Week 35: Maandag 27 augustus tot en met Zondag 2 september

Gestart door Matthijs83, aug 09, 2018, 13:19:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cyclebob

Za 1/9  Gloria Popesti Leordeni -Rapid Boekarest. 3. Liga
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

De publiekswissel

Citaat van: Vinnn op aug 16, 2018, 13:51:56
Ik ben bij Southend Manor geweest, ik vond er echt niks aan. Ik zou als ik jou was naar Southend United v Charlton gaan. Wil je ook nog topvermaak in de avond, dan is Dick Devigne's een aanrader whehe.

Uiteindelijk toch de keuze voor Southend United gemaakt. We zijn mee met een groepje Ipswich supporters die ook in het bestuur van Ipswich Wanderes zitten, vandaar even het dubio. Denk dat we bij Southend Manor ook niet de kantine uit waren gekomen. ;-)

Die avond zitten wij in Ipswich, dus Dick Devigne's sla ik even over. haha
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/


Langemannetje

Citaat van: Luccie op aug 23, 2018, 10:28:27
01/09 SC Preußen Münster - KFC Uerdingen05
Ik trap mijn seizoen af met deze pot in het uitvak, op aanraden van een Duitse KFC-begeisterte, kennengelernt in Mombasa juni '18. Ich freue mich schon!
73 grounds in 14 verschillende landen



Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Luccie

Citaat van: Langemannetje op aug 24, 2018, 05:27:19
Ik trap mijn seizoen af met deze pot in het uitvak, op aanraden van een Duitse KFC-begeisterte, kennengelernt in Mombasa juni '18. Ich freue mich schon!

Weet je of KFC Uerdingen veel supporters meeneemt richting Münster?

Saltacampos

2-9 Feyenoord-NAC (met dank aan Vinnn met wie ik samen naar deze wedstrijd ga)
Over land and sea

AthleticHolanda

Citaat van: Luccie op aug 27, 2018, 11:54:25
Weet je of KFC Uerdingen veel supporters meeneemt richting Münster?

Er wordt een sonderzug ingezet vanuit Krefeld, dat vak zal uitverkocht of nagenoeg uitverkocht raken. Naar 1860 München gingen er 700 mee, nu zal het vanwege de relatief korte afstand meer zijn.

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op aug 27, 2018, 13:15:27
Er wordt een sonderzug ingezet vanuit Krefeld, dat vak zal uitverkocht of nagenoeg uitverkocht raken. Naar 1860 München gingen er 700 mee, nu zal het vanwege de relatief korte afstand meer zijn.

Uerdingen neemt ondertussen meer fans mee dan dat er recent nog bij thuisduel zaten.

Nort

Citaat van: Joost op aug 27, 2018, 14:01:57
Uerdingen neemt ondertussen meer fans mee dan dat er recent nog bij thuisduel zaten.
'Clubliefde kent geen divisie' toch :p

Luccie

Citaat van: AthleticHolanda op aug 27, 2018, 13:15:27
Er wordt een sonderzug ingezet vanuit Krefeld, dat vak zal uitverkocht of nagenoeg uitverkocht raken. Naar 1860 München gingen er 700 mee, nu zal het vanwege de relatief korte afstand meer zijn.

Altijd leuk als er veel uit supporters aanwezig zijn!


San Paolo

#29
Alsof dat ook zo vreemd is van Uerdingen. Emmen en Fortuna zaten een jaar geleden nog geen 1000 man. Emmen spreekt nu ineens over stadionuitbreiding en Fortuna heeft het uitvak in Den Haag vol. Anno 2018 is er nu eenmaal wat meer te doen dan voetbal. Als het minder gaat kost dat nu eenmaal toeschouwers. Ik kan daar zelf wel mee leven en heb niet de utopie dat dit bij bepaalde clubs niet zo is. In Rotterdam zaten er in de jaren 80 nog geen 10.000 man in de Kuip. Bij PSV merk ik zelf ook dat het bijvoorbeeld makkelijker is om aan een kaartje voor het uitvak te komen als wij een paar jaar geen kampioen zijn geworden. Ik denk dat het overal wel zo is en naief is om te denken dat het niet zo is.