www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Footballfrans

Heb even gekeken maar de stadions staan er nog niet bij. Ook niet op Soccerway en dus ook niet op FF. Dus nog even geduld.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Footballfrans op apr 20, 2016, 16:14:52
Heb even gekeken maar de stadions staan er nog niet bij. Ook niet op Soccerway en dus ook niet op FF. Dus nog even geduld.

Ok, duidelijk. Thanks.

rogo_breda

Is het niet een idee om een maximum aantal toe te voegen foto's per wedstrijd en stadion in te stellen? Soms zie ik mensen 40 foto's van een wedstrijd posten, die allemaal min of meer hetzelfde zijn. Of er zijn gebruikers die 30 dagen lang elke dag 1 foto toevoegen van een wedstrijd of stadion. Kleine ergenis wat mij betreft...

verder nog steeds groot fan van deze site!

Oldground

Citaat van: rogo_breda op apr 21, 2016, 08:21:20
Is het niet een idee om een maximum aantal toe te voegen foto's per wedstrijd en stadion in te stellen? Soms zie ik mensen 40 foto's van een wedstrijd posten, die allemaal min of meer hetzelfde zijn. Of er zijn gebruikers die 30 dagen lang elke dag 1 foto toevoegen van een wedstrijd of stadion. Kleine ergenis wat mij betreft...

verder nog steeds groot fan van deze site!
Inderdaad, of lui die iedere foto van zichzelf apart 'cheeren' zodat de hele hoofdpagina vol komt te staan.

Daar was geloof ik niks aan te doen, en of zo'n beperking echt een goede oplossing is...
Het is meer hoe mensen de site gebruiken, waarvan 99% dat gewoon op een normale manier doet.

Vind het nog steeds echt een topsite. Het is ook één van de redenen waardoor ik begonnen ben met groundhoppen.

Penders

Dat is best irritant inderdaad, maar volgens mij komt dat omdat er oude foto's toegejuicht worden. Deze foto's komen daardoor weer terug naar de startpagina. 

bunnet

Vandaag en gisteren diverse foto's van de afgelopen weken geüpload. Sorry! :)

KRCM1904

Citaat van: rogo_breda op apr 21, 2016, 08:21:20
Of er zijn gebruikers die 30 dagen lang elke dag 1 foto toevoegen van een wedstrijd of stadion. Kleine ergenis wat mij betreft...

Niet dat ik me door deze opmerking persoonlijk aangevallen voel, wil ik er toch iets aan toevoegen.
Ik maak vaak 100 à 200 foto's van een wedstrijd en persoonlijk vind ik daar maar een klein percentage echt leuk van. Ik plaats meestal maar een 5 à 10 foto's per wedstrijd, maar ik hoop dan ook wel dat die foto's bekeken worden. Als je die alle 5-10 tegelijk plaatst, verschijnen die vrij klein op de site en is het wachten tot iemand ze "cheert" vooraleer ze vooraan op de site verschijnen.  Om die rede plaats ik wel vaker per 1 op de site. Nadat iemand deze leuk gevonden heeft, plaats ik een volgende.  Het gaat dan soms over enkele dagen dat ik mijn foto's spreid, maar niet zo extreem als in jouw bericht. 
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

KRCM1904

Citaat van: Oldground op apr 21, 2016, 19:50:46
Inderdaad, of lui die iedere foto van zichzelf apart 'cheeren' zodat de hele hoofdpagina vol komt te staan.

Je moet dit vanuit een ander perspectief bekijken.  Groundhoppers die hier veel foto's plaatsen doen dit met de bedoeling om deze te delen met andere groundhoppers.  Wanneer worden die het meest bekeken, enkel wanneer ze "gecheerd" worden.  Om ze een beetje onder de aandacht te brengen, moeten ze minstens 1x gecheerd worden en daar zit net het probleem.  Er zijn heel weinig groundhoppers op deze site, die op de startpagina geregeld bij "meest recentelijk" kijken waar o.a. de recenste foto's verschijnen.  Als er een groter aantal groundhoppers daar moest gaan kijken en ook af toe er de foto's cheeren die ze mooi of leuk vinden, dan zou de hoofdpagina niet vol staan met foto's van bv. 1 groundhopper. Nu zijn het vaak dezelfde groundhoppers die als eerste een foto cheeren, waardoor zij bepalen wat er op de startpagina verschijnt.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

rogo_breda

Niemand hier hoeft zich aangevallen te voelen, bedoelde heel andere gebruikers.

Zoals bij deze wedstrijd:

http://www.footballfans.eu/match/1575670#tabsummary

In augustus gespeeld en tot 2 maanden geleden elke week 1 foto geüpload. Dat zie je doordat ze allemaal apart worden weergegeven, ook degene die niet geliked zijn.
Inmiddels 129 foto's van een oefenwedstrijd, dat lijkt me veel te veel van het goede voor de site.

Wesley10__

Citaat van: rogo_breda op apr 24, 2016, 18:26:14
Niemand hier hoeft zich aangevallen te voelen, bedoelde heel andere gebruikers.

Zoals bij deze wedstrijd:

http://www.footballfans.eu/match/1575670#tabsummary

In augustus gespeeld en tot 2 maanden geleden elke week 1 foto geüpload. Dat zie je doordat ze allemaal apart worden weergegeven, ook degene die niet geliked zijn.
Inmiddels 129 foto's van een oefenwedstrijd, dat lijkt me veel te veel van het goede voor de site.

PhilB is wel de koning op dat gebied inderdaad. Die vult z'n dagen met voetbalwedstrijden bekijken of foto's uploaden heb ik het idee.

AthleticHolanda

Citaat van: rogo_breda op apr 21, 2016, 08:21:20

...

Kleine ergenis wat mij betreft...


Gewoon de juiste personen volgen en dan bij je overzicht naar --> meer --> gevolgden, dan zie je je eigen selectie en heb je geen 'last' van de rest die je beschrijft.

@KRCM1904, ik begrijp je helemaal. Toch vind ik het persoonlijk redelijk storend om elke dag een nieuwe foto van eenzelfde wedstrijd te zien verschijnen, vaak ook nog van eenzelfde soort.
Vaak vind ik ze mooi, begrijp me niet verkeerd, maar ik zou ze liever meteen allemaal bekijken. Nu scrol ik juist sneller verder bij een nieuwe foto van eenzelfde duel, i.p.v. dat je ze ineens zou uploaden denk ik.

rogo_breda

Ik wil juist de foto's zien van iedereen. Van recente wedstrijden maar zeker ook van oude wedstrijden of stadions. Alleen (zoals je zelf ook al aangeeft) hoef ik niet elke keer dat ik kijk weer dezelfde wedstrijden voorbij te zien komen.

FC_Emmen

Is al bekend wanneer we de clubs uit regio Noord kunnen verwachten in de database?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Olav

Heb eindelijk eens mijn account geupdate. Alle buitenlandse wedstrijdbezoeken staan erop en de Nederlandse stadions waar ik eenmalig (een enkele 4x) een wedstrijd in het thuisvak heb gezien. Je kunt me volgens mij gewoon vinden onder de naam Olav. Ben benieuwd naar jullie accounts!

Mooi systeem, ook mooi overzichtelijk. Ik kon zelfs een oefenwedstrijd van Hellas Verona terugvinden die niet eens in Verona werd gespeeld! De enige die ik niet kon vinden waren de wedstrijden van de Nederlandse vrouwen.

FC_Emmen

Citaat van: Olav op mei 09, 2016, 20:12:08
Heb eindelijk eens mijn account geupdate. Alle buitenlandse wedstrijdbezoeken staan erop en de Nederlandse stadions waar ik eenmalig (een enkele 4x) een wedstrijd in het thuisvak heb gezien. Je kunt me volgens mij gewoon vinden onder de naam Olav. Ben benieuwd naar jullie accounts!

Mooi systeem, ook mooi overzichtelijk. Ik kon zelfs een oefenwedstrijd van Hellas Verona terugvinden die niet eens in Verona werd gespeeld! De enige die ik niet kon vinden waren de wedstrijden van de Nederlandse vrouwen.
Ik zal je volgen. De vrouwen staan nog op de planning geloof ik.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'