Het grote muziek-topic

Gestart door Peenvogel, mei 26, 2010, 11:11:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Vraag aan songfestivalkenner Breda: maakt Anouk kans om de finale te halen?

Terranova

Citaat van: TeeZee op mrt 12, 2013, 10:36:12
Vraag aan songfestivalkenner Breda: maakt Anouk kans om de finale te halen?

Unibet opgestart :P ?

Bier und Bratwurst

Gut, dit topic had ik nog nooit gelezen.

Mijn muzieksmaak gaat uit naar de heavy metal. Bay-Area en oude trash vind ik geweldig. Death metal en Doom kan me ook bekoren. Ik hou vooral van gitaar dus naast de metal hou ik ook van Blues en rustige muziek waar veel gitaarwerk te horen is.
Maar folkloristische Keltische muziek mag ik ook graag horen.
Mijn favoriete band is Iron Maiden. Onlangs heb ik nog kaarten gekocht voor Slayer in Enschede!
Het ene stadion is het andere niet!

3434

#33
Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 12, 2013, 12:49:15
Gut, dit topic had ik nog nooit gelezen.

Mijn muzieksmaak gaat uit naar de heavy metal. Bay-Area en oude trash vind ik geweldig. Death metal en Doom kan me ook bekoren. Ik hou vooral van gitaar dus naast de metal hou ik ook van Blues en rustige muziek waar veel gitaarwerk te horen is.
Maar folkloristische Keltische muziek mag ik ook graag horen.
Mijn favoriete band is Iron Maiden. Onlangs heb ik nog kaarten gekocht voor Slayer in Enschede!

Nooit gedacht hier een gelijkgestemde te vinden! In 2011 ook naar de Big 4 geweest? Thrashfest \m/.
Op 1 juni ga ik voor de eerste keer naar Fortarock in Nijmegen, ben erg benieuwd om Motorhead eindelijk live aan het werk te zien.

Favoriete groepen: Metallica, Motorhead, Rammstein, Testament, Pantera. Soms Anthrax, Slayer, Megadeth,... Maar ik luister ook rustigere muziek als ik wat minder energie heb haha.

Edit: ik zie dat ik niet de enige metalhead ben, niet verwacht.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11