KNVB Beker 2009/2010

Gestart door AthleticHolanda, jul 07, 2009, 22:02:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: TeeZee op sep 23, 2009, 12:18:44
Bedankt. FC Lisse heb ik al eens bezocht trouwens. Als ik ga, dan toch echt met de auto. Baronie v Barendrecht klinkt ook best leuk.
Zou het niet doen. Baronie trekt belachelijk weinig toeschouwers en als ik me niet vergis spelen ze de pot in het NAC stadion.

spons

#16
Citaat van: TeeZee op sep 23, 2009, 09:58:36
Ik dacht eerst dat die 6-6 de tussenstand met strafschoppen betekende, bleek er twaalf keer in de wedstrijd gescoord te zijn. Balen dat ik er niet bij was, Rijswijk is voor mij heel makkelijk te bereiken. Geen idee of het stadion wat is, als scholier had ik vaak gymlessen op het terrein van RVC (nu dus Haaglandia).

Ik ben er geweest en had het er graag voor over om hem uit te kijken en de eerste 10 minuten van mijn eigen cluppie Excelsior Maassluis tegen Bennekom te moeten missen, er is bovendien nog 4 keer op paal en lat geschoten en beide hadden 9 strafschoppen nodig om uiteindelijk op 7-6 te eindigen, sneu voor de amateurclub want Excelsior maakte zowel in de 89e minuut ( 4-4 ) als in de 120e minuut gelijk.

Excelsior Maassluis - Bennekom ( 4-2 ) was trouwens ook zeker de moeite waard

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Vanavond trouwens nog naar FC Lisse - FC Den Bosch
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Roda deed geen stap teveel bij Ijsselmeervogels.  Hoogtepunten waren de kibbeling en brroodje zalm.

Vaig

Gisteren waar voor mijn geld gekregen bij Willem II-Nac. Eerste helft zat Willem II er veel feller op, maar liet Nac na de goal wat terugkomen. Dit gebeurde ook na de 2e goal, met een vreselijke blunder van Aerts ten gevolg. Na de 2-2 van Leonardo, voelde ik dat de wedstrijd nog binnen 90 minuten beslist ging worden. Een pingel in de laatste minuut bevestigde dit. Het stadion ontplofte toen men dacht dat Willem II een halve minuut later dacht ook nog recht op een pingel te hebben vanwege hands. Bossen wilde er niets van weten. Na de wedstrijd vond Tim Gilissen het nodig, om een speelbal vanaf het veld de Kingside tribune op te rammen (en dat is de slimste speler van de Eredivisie...). Na deze actie dreigde het op het veld te escaleren, waarna Gilissen onder begeleiding de catacomben inging.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

hgrm

Citaat van: Joost op sep 24, 2009, 09:26:38
Roda deed geen stap teveel bij Ijsselmeervogels.  Hoogtepunten waren de kibbeling en brroodje zalm.

Omdat mijn werkgever op woensdagavond een ouderavond had bedacht, was ik woensdag niet in Spakenburg, maar dinsdag wel. Als ik het zo lees, heb de leukste van de twee gezien.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op sep 24, 2009, 15:18:43
Omdat mijn werkgever op woensdagavond een ouderavond had bedacht, was ik woensdag niet in Spakenburg, maar dinsdag wel. Als ik het zo lees, heb de leukste van de twee gezien.
Ik heb tijdens de 2e helft met enkele Spakenburg supporters staan praten die dat bevestigden. Er waren woensdag wel meer toeschouwers.

hgrm

Dat viel me dinsdag wel wat tegen. Op zaterdagmiddag is het doorgaans drukker. Volgens mij was 2500 ook wat overdreven; ik kwam op zo'n 1500.

En die blauwe zwaailichten in de staantribune die de hele wedstrijd staan te zwaaien hoeven voor mij ook niet.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Laurens Jobse

Er zijn nog kaarten beschikbaar voor NAC-Go Ahead Eagles morgen. Mochten er nog leden zijn die wedstrijd willen bezoeken, er zijn nog kaarten verkrijgbaar voor alle vakken (op zitgedeelte van vak G na) Ik zelf heb al een kaartje voor mezelf op stavak G ( vak GG) Ik kan nog een 4-tal kaarten halen met me SCC. Mochten er nog geïnteresseerde zijn voor NAC - GAE, Ik wil best helpen een kaart te bemachtigen.

FSC_87

Weet iemand of het mogelijk is om als neutrale supporter kaarten voor de bekerfinale te bemachtigen via een officiële weg?

spons

Citaat van: FSC_87 op mrt 25, 2010, 19:23:17
Weet iemand of het mogelijk is om als neutrale supporter kaarten voor de bekerfinale te bemachtigen via een officiële weg?

neutrale supporters bij feyenoord - ajax ??? kan me er niets bij voorstellen

kaarten genoeg via sponsers, scheidsrechters, bobo's, zwarte markt e.d. maar ( uiteraard ) niet in de vrije verkoop
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FSC_87

Ja ik ben geen supporter van Feyenoord, Ajax of Eagles, maar zou wel graag eens een bekerfinale bijwonen. Ik dacht dat er altijd ook een aantal vakken waren met neutrale supporters, maar dat zal ik dan wel gedroomd hebben.

MartijNFR

Daar zitten meestal sponsoren, mensen van KNVB en nog een aantal bobo's
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

Lek11

Je kunt inderdaad geen kaarten bestellen voor een 'neutraal' vak. Je moet net via via iemand weten die sponser of scheidsrechter van de KNVB is of iets dergelijks..

Nou jongens zeg het maar.. wat vind men van de finale?

Morgen gaat aboutaleb z'n zegje doen, ik ben benieuwd..

spons

Citaat van: Lek11 op mrt 26, 2010, 01:29:32
Je kunt inderdaad geen kaarten bestellen voor een 'neutraal' vak. Je moet net via via iemand weten die sponser of scheidsrechter van de KNVB is of iets dergelijks..

Nou jongens zeg het maar.. wat vind men van de finale?

Morgen gaat aboutaleb z'n zegje doen, ik ben benieuwd..

uiteraard een prachtige finale, hoopte gisteren ook voor het eerst in mijn leven op een overwinning van ajax.

uiteraard moeten er ook "uit" supporters bij zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen