www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Citaat van: Wesley10__ op mei 29, 2016, 13:25:05
Lastig hoe daar mee om te gaan inderdaad. Met RBC hetzelfde. Het probleem is dat iedereen het ook door elkaar gaat gebruiken. Zo staat er nu dat RBC dit jaar nog een wedstrijd tegen NAC heeft gespeeld. Dit zouden de RBC (Amateurs) moeten zijn lijkt mij..

Probleem bij Footballfans is ook dat je kunt mailen zoveel als je wilt, wordt gewoon genegeerd.

Heeft niks met negeren te maken. Site is gemaakt door vrijwilligers die daarnaast ook nog een baan en privéleven hebben. Inmiddels meer dan 10.000 geregistreerden van wie ze veel vragen krijgen, dus kan het zijn dat je soms een maand of 2 tot 3 op een antwoord moet wachten.

KRCM1904

Ik wil deze wedstrijd http://www.voetbalopzaterdag.com/karakteristieken.cfm?seizoen=1516&klasse=BW&wedstrijdnummer=468&iframe=true&width=500&height=359 toevoegen op www.footballfans.eu.
Kan iemand me nog eens uitleggen hoe je verlengingen doorgeeft?  Bij FAQ vind ik er niets over terug.

Zelf zou ik het als volgt doen:
Stand na 90': 1-1
Stand na verlengingen: 3-1

Of moest het nu weer zo?
Stand na 90': 1-1
Stand na verlengingen: 2-0



Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Wesley10__

Citaat van: KRCM1904 op jun 04, 2016, 22:31:29
Ik wil deze wedstrijd http://www.voetbalopzaterdag.com/karakteristieken.cfm?seizoen=1516&klasse=BW&wedstrijdnummer=468&iframe=true&width=500&height=359 toevoegen op www.footballfans.eu.
Kan iemand me nog eens uitleggen hoe je verlengingen doorgeeft?  Bij FAQ vind ik er niets over terug.

Zelf zou ik het als volgt doen:
Stand na 90': 1-1
Stand na verlengingen: 3-1

Of moest het nu weer zo?
Stand na 90': 1-1
Stand na verlengingen: 2-0

Bovenste optie moet je gebruiken.

KRCM1904

Inderdaad, met verlengingen is er geen probleem.  't Was eigenlijk bij wedstrijden met strafschoppen dat ik het al eens moeilijk heb, omdat de strafschoppen bij de stand na 120' opgeteld worden.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Wesley10__

Iemand enig idee wanneer de 92-club volledig geupdate is? Mis onder andere de Belgische Tweede klasse en de Serie B nog. Gaat de Nederlandse 2e divisie overigens ook toegevoegd worden denken jullie?

KRCM1904

Ik merk dat veel oefenwedstrijden van Europese profclubs momenteel op FF nog onder seizoen 2015-2016 worden gezet.
Is dit correct? Wanneer begint dan 2016-2017? Als de competitie begint?
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

FC_Emmen

Je kan een verzoek tot wijziging indienen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

AthleticHolanda

Wat ik de laatste tijd vooral storend vind is dat veel (amateur)clubs dubbel in de database zitten.

Veel Nederlandse amateurclubs zaten al in de database, maar worden voor een oefenwedstrijd of bekerwedstrijd opnieuw aangemaakt, terwijl in datzelfde geval de profclub die al in de database zat wél wordt gepakt.

Het is in die zin vervelend, dat je nu niet meer in één oogopslag in je eigen lijst kan zien hoeveel wedstrijden je van zo'n club hebt bezocht, omdat de club als het ware in tweeën is opgesplitst.

KRCM1904

Citaat van: FC_Emmen op jul 10, 2016, 20:54:49
Je kan een verzoek tot wijziging indienen.

Voor 1 wedstrijd vind ik dit geen probleem, maar ik ben niet van plan dit bij elke oefenwedstrijd van deze maand te doen.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

hoiikbenHenry

Ik mis de Duitse supercup van volgende maand op Footballfans?

Sebastiaan_W

Dan voeg je die toch zelf toe. Of stuur een berichtje naar één van de moderators.

Wesley10__

Citaat van: Sebastiaan_W op jul 16, 2016, 19:06:54
Dan voeg je die toch zelf toe. Of stuur een berichtje naar één van de moderators.
Zelf toevoegen kan alleen achteraf. Deze wedstrijd komt er vanzelf op binnen nu en een aantal weken.

KRCM1904

Is er een storing?
Fan updates gebeuren al een 3-tal uur niet meer, nieuw geplaatste foto's zijn niet te vinden bij "Meest recentelijk".
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

KRCM1904

De competitie-indeling in België zal snel moeten aangepast worden op deze site, want er is een extra afdeling t.o.v. vorig seizoen.

Voor de duidelijkheid:

Profs:

1 A
1 B (= Proximus League)

Amateurs:

1ste Klasse Amateurs

2de Klasse Amateurs VFV A
2de Klasse Amateurs VFV B
2de Klasse Amateurs ACFF

3de Klasse Amateurs VFV A
3de Klasse Amateurs VFV B
3de Klasse Amateurs ACFF A
3de Klasse Amateurs ACFF B








Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

rogo_breda

1e Klasse Amateurs ontbreekt inderdaad nog steeds. Simpel op te lossen volgens mij, want Footballfans haalt wedstrijden toch ban deze site (?):

http://nl.soccerway.com/national/belgium/amateur-third-division/20162017/regular-season/r37630/

Hoop dat dit snel wordt opgepakt.