Verlanglijst/vooruitzicht 2018-2019

Gestart door De Twaalfde Man, mei 14, 2018, 11:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Zo, tijdje niet meer actief geweest hier. Tijd voor verandering! Mijn globale planning voor het komende jaar:

- Minimaal 1x thuiswedstrijd van FC Emmen;
- Afronden Eredivisie: AZ, Ajax en VVV-Venlo;
- Nieuwe vinck Eerste Divisie (meest waarschijnlijk Almere City);
- SC Preußen Münster meermaals thuis en hopelijk 1-2x uit (Meppen, F. Köln, ergens anders).

Er komt meestal weinig terecht van mijn planningen e.d. dus ik houd het komend seizoen bij wat globale 'doelstellingen'.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

FC_Emmen

Ik wil in ieder geval de eredivisie voltooien door PSV - Emmen en ADO - Emmen te bezoeken.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

Met Feyenoord in ieder geval mee naar PSV voor de supercup, Emmen, Fortuna Sittard, De Graafschap, VVV en Heracles en mogelijk één of meerdere leuke Europese uitwedstrijden

Eupen en Augsburg om de hoogste afdelingen in België en Duitsland compleet te maken.

Met Excelsior Maassluis in ieder geval mee naar De Treffers en Koninklijke HFC en TEC als die laatste erin blijven.
In de 3e divisie naar EVV en Be Quick als die erin blijven om de 3e divisie ( met uitzondering van de jong teams ) compleet te maken

Een wedstrijd op De Herdgang
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Tribuneklanten

Wat wedstrijden in Italië.

Voor de rest is het maar net welk weekend ik kan gaan. Ik kies geen wedstrijden meer, maar weekenden. Zo bepaald het voetbal mijn leven, maar mijn leven het voetbal.

Een lang weekend Marokko behoort tot een mogelijkheid, maar daar dat gaat het waarschijnlijk toch niet worden.

Freekos79

Citaat van: Tribuneklanten op jun 01, 2018, 13:47:35

Voor de rest is het maar net welk weekend ik kan gaan. Ik kies geen wedstrijden meer, maar weekenden. Zo bepaald het voetbal mijn leven, maar mijn leven het voetbal.


Zo werkt het bij mij de komende seizoenen ook. Engeland en Schotland staan op de verlanglijst en verder nog wat in de buurt, zoals: Fortuna Sittard, Sporting Hasselt, Rheydter Sv, Jette en SW Düren.
Volgende wedstrijd: ?

Olav

#65
Vorig seizoen de 'doelen' save geformuleerd, komend seizoen iets ambitieuzer.

In de Jupiler League nog een vijftal clubs te bezoeken. De fijne beloftenteams Jong AZ en Jong PSV, maar ook nog het hele land oversteken voor Cambuur, MVV en Roda!
Komend seizoen wil ik hoe dan ook VVV en Kon. HFC zien voordat de renovatie begint. Verder zou ik graag Twente en Quick Boys willen bezoeken.
Als het lukt, wil ik ook meer amateurvoetbal in Amsterdam gaan zien.

Daarbij heb ik - in tegenstelling tot velen hier - slechts twee wedstrijden gezien in zowel België, Duitsland en Engeland. Er is zoveel te zien in deze landen en het is nog relatief dichtbij ook. Werk aan de winkel ;).

Tot slot maak ik elk seizoen minimaal één / twee buitenlandse tripjes. Voor dit jaar denk ik aan:
- Spanje. Nog nooit een wedstrijd gezien daar, geïnspireerd door AthleticHolanda. Zoveel mooie stadions daar (+ een fijn land). Denk aan Valencia of Betis Sevilla.
- Oost-Europa. Even puzzelen en keuzes maken. Wordt waarschijnlijk Servië, Polen, Kroatië of Slowakije.
- Italië. Ook al een tijdje geleden. Mocht het tijd en geld er zijn, wie weet.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Freekos79 op jun 01, 2018, 14:15:30
Zo werkt het bij mij de komende seizoenen ook. Engeland en Schotland staan op de verlanglijst en verder nog wat in de buurt, zoals: Fortuna Sittard, Sporting Hasselt, Rheydter Sv, Jette en SW Düren.

SW Düren speelt bijna nooit in dat Jugendstadion..
Het ene stadion is het andere niet!

Freekos79

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 03, 2018, 12:01:05
SW Düren speelt bijna nooit in dat Jugendstadion..

Ik hoop net een keer te gaan als ze er wel spelen
Volgende wedstrijd: ?

AthleticHolanda

Citaat van: Olav op jun 03, 2018, 00:38:58
- Spanje. Nog nooit een wedstrijd gezien daar, geïnspireerd door AthleticHolanda. Zoveel mooie stadions daar (+ een fijn land). Denk aan Valencia of Betis Sevilla.

Haha leuk om te lezen. Mocht je tips o.i.d. willen dan meld je gerust.

Zelf ga ik voor Girona, Huesca en eventueel Atlético Madrid, maar dan alleen tegen Athletic.
Verder in ieder geval Unterhaching-KFC Uerdingen, als die licentie geregeld wordt.

jdebruin96

Zojuist kaarten geregeld voor de derby Hammarby IF - Djurgardens op 2 september.
Lijkt me een te gekke wedstrijd!

fcbisart

luton town - Sunderland 12/08
valenciennes - Auxerre 27/07
fc emmen
union
amiens
+ nog iets in 3 Liga

De publiekswissel

Voor de zomer een mooie roadtrip op de planning met de volgende wedstrijden:

NK Maribor - Partizan Tirana

FK Zeljeznicar - Apollon Limassol/ FC Stumbras (Als Zeljo de eerste rond overleeft)
of
FK Budućnost Podgorica - Besiktas

FK Sturm Graz - Ajax
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nort

Citaat van: jdebruin96 op jul 05, 2018, 12:14:41
Zojuist kaarten geregeld voor de derby Hammarby IF - Djurgardens op 2 september.
Lijkt me een te gekke wedstrijd!
Als je van toneelstukjes houdt wel.

jdebruin96

#73
Citaat van: Nort op jul 05, 2018, 12:39:08
Als je van toneelstukjes houdt wel.

Want?

Nort

Citaat van: jdebruin96 op jul 05, 2018, 12:43:10
Want?
Dat gekke gedoe vooraf met verschillende kleuren rookpotten en bivakmutsen heeft weinig niks meer met sfeer of beleving te maken, maar is slechts een kinderachtig wedstrijdje 'ver plassen' tussen volwassen mensen. Bovendien zou ik ter plekke depressief worden van dat stadion.