Work in progress

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 10:03:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Gerrit-Jan

Heel gaaf! Vooral de lange zijde op die aarden wal...

Hier nog foto's van vorig jaar februari.


Han

The Demise Of A Grand Old Lady & Last Of The Mohicans. Mayflower Stand. Home Park. Plymouth.





Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

White Hart Lane 2.0


Strangely Devoted or Mentally Disturbed

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Arjen


Footballromantic

Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Joost

Citaat van: Footballromantic op apr 17, 2019, 20:21:34
Ongelofelijk blij dat ik deze nog mee heb kunnen pakken!

https://www.indehekken.net/86-jaar-voetbalhistorie-verdwijnt-uit-boston/

York Street is een pareltje inderdaad. Zonder maar begrijpelijk dat hij weggaat. Zo heel lang heeft Boston overigens niet in de League gespeeld en toen ze uit degradeerden moesten ze op het 7e niveau verder omdat de wanneer waarop ze naar de League waren gepromoveerd niet heel fris was.

Het verhaal van tegenstander Darlington is nog schrijnender.

Maar die dagtrip met overnachting en huurauto, hoe moet ik me dat voorstellen?

hgrm

Citaat van: Joost op apr 17, 2019, 20:52:47
York Street is een pareltje inderdaad. Zonder maar begrijpelijk dat hij weggaat. Zo heel lang heeft Boston overigens niet in de League gespeeld en toen ze uit degradeerden moesten ze op het 7e niveau verder omdat de wanneer waarop ze naar de League waren gepromoveerd niet heel fris was.

Het verhaal van tegenstander Darlington is nog schrijnender.

Maar die dagtrip met overnachting en huurauto, hoe moet ik me dat voorstellen?

Dat verhaal van de promotie was toch na een puntenaftrek afgehandeld? Volgens mij is Boston "gewoon" failliet gegaan en moesten ze een paar niveautjes lager opnieuw beginnen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op apr 19, 2019, 16:08:33
Dat verhaal van de promotie was toch na een puntenaftrek afgehandeld? Volgens mij is Boston "gewoon" failliet gegaan en moesten ze een paar niveautjes lager opnieuw beginnen.

Ik heb het even teruggelezen, het zat er tussenin.

Hugo



De nieuwe North Stand (links-onder) bij Stevenage begint na 18 maanden serieuze vormen aan te nemen.

Nik

Het nieuwe stadion van Brentford krijgt ook steeds meer vorm. Via dit Twitteraccount komen regelmatig updates (vanuit de lucht) voorbij;






Koning Kriel

Voor een nieuw stadion ziet dat van Brentford er helemaal niet slecht uit. Komende twee jaar maar twee keer naar Brentford dan (oud en nieuw)

Nort

Het zal ook wel een wereldprimeur zijn, waarbij het stadion volledig is ingesloten door spoorrails.

Jehoentelaar

Ziet er best leuk uit.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

rogo_breda

Ondertussen bij Fulham: