Emmen op jun 18, 2015, 09:00:11
Vraagje: Waarom staat op de site bij Mijn 92 club alleen nog maar de Bundesliga bij Duitsland?

In de zomer worden de competities bijgewerkt met alle degradanten en promovendi en dan is het systeem tijdelijk niet helemaal up to date. Dat herstelt vanzelf als de competities starten. Enige probleem wat we nu nog hebben (voor zover bekend) zit in Schotland met Hibs en St. Mirren en in Ierland met Cabineteely. Dat moet nog gecorrigeerd worden.

FC_Emmen

Citaat van: Footballfrans op nov 11, 2015, 08:02:55
In de zomer worden de competities bijgewerkt met alle degradanten en promovendi en dan is het systeem tijdelijk niet helemaal up to date. Dat herstelt vanzelf als de competities starten. Enige probleem wat we nu nog hebben (voor zover bekend) zit in Schotland met Hibs en St. Mirren en in Ierland met Cabineteely. Dat moet nog gecorrigeerd worden.
Goed bezig Frans. Ik beleef veel plezier aan de site.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Footballfrans

Citaat van: Jeje op aug 03, 2015, 13:35:14
Volendam-Altinordu staat 4-3 maar dit moet 3-4 zijn.

Dank voor het melden; is gecorrigeerd.