Week 45 / 3 - 9 nov 2008

Gestart door Stadionhopper, aug 29, 2008, 14:46:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Nu we toch weken vooruit gaan plannen:

4 nov: Olympique Marseille - PSV
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: Dennis1981 op aug 29, 2008, 14:46:15
Nu we toch weken vooruit gaan plannen:

4 nov: Olympique Marseille - PSV

tegen die tijd is PSV toch al uitgeschakeld ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

Citaat van: spons op aug 29, 2008, 14:56:19
Citaat van: Dennis1981 op aug 29, 2008, 14:46:15
Nu we toch weken vooruit gaan plannen:

4 nov: Olympique Marseille - PSV

tegen die tijd is PSV toch al uitgeschakeld ?

Tegen die tijd kan Feyenoord het kampioensschap alweer vergeten. Dankzij PSV mogen nog enkele clubs meedoen in het Europese voetbal. Beetje respect voor de (al jaren) vaandeldrager van Nederland in Europa mag wel.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: Dennis1981 op aug 30, 2008, 00:27:28

Tegen die tijd kan Feyenoord het kampioensschap alweer vergeten. Dankzij PSV mogen nog enkele clubs meedoen in het Europese voetbal. Beetje respect voor de (al jaren) vaandeldrager van Nederland in Europa mag wel.

nee hoor het kampioensschap kan Feyenoord eind september alweer vergeten.

En vaandeldrager ? nee die titel komt denk ik toch de enige nederlandse europacupwinnaar van deze eeuw toe, een prijs waar PSV denk ik graag 4 landstitels voor in had willen leveren
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

Citaat van: spons op aug 30, 2008, 09:59:10
Citaat van: Dennis1981 op aug 30, 2008, 00:27:28

Tegen die tijd kan Feyenoord het kampioensschap alweer vergeten. Dankzij PSV mogen nog enkele clubs meedoen in het Europese voetbal. Beetje respect voor de (al jaren) vaandeldrager van Nederland in Europa mag wel.

nee hoor het kampioensschap kan Feyenoord eind september alweer vergeten.

En vaandeldrager ? nee die titel komt denk ik toch de enige nederlandse europacupwinnaar van deze eeuw toe, een prijs waar PSV denk ik graag 4 landstitels voor in had willen leveren

Dat denk ik zeker niet. PSV heeft de halve finale en de kwartfinale van de CL gehaald de laatste jaren wat financieel veel aantrekkelijker is dan het winnen van de UEFA Cup. Sportief gezien wel, en was een puike prestatie van Feyenoord (al hadden ze de wedstrijd tegen PSV nooit mogen winnen)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: Dennis1981 op aug 30, 2008, 11:01:30

Dat denk ik zeker niet. PSV heeft de halve finale en de kwartfinale van de CL gehaald de laatste jaren wat financieel veel aantrekkelijker is dan het winnen van de UEFA Cup. Sportief gezien wel, en was een puike prestatie van Feyenoord (al hadden ze de wedstrijd tegen PSV nooit mogen winnen)

sportief gaat toch altijd boven financieel als supporter ?

als je mocht kiezen tussen het winnen van de uefacup met 1 miljoen aan inkomsten en een kwart finale champions league met 10 miljoen aan inkomsten zou ik toch altijd voor het eerste kiezen

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

5 november  Real Madrid - Juventus
6 november  ergens een uefa cupwedstrijd, hopelijk van Feyenoord maar dat zal lastig worden na gisteren
9 november  Feyenoord - FC Utrecht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Houseman

6 november: VfL Wolfsburg - sc Heerenveen

dichterbij dan Roda. :D

spons

6 november : Feyenoord - CSKA Moskou
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

Citaat van: Houseman op okt 07, 2008, 15:10:17
6 november: VfL Wolfsburg - sc Heerenveen

dichterbij dan Roda. :D

Leuk stadion de Volkswagen Arena.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Daffy

6 november: VfL Wolfsburg - sc Heerenveen
7 november: FC Köln - Hannover 96

Pieros

8 nov (misschien) Kleve - RW Essen
8 nov NEC - PSV

Joost

Citaat van: Pieros op okt 19, 2008, 22:15:36
8 nov (misschien) Kleve - RW Essen
8 nov NEC - PSV
Leuk om te zien hoe de ervaring van de een, de ander op ideeen brengt.

Vaig

7 november De Derby: MVV-Fortuna Sittard
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

hoevenen lion

Iemand zin om 8 november een dagtrip in duitsland en Belgie te maken?

8/11/2008 VfL Bochum 1848 - Werder Bremen (al weet ik niet of je hiervoor nog tickets kunt krijgen)
8/11/2008 Fortuna Düsseldorf - Wuppertaler SV

In de terugweg kan je steeds een avond wedstrijd in Antwerpen of Limburg meepikken.