Week 31: Maandag 1 augustus t/m Zondag 7 augustus 2016

Gestart door Wesley10__, jul 04, 2016, 14:01:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Niels1977

Citaat van: John Sleeuwenhoek op jul 12, 2016, 10:21:08
Ja, de website van London Bari spreekt zelfs over een wedstrijd tegen arch rivals Clapton. Dat belooft wat!

Ben je al eens bij Dulwich Hamlet geweest? Ondanks de hoge toeschouwersaantallen trekt me dat totaal niet.

Ja 1 keer ik vond het wel relaxed.

Maat

Citaat van: Niels1977 op jul 12, 2016, 10:00:26
6-8 London Bari - Clapton FC
FA Cup (Extra Preliminary Round)

Hi!
Hoe laat begint die wedstrijd?
Ik ben dan ook in Londen en twijfel nu eigenlijk nog tussen Millwall-Oldham (L1) en Crystal Palace-Valencia (vriendschappelijk).
(Voorkeur gaat uit naar Millwall overigens, maar tips en suggesties zijn altijd welkom.) Zou mooi zijn als dat gecombineerd kan worden met een echte FA Cup-wedstrijd!

05-08: Fulham-Newcastle Utd
06-08: Millwall-Oldham Athletic of Crystal Palace-Valencia
07-08: QPR-Leeds Utd en/of Manchester Utd-Leicester City (Community Shield op Wembley)
08-08: Wealdstone-St. Albans City (ov, is op dit moment de enige wedstrijd in/rond Londen op de maandag, maar suggesties zijn welkom!)
09-08: Leyton Orient-Fulham (EFL Cup, ovv een kaartje)
10-08: Luton Town-Aston Villa (EFL Cup)

FC_Emmen

Mooi lijstje. Als ik moest kiezen tussen L1 match en vriendschappelijk dan zou ik voor het eerste gaan.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Wesley10__

Citaat van: Maat op jul 12, 2016, 12:56:32
Hi!
Hoe laat begint die wedstrijd?
Ik ben dan ook in Londen en twijfel nu eigenlijk nog tussen Millwall-Oldham (L1) en Crystal Palace-Valencia (vriendschappelijk).
(Voorkeur gaat uit naar Millwall overigens, maar tips en suggesties zijn altijd welkom.) Zou mooi zijn als dat gecombineerd kan worden met een echte FA Cup-wedstrijd!

05-08: Fulham-Newcastle Utd
06-08: Millwall-Oldham Athletic of Crystal Palace-Valencia
07-08: QPR-Leeds Utd en/of Manchester Utd-Leicester City (Community Shield op Wembley)
08-08: Wealdstone-St. Albans City (ov, is op dit moment de enige wedstrijd in/rond Londen op de maandag, maar suggesties zijn welkom!)
09-08: Leyton Orient-Fulham (EFL Cup, ovv een kaartje)
10-08: Luton Town-Aston Villa (EFL Cup)

Zo te zien is de kans nog wel aanwezig dat wij elkaar tegen gaan komen. Ons programma ziet er zo goed als hetzelfde uit, alleen vertrekken wij op maandag weer terug. Voor ons gaat het overigens Millwall worden en niet Crystal Palace.

HRM1880

Citaat van: John Sleeuwenhoek op jul 12, 2016, 10:04:23
Leuk affiche! Ben niet zo van het type fan dat Clapton trekt, maar wel geinig dat er zoveel man/vrouw komt kijken daar.

Ik twijfel nog tussen deze en Bromley v Tranmere Rovers.
Wat is er dan juist zo speciaal aan dat type fan?



HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op jul 12, 2016, 17:41:27
http://www.11freunde.de/artikel/englische-fans-im-kampf-gegen-homophobie-und-rassismus
Mijn Duits is niet zo heel goed, maar wat ik eruit begrijp zijn het dus vooral fans die graag ook eens bij Sankt-Pauli en Babelsberg komen?

AthleticHolanda

Citaat van: HRM1880 op jul 12, 2016, 18:15:13
Mijn Duits is niet zo heel goed, maar wat ik eruit begrijp zijn het dus vooral fans die graag ook eens bij Sankt-Pauli en Babelsberg komen?

De meerderheid bestaat uit politiek linkse supporters die zich actief inzetten om discriminatie op elk vlak tegen te gaan, dat doen ze d.m.v. gezang, vlaggen, spandoeken etc.
Supporters zoals je ze inderdaad ook ziet bij Sankt Pauli en Babelsberg en talloze andere clubs in Europa.

Niels1977

Citaat van: Maat op jul 12, 2016, 12:56:32
Hi!
Hoe laat begint die wedstrijd?
Ik ben dan ook in Londen en twijfel nu eigenlijk nog tussen Millwall-Oldham (L1) en Crystal Palace-Valencia (vriendschappelijk).
(Voorkeur gaat uit naar Millwall overigens, maar tips en suggesties zijn altijd welkom.) Zou mooi zijn als dat gecombineerd kan worden met een echte FA Cup-wedstrijd!


Om 15 uur geloof ik, het is wel de aller aller allereerste voorronde dus of je van een echte FA cup wedstrijd kan spreken laat ik in het midden.

Maat

Citaat van: Niels1977 op jul 12, 2016, 20:13:07
Om 15 uur geloof ik, het is wel de aller aller allereerste voorronde dus of je van een echte FA cup wedstrijd kan spreken laat ik in het midden.
Zie het nu inderdaad:
"All ties must be played on Saturday 6 August 2016, kick-off 3.00pm with replays on or before Thursday 11 August 2016, kick-off 7.45pm."
Als beginnende groundhopper begin ik maar 'bovenaan', zal dus waarschijnlijk Millwall worden die zaterdag.

@Wesley10__: heb je overal al kaarten voor? Ik nu voor Fulham-Newcastle (en Luton-Villa) en heb me ingeschreven voor Man Utd-Leicester. Kaartverkoop voor Millwall en QPR lijkt nog niet begonnen?

Hugo

Citaat van: Maat op jul 12, 2016, 12:56:32
08-08: Wealdstone-St. Albans City (ov, is op dit moment de enige wedstrijd in/rond Londen op de maandag, maar suggesties zijn welkom!)

Wealdstone heeft, als ik mij herinner, een redelijke ground. Ik zou er gewoon heen gaan en me laten verassen door de relaxte sfeer van non-league.

ALenstra

Citaat van: Maat op jul 12, 2016, 21:46:19
Kaartverkoop voor Millwall en QPR lijkt nog niet begonnen?
Voor Millwall hoef je echt geen kaartjes vooraf te kopen, is nooit uitverkocht. Voor QPR-Leeds start de general sale volgens mij op 21 juli om 11.00 NL tijd.

Wesley10__

Citaat van: Maat op jul 12, 2016, 21:46:19
Zie het nu inderdaad:
"All ties must be played on Saturday 6 August 2016, kick-off 3.00pm with replays on or before Thursday 11 August 2016, kick-off 7.45pm."
Als beginnende groundhopper begin ik maar 'bovenaan', zal dus waarschijnlijk Millwall worden die zaterdag.

@Wesley10__: heb je overal al kaarten voor? Ik nu voor Fulham-Newcastle (en Luton-Villa) en heb me ingeschreven voor Man Utd-Leicester. Kaartverkoop voor Millwall en QPR lijkt nog niet begonnen?

Wij ook enkel pas voor Fulham. QPR is nog wachten tot de general sale start en zoals ALenstra al zegt, Millwall is niet echt nodig om vooraf te bestellen.

HRM1880

Citaat van: Hugo op jul 12, 2016, 21:51:29
Wealdstone heeft, als ik mij herinner, een redelijke ground. Ik zou er gewoon heen gaan en me laten verassen door de relaxte sfeer van non-league.
Relaxte sfeer? Pas maar op voor de Wealdstone Raider.