Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Joost

Kwalificatie voor het EK onder 17 wordt volgende maand deels gehouden in Echt bij EVV.

Programma;
donderdag 21 maart: Noorwegen - Italië
zaterdag 23 maart:     Nederland - Italië
dinsdag 26 maart:      Noord-Ierland - Italië

Sander11

Gisteren kaarten aangeschaft voor Ijsselmeervogels - Spakenburg word mijn eerste rood tegen blauw ervaring!
HEYA DEN BOSCH!

hgrm

Citaat van: Sander11 op feb 18, 2013, 07:29:45
Gisteren kaarten aangeschaft voor Ijsselmeervogels - Spakenburg word mijn eerste rood tegen blauw ervaring!

Het gaat een bijzondere worden dit jaar. De Blauwen staan op een degradatieplaats en de Rooien staan niet veel hoger. Bovendien hebben de Spakenburgse clubs in 2013 nog geen wedstrijd gewonnen.

Ik kan me voorstellen dat ze bij Vogels maar al te graag Spakenburg het (wellicht beslissende) zetje naar de hoofdklasse geven....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: hgrm op feb 18, 2013, 11:06:16
Ik kan me voorstellen dat ze bij Vogels maar al te graag Spakenburg het (wellicht beslissende) zetje naar de hoofdklasse geven....

Sportief gezien misschien wel financieel gezien scheelt dat de vogels volgend jaar ook minstens € 100.000
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

De clubs hebben elkaar nodig, zonder twijfel. Maar of ze dat door de emoties heen zomaar zien....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hstevenm

Dag mensen,

Ik verblijf vanaf 25 maart tot 6 april in Liverpool. Hebben jullie nog tips wat betreft welke wedstrijden te bezoeken?
Het liefst derby's.
Ik ben van plan met de trein te reizen.

Alvast bedankt.

Gr. Steven

FCT1980

Kun je het beste de websites van de Premier League, Football League en Conference erbij pakken.
Zelf zoiets uitzoeken is toch juist veel leuker.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: hstevenm op feb 19, 2013, 12:31:26
Dag mensen,

Ik verblijf vanaf 25 maart tot 6 april in Liverpool. Hebben jullie nog tips wat betreft welke wedstrijden te bezoeken?
Het liefst derby's.
Ik ben van plan met de trein te reizen.

Alvast bedankt.

Gr. Steven

De quick match locater van Footballfans.eu is reuze handig hiervoor.

hstevenm

Citaat van: FCT1980 op feb 19, 2013, 13:07:23
Kun je het beste de websites van de Premier League, Football League en Conference erbij pakken.
Zelf zoiets uitzoeken is toch juist veel leuker.

Ik heb de hoop nog een fa cup replay.. weet iemand wanneer die eventueel zijn?
Blackburn-blackpool, Everton-Stoke, Villa-liverpool, Birmingham-Wolves heb ik tot nu op mijn lijstje staan van 29 maart tot 1 april..
Ik wil het mooiste programma dus als mensen tips hebben voor in de buurt van liverpool hoor ik het graag.

FCT1980

Met Villa en Everton heb je in ieder geval de mooiste stadions al te pakken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: hstevenm op feb 19, 2013, 18:09:13
Ik heb de hoop nog een fa cup replay.. weet iemand wanneer die eventueel zijn?
Blackburn-blackpool, Everton-Stoke, Villa-liverpool, Birmingham-Wolves heb ik tot nu op mijn lijstje staan van 29 maart tot 1 april..
Ik wil het mooiste programma dus als mensen tips hebben voor in de buurt van liverpool hoor ik het graag.

De 6e ronde, kwartfinale staat gepland voor het weekend van 9 maart. Je hoeft niet te verwachten dat een van die duels in je Engeland-periode valt.

Ik neem aan dat je liefst zo veel mogelijk wedstrijden ziet. Derbies worden lastig, vele worden niet gespeeld rond Pasen aangezien de Paaswedstrijden altijd al extra toeschouwers opleveren. Dan hebben clubs liever een op papier minder aantrekkelijke tegenstander. De enige echte goede derby die je zult vinden is Plymouth v Exeter maar das een wereldreis vanuit Liverpool.

Ik heb daarom vooral naar dubbels gekeken.
Vrijdag 29/3 zijn er avondwedstrijden in Derby, Leicester en Northampton. Prima te combineren met een middagpot alleen kom je met de trein na afloop niet meer in Liverpool.
Zaterdag 30/3 Sunderland v Man Utd is de hele vroege pot, Huddersfield en Everton de late wedstrijd. Wanneer je een auto hebt valt het te combineren, met de trein wordt het haastwerk en mis je in Huddersfield de eerste minuten.
Zondag 31/3 zijn er maar 2 duels. Aston Villa v Liverpool en Southampton v Chelsea
Maandag 1/4 Paasmaandag kun je wel een dubbel doen. Doncaster v Swindon is om 12:15. Leeds v Derby om 17:05.
Dinsdag, woensdag en donderdag zijn de kwartfinales van Champions League en Europa League.
Vrijdag 5/4 is Port Vale v Burton 's avonds
Zaterdag 6/4 je kunt Reading en Watford combineren maar das een eind van Liverpool.


Koning Kriel

Zojuist kaarten gekocht voor Arminia Bielefeld - VFL Osnabruck op 11 mei. Kaartverkoop gaat heel hard, er zijn nog maar 386 kaarten te verkrijgen. Hopelijk blijft het bovenin de 3e bundesliga zo spannend zodat dit een echte kraker wordt op de één na laatste speeldag.

spons

Toch maar even kijken of op 11 juni de wedstrijd China - Nederland in het vogelnest te Beijing tot de mogelijkheden behoort, was eerst niet van plan te gaan maar het begint toch wel te kriebelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: spons op mrt 13, 2013, 14:22:19
Toch maar even kijken of op 11 juni de wedstrijd China - Nederland in het vogelnest te Beijing tot de mogelijkheden behoort, was eerst niet van plan te gaan maar het begint toch wel te kriebelen

Dat zou wel een mooie vinck zijn.

Nico1880

Als alles meezit: Dinamo Minsk - Slavia op 17 mei, gevolgd door de bekerfinale in Litouwen op 19 mei.