Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: jona93 op sep 27, 2018, 10:52:16
Iemand ervaring bij atletico Madrid voor tickets kameraad wou tickets bestellen voor de wedstrijd tegen Club Brugge van aanstaande woensdag blijkt dat er een blokkering staat op buitenlandse creditcards. Zou men op de dag van de wedstrijd ter plaatse nog tickets kunnen kopen?

Dat heb ik vorig jaar ook gehad toen ik kaartjes wilde bestellen voor Atletico v Bayer Leverkusen.

Uiteindelijk had ik toen als oplossing om het via Entradas.com te bestellen voor dezelfde prijs als bij de club. Dat is de spaanse site van Ticketmaster.

Op dit moment staan daar geen tickets van Atletico te koop.

Op de site van Atletico staat wel dit;
Wanda Metropolitano Ticket Office: Monday-Thursday from 9 a.m.- 7 p.m and Friday 9 a.m.- 3p.m. On the day of the match starting at 10 a.m.

Jef400

Citaat van: jona93 op sep 27, 2018, 10:52:16
Iemand ervaring bij atletico Madrid voor tickets kameraad wou tickets bestellen voor de wedstrijd tegen Club Brugge van aanstaande woensdag blijkt dat er een blokkering staat op buitenlandse creditcards. Zou men op de dag van de wedstrijd ter plaatse nog tickets kunnen kopen?
Buitenlandse of alleen Belgiƫ?

ricodejong4

Ik ben op zoek naar tickets voor Schalke - Werder op 20 oktober, maar ik lijk op mijn account niet de juiste rechten te hebben om deze te kopen. Is er iemand die mij kan helpen? Bvd!

Semper Fidelis

Citaat van: ricodejong4 op okt 01, 2018, 09:13:27
Ik ben op zoek naar tickets voor Schalke - Werder op 20 oktober, maar ik lijk op mijn account niet de juiste rechten te hebben om deze te kopen. Is er iemand die mij kan helpen? Bvd!

Weet niet of ik zelf de rechten heb, maar als ik inlog en kaarten wil kopen voor deze pot, is er niets beschikbaar. Lijkt er dus op dat het uitverkocht is.

ricodejong4

Citaat van: Semper Fidelis op okt 01, 2018, 11:03:39
Weet niet of ik zelf de rechten heb, maar als ik inlog en kaarten wil kopen voor deze pot, is er niets beschikbaar. Lijkt er dus op dat het uitverkocht is.

Was ik al bang voor.. Thanx voor het opzoeken in ieder geval!

Hafenstr.

Hello Forum,

could someone help me to get two tickets for the match Heracles Almelo - Feyenoord (11.11.2018)?

I already wrote a Mail to Heracles, but they told me that there is only a sale for season card holders...

I'm grateful for any advice!





Langemannetje

Hey Hafenstr.,

On this Forum, it is common use to introduce yourself, as well as your passion for football before you ask for anyone's favour to buy tickets. Little chance someone here will help you now I guess, especially because it is your first post here. I am so curious about your stories!
73 grounds in 14 verschillende landen

jona93

Iemand een idee hoelang het duurt voor dat Dortmund de tickets verstuurd naar het thuisfront? Gisteren ticket gekocht en kon kiezen tussen e ticket of laten leveren aan huis.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost

Citaat van: jona93 op okt 19, 2018, 09:05:05
Iemand een idee hoelang het duurt voor dat Dortmund de tickets verstuurd naar het thuisfront? Gisteren ticket gekocht en kon kiezen tussen e ticket of laten leveren aan huis.

Niet;

CiteerKartenbestellungen werden nur innerhalb Deutschlands mit der Post versendet. Bitte beachten Sie, dass bei Kartenbestellungen aus dem Ausland keine Zustellung der Tickets per Post, sondern eine Hinterlegung am Spieltag erfolgt.

ALenstra

Staat toch ook in de bevestiging die je krijgt zodra je de bestelling hebt afgerond?

blauwzwart

Citaat van: jona93 op okt 19, 2018, 09:05:05
Iemand een idee hoelang het duurt voor dat Dortmund de tickets verstuurd naar het thuisfront? Gisteren ticket gekocht en kon kiezen tussen e ticket of laten leveren aan huis.

Voucher in bijlage van je mail afdrukken en de kaartjes voor de wedstrijd afhalen in de BVB-FanWelt. Thats it.

Tribuneklanten

Afgelopen maandag kaarten besteld voor Bayer Leverkusen en gisteren lagen ze netjes in de bus.

Mokum1900

#3117
iemand die mij kan helpen aan 2 tickets voor Sint Truiden - RSCA Anderlecht op 25 november  , is alleen voor Abbonees, maandag 29ste begin de kaartverkoop
Waar je ook gaat ik volg je overal

jona93

Citaat van: blauwzwart op okt 19, 2018, 10:51:15
Voucher in bijlage van je mail afdrukken en de kaartjes voor de wedstrijd afhalen in de BVB-FanWelt. Thats it.
dit is in de Fanshop neem ik aan?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

blauwzwart