www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Footballfrans

Citaat van: headout op nov 15, 2015, 16:40:32
Blijft een geweldige handige website om groundhopplannen uit te werken, en lijstjes bij te houden.

Afgelopen week vroeg ik me wel af: hoe bekostigen jij en je team dit? 't Is erg arbeidsintensief en qua kosten (site, traffic, database ea.) zal het niet kosteloos zijn. Is dat te doen?

Financieel is het inderdaad een uitdaging. Een sponsor/adverteerder kan ik wel gebruiken...

Footballfrans

We hebben geprobeerd het probleem op te lossen met de Ad-blockers. Als het goed is zou het voor een aantal van jullie (degene die gereageerd hebben op de vraag over type Ad-blocker) opgelost moeten zijn. Mocht het niet zo zijn, laat het dan even horen. Wat ook wel eens wil helpen is een andere browser gebruiken; bij de ene is het minder een probleem dan bij de andere.

rogo_breda

Is het ook mogelijk geplande oefenwedstrden toe te voegen, die nu nog niet te vinden zijn? Zo nee, is dat een idee?

mike_t

Citaat van: Footballfrans op dec 06, 2015, 15:11:53
Financieel is het inderdaad een uitdaging. Een sponsor/adverteerder kan ik wel gebruiken...

Kun je wat met vrijwillige bijdrages van leden?
Ik zou best 10 Euro willen betalen voor de dienst die jullie leveren.

FC_Emmen

Citaat van: mike_t op dec 31, 2015, 10:15:54
Kun je wat met vrijwillige bijdrages van leden?
Ik zou best 10 Euro willen betalen voor de dienst die jullie leveren.
Same here.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

KRCM1904

Is er een probleem met de aanvoer van uitslagen van de Belgische wedstijden van vorig weekend?
Ik vind nog geen resultaten terug van 3e Klasse en lagere afdelingen.
Het kan ook natuurlijk zijn dat ik wat ongeduldig ben. ;)
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

KRCM1904

Citaat van: KRCM1904 op jan 22, 2016, 19:22:55
Is er een probleem met de aanvoer van uitslagen van de Belgische wedstijden van vorig weekend?
Ik vind nog geen resultaten terug van 3e Klasse en lagere afdelingen.
Het kan ook natuurlijk zijn dat ik wat ongeduldig ben. ;)

Vanmorgen zijn de uitslagen wel in gevoerd.
Bedankt hiervoor !
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

mike_t

Wat heeft het eigenlijk voor nut om leden te volgen?

voetbalfan

Citaat van: mike_t op jan 24, 2016, 09:53:24
Wat heeft het eigenlijk voor nut om leden te volgen?

Als je op de hoofdpagina onder het knopje 'meer' 'gevolgden' aanduidt, dan zie je enkel de updates van degene die je volgt

mike_t

Citaat van: voetbalfan op jan 24, 2016, 12:05:59
Als je op de hoofdpagina onder het knopje 'meer' 'gevolgden' aanduidt, dan zie je enkel de updates van degene die je volgt

Thanks

John Sleeuwenhoek

Iemand nog meer problemen met de Quick Match Locator?

Ik heb regelmatig dat er geen wedstrijden tevoorschijn komen terwijl er zeker weten wedstrijden zijn.

Penders

Citaat van: John Sleeuwenhoek op apr 20, 2016, 13:35:58
Iemand nog meer problemen met de Quick Match Locator?

Ik heb regelmatig dat er geen wedstrijden tevoorschijn komen terwijl er zeker weten wedstrijden zijn.

Komt bij mij inderdaad ook vaak voor dat er sommige wedstrijden niet verschijnen. Gebruik zelf vaak op soccerway.com de kalender. Hier kan je een datum aanklikken en zie je welke wedstrijden er worden gespeeld op die dag (tot een bepaald niveau)

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Penders op apr 20, 2016, 14:51:16
Komt bij mij inderdaad ook vaak voor dat er sommige wedstrijden niet verschijnen. Gebruik zelf vaak op soccerway.com de kalender. Hier kan je een datum aanklikken en zie je welke wedstrijden er worden gespeeld op die dag (tot een bepaald niveau)

Dat is inderdaad ook handig, maar niet zo handig als de Quick Match Locator. Ik ga binnenkort anderhalve week op vakantie en dan is het wel makkelijk om een handig overzichtje te hebben welke wedstrijden er in de buurt worden gespeeld tussen de data dat ik daar ben.

Footballfrans

Soms hebben wedstrijden nog geen stadium toegewezen gekregen en dan komen ze er niet op. Verder kan het zijn dat een filter (aan de rechterkant) de weergave verhindert, bijv. een competitie die na een vorige selectie is blijven staan. Dan komen er ook geen resultaten terug.  Als dat het niet is,  kan je dan een voorbeeld beschrijven zodat ik het kan nabootsen?

John Sleeuwenhoek

#449
Citaat van: Footballfrans op apr 20, 2016, 15:47:42
Soms hebben wedstrijden nog geen stadium toegewezen gekregen en dan komen ze er niet op. Verder kan het zijn dat een filter (aan de rechterkant) de weergave verhindert, bijv. een competitie die na een vorige selectie is blijven staan. Dan komen er ook geen resultaten terug.  Als dat het niet is,  kan je dan een voorbeeld beschrijven zodat ik het kan nabootsen?

xxx geeft helemaal geen resultaten. Terwijl ik wedstrijden tussen die periode wel al heb kunnen toevoegen via de clubs zelf, als je begrijpt wat ik bedoel.