Hoofdmenu

Amateurs 2012/13

Gestart door Sebastiaan_W, jul 16, 2012, 11:57:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Citaat van: HRM1880 op jun 08, 2013, 09:50:02
Gaat de wedstrijd Deurne-Quick van morgen dan nog door? Want die stond bij ons op de planning.

Volgens mij niet, want door de degradatie van Alphense Boys zijn Deurne en Quick beiden zeker van een plekje in de Hoofdklasse.

Joost

Citaat van: HRM1880 op jun 08, 2013, 11:34:08
Natuurlijk gaat het om de naam. Als je zelf in het Beverly Hills van Deurne (Antwerpen) woont, wil je wel eens gaan kijken hoe het op een ander is.
Ik kan je echt Wilhelmina 08 v Chevremont aanraden morgen, net zo ver als Deurne.

hgrm

Citaat van: ðe waan op jun 08, 2013, 10:19:28
Ik denk het wel, want Alphense Boys heeft nog de mogelijkheid om in beroep te gaan tegen de straf.

Maar houd de verschillende clubsites goed in de gaten, want de ontwikkelingen gaan wel erg snel de laatste weken.

Het zou me niet verbazen als de straf van Alphense Boys wordt teruggedraaid door de beroepscommissie. Over het algemeen is de beroepscommissie wat minder 'trendgevoelig' en wordt er uiteindelijk een normale straf opgelegd.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Ik kan me ook haast niet voorstellen dat deze sanctie blijft staan, zeker op grond van de uitspraak van de tuchtcommissie;

CiteerAlphense Boys:
De tuchtcommissie acht overtuigend bewezen dat supporters van Alphense Boys zich schuldig hebben gemaakt aan een collectieve vechtpartij. De tuchtcommissie is van mening dat het wangedrag van de supporters van Alphense Boys aan Alphense Boys kan worden toegerekend. De tuchtcommissie acht niet bewezen dat spelers en/of functionarissen van Alphense Boys zich schuldig hebben gemaakt aan een collectieve vechtpartij. Wel acht de tuchtcommissie bewezen dat spelers van Alphense Boys zich, evenals de spelers van Haaglandia, schuldig hebben gemaakt aan de lichtere overtreding, te weten: collectief duw- en trekwerk (opstootje) direct na afloop van de wedstrijd. Gelet op het vorenstaande plaatst de tuchtcommissie het eerste team van Alphense Boys in de naast lagere klasse met ingang van volgend seizoen (seizoen 2013/2014). Voorts wordt een boete van € 200,00 opgelegd en tot slot legt de tuchtcommissie aan Alphense Boys de maatregel op dat de eerstvolgende drie bindende thuiswedstrijden zonder publiek gespeeld moeten worden.

Als de tuchtcommissie een beetje consequent is in die uitspraak dat had Feyenoord allang 4e klasse gespeeld :)

spons

Citaat van: Joost op jun 08, 2013, 23:33:35
Ik kan me ook haast niet voorstellen dat deze sanctie blijft staan, zeker op grond van de uitspraak van de tuchtcommissie;

Als de tuchtcommissie een beetje consequent is in die uitspraak dat had Feyenoord allang 4e klasse gespeeld :)

Kan me niet herinneren dat Feyenoord supporters ooit op het veld met spelers van de tegenpartij hebben gevochten, maar als ik dat gemist heb hoor ik het graag
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Breda op jun 09, 2013, 10:33:37
Wel de eigen spelers achternagezeten op het veld in 1989 in de thuiswedstrijd tegen Fortuna '54.

Fortuna Sittard bedoel je maar dat is verjaard en als we destijds een divisie terug waren gezet zouden we al lang weer terug zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op jun 09, 2013, 10:32:36
Kan me niet herinneren dat Feyenoord supporters ooit op het veld met spelers van de tegenpartij hebben gevochten, maar als ik dat gemist heb hoor ik het graag

Het ging om wangedrag van supporters, niet specifiek vechten met spelers van de tegenstander.

spons

Citaat van: Joost op jun 09, 2013, 12:03:08
Het ging om wangedrag van supporters, niet specifiek vechten met spelers van de tegenstander.

Ook van wangedrag van supporters is me niets bekend, de laatste keer is in Nancy geweest en dat is alweer een jaar of 7 geleden, wat kleine opstootjes af en toe omdat wat provincialen wat Feyenoorders die niet in het uitvak zitten aanvallen maar niet echt noemenswaardig
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Breda op jun 09, 2013, 12:18:39
Dit seizoen in elk geval nog bij RKC en Den Haag

Ja zeg ik ook. dit zijn voorbeelden van provincialen die Feyenoorders in thuisvakken aanvallen ( al dan niet veroorzaakt door onhandige provocaties, of naïef juichen waar je dat niet moet doen ) is ook bij Roda en NEC gebeurd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

In het geval van de wedstrijd bij ADO lag het iets anders, maar details.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

spons

Citaat van: Jehoentelaar op jun 09, 2013, 13:09:16
In het geval van de wedstrijd bij ADO lag het iets anders, maar details.

Ik heb het opstootje in Den Haag wel vanaf de lange zijde gezien maar weet niet wat daar precies gebeurd is. Heb wel gelezen dat er achteraf 8 ADO supporters zijn gearresteerd dus ik denk niet dat Feyenoorders hier iets misdaan hebben behalve misschien zichzelf verdedigen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

cafebac

Citaat van: spons op jun 09, 2013, 12:32:11
Ja zeg ik ook. dit zijn voorbeelden van provincialen die Feyenoorders in thuisvakken aanvallen ( al dan niet veroorzaakt door onhandige provocaties, of naïef juichen waar je dat niet moet doen ) is ook bij Roda en NEC gebeurd

Wij provinciaaltjes jagen dan ook elke 'vrimde' van ons erf af, tussen meneer pastoor en een Bossche zwemleraar maakt de hond geen onderscheid.

spons

Citaat van: cafebac op jun 09, 2013, 13:51:36
Wij provinciaaltjes jagen dan ook elke 'vrimde' van ons erf af, tussen meneer pastoor en een Bossche zwemleraar maakt de hond geen onderscheid.

Volgens mij is Eindhoven juist een plaats waar dat absoluut niet lukt en zeker niet bij bijvoorbeeld de bekerwedstrijd van afgelopen seizoen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: Breda op jun 09, 2013, 12:18:39
Dit seizoen in elk geval nog bij RKC en Den Haag

Hou jij een logboek bij van alle incidenten die betrekking hebben op Feyenoord?

spons

Citaat van: Breda op jun 09, 2013, 17:01:58
Zo'n logboek zou jaarlijks de omvang van de Statenbijbel hebben.

Ik denk dat je niet verder komt dan 1 A4-tje, ook niet goed maar we moeten het niet, zoals vele paranoïde burgemeesters en politici, groter maken dan het is.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen