Werk in uitvoering

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 09:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Peenvogel

Ik ben echt een ouwe lul aan het worden. In (op 1 na) al deze stadions heb ik Feyenoord zijn spelen. Behalve die bekerwedstrijd tegen Heracles in 1990.

Hugo

Citaat van: Peenvogel op aug 30, 2011, 13:17:30
Ik ben echt een ouwe lul aan het worden. In (op 1 na) al deze stadions heb ik Feyenoord zijn spelen. Behalve die bekerwedstrijd tegen Heracles in 1990.

Hier nog een oud vel, behalve in Olympisch Stadion overal Cambuur zien spelen.

spons

Citaat van: Peenvogel op aug 30, 2011, 13:17:30
Ik ben echt een ouwe lul aan het worden. In (op 1 na) al deze stadions heb ik Feyenoord zijn spelen. Behalve die bekerwedstrijd tegen Heracles in 1990.

Ik idem maar ik heb Feyenoord in 1985 wel bij Heracles voor de competitie gezien
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hans

Citaat van: Peenvogel op aug 30, 2011, 13:17:30
Ik ben echt een ouwe lul aan het worden. In (op 1 na) al deze stadions heb ik Feyenoord zijn spelen. Behalve die bekerwedstrijd tegen Heracles in 1990.

Nog een "oude" man. In alle stadions minimaal 1 wedstrijd gezien.

Cyclebob

Om in te haken: ik heb SVV tussen 87-91 zien spelen in 7 stadions:
De Luijten = afgebroken (2000?)
Beatrixstraat = afgebroken (1996)
Zuiderpark = hoofdtribune staat nog, zonder stoeltjes; trainingsveld voor FC Den Haag
Nw Monnikenhuize = afgebroken
De Meer = afgebroken
Bornsestraat = omheining rond een deel van het veld staat nog; hoofdtribune staat bij AVC Heracles;
Oud Abe Lenstrastadion = afgebroken
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Bossche Bol

Citaat van: Hans op aug 30, 2011, 19:28:34
Nog een "oude" man. In alle stadions minimaal 1 wedstrijd gezien.
Hier nog zo'n "ouwe lul".
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Verwijderd lid

Ik mis alleen De Meer en Bornsestraat van bovenstaande lijst.

Sebastiaan_W

Van bovenstaande rij mis ik Kaalheide, Nieuw Monnikenhuize, de Goffert, De Meer en het oude Abe Lenstra Stadion.

Bier und Bratwurst

Citaat van: witte leeuw op sep 01, 2011, 07:35:52
Van bovenstaande rij mis ik Kaalheide, Nieuw Monnikenhuize, de Goffert, De Meer en het oude Abe Lenstra Stadion.

Voor mij is dat De Meer,De Baandert en De Luijten.
Helaas heb ik m'n bezoek aan RBC iets te lang uitgesteld.
Het ene stadion is het andere niet!

Gouverneur

Kennelijk nog geen "oude" man. Of gewoon weinig ervaring. Want van genoemde stadions ben ik alleen in het Zuiderpark, Bornsestraat, De Baandert, De Meer en het Oosterpark geweest.



AthleticHolanda

Hoorde het een tijdje terug al mondeling en nu staat het ook op amateurvelden.nl. Kan er verder nog niks officieels over vinden maar Achilles'29 gaat dus een nieuw clubgebouw en tribune neerzetten. Zomer 2012 vind ik trouwens wel erg ambitieus...

http://www.amateurvelden.nl/page/achilles-29

ðe waan

Ik heb er de laatste tijd niks meer over gehoord, dus dat zal vast nog wel wat later worden denk ik.