Kopspijkers Han

Gestart door Han, nov 15, 2009, 20:37:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

King Nothing

Wel gezien toen het uitgezonden werd, maar dat was jaren voordat ik een groundhopper werd.
Dit is van eind jaren 90 toch?
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

hgrm

Het moet wel lang geleden zijn, want zowel Han als Jack zien er nog jong uit.....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Ge-wél-dig! Zo leuk om weer terug te zien. Han is toch wel een van de meest kleurrijke figuren die ik ooit ontmoet heb. Opvallend dat Han zo positief is over The Kop op Anfield, want volgens mij is zijn mening niet zo positief.

Hoe zijn jullie ooit bij Kopspijkers terecht gekomen en hebben jullie veel reacties gehad?

Hielke

Jammer dat Kopspijkers niet meer bestaat. Het was altijd een mooi en veelbekeken podium voor (prettig gestoorde) mensen met dit soort passies.

TeeZee

Citaat van: Hielke op nov 16, 2009, 08:58:55
Jammer dat Kopspijkers niet meer bestaat. Het was altijd een mooi en veelbekeken podium voor (prettig gestoorde) mensen met dit soort passies.
Ik keek eigenlijk iedere week. Heerlijke zaterdagavondbesteding! Overigens waren Han en Ad wel zo ongeveer de enige welbespraakte prettig gestoorde mensen die daar gezeten hebben. Want soms zaten er echt mafketels (oneerbiedig gezegd).

Joost

Citaat van: TeeZee op nov 16, 2009, 10:10:05
Ik keek eigenlijk iedere week. Heerlijke zaterdagavondbesteding! Overigens waren Han en Ad wel zo ongeveer de enige welbespraakte prettig gestoorde mensen die daar gezeten hebben. Want soms zaten er echt mafketels (oneerbiedig gezegd).
Ligt er misschien ook aan dat Jack Spijkerman wel enige affiniteit heeft met voetbal. Bij hobby's waar hij minder mee heeft ging hij er vaan feller tegenin om het belachelijk te maken.

Leuk om weer eens te zien, kon het me nog vaag herinneren.

Han

Citaat van: TeeZee op nov 16, 2009, 02:26:17
Ge-wél-dig! Zo leuk om weer terug te zien. Han is toch wel een van de meest kleurrijke figuren die ik ooit ontmoet heb. Opvallend dat Han zo positief is over The Kop op Anfield, want volgens mij is zijn mening niet zo positief.

Hoe zijn jullie ooit bij Kopspijkers terecht gekomen en hebben jullie veel reacties gehad?


Ik vermoed dat de publiciteit rond het twintigjarig bestaan van de Continentals de indirecte aanleiding was. Het kan ook een krantenartikel in het AD zijn geweest of een foto van het nagebouwde stadion in de Panorama over mensen met een tic. Ik ben zelfs eens in die periode door Man bijt Hond benaderd; alsof je in een kaartenbak terecht bent gekomen waar media-redacties uit putten.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Maar heb je achteraf nog reacties gekregen op jullie optreden?

Han

Citaat van: TeeZee op nov 16, 2009, 14:23:25
Maar heb je achteraf nog reacties gekregen op jullie optreden?

De Vara heeft de e-mail reacties na de uitzending doorgestuurd en ik kan me terugdenkend niet voorstellen dat het aantal de tien overtrof. Een enkele welgemeende leuke response en een aantal uit de categorie 'hoe kom ik aan kaartjes'. Er zat één negatieve en anonieme reactie bij uit de Aston Villa hoek en ik weet niet eens meer waar zich dat op richtte.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Rob_Mill

#10
Mooi stukje, alleen wat jammer van dat positivisme over Liverpool/Anfield.

Citaat van: Han op nov 16, 2009, 14:36:34Er zat één negatieve en anonieme reactie bij uit de Aston Villa hoek en ik weet niet eens meer waar zich dat op richtte.
Het is ook altijd hetzelfde liedje!

TeeZee

Citaat van: Han op nov 16, 2009, 14:36:34Er zat één negatieve en anonieme reactie bij uit de Aston Villa hoek en ik weet niet eens meer waar zich dat op richtte.
Waarschijnlijk op het feit dat jij het een doodzonde noemde dat de facade van de Trinity Road Stand afgebroken zou gaan worden?

Rob_Mill

Citaat van: TeeZee op nov 16, 2009, 15:17:34
Waarschijnlijk op het feit dat jij het een doodzonde noemde dat de facade van de Trinity Road Stand afgebroken zou gaan worden?

Ik ben blij dat de Holte End facade wat op is gepoetst met een prachtig mozaiekwerk, want degene die ze op de nieuwe Holte End en Trinity Road na de verbouwing hebben laten knutselen had er duidelijk geen verstand van. Veel gekost zal het niet hebben...

TeeZee

Hoe gaat zoiets eigenlijk, Han? Je krijgt een verzoekje per e-mail of je wilt komen, jij zegt ja, je bedenkt wie je mee wilt nemen, je bevestigt de afspraak. Je gaat naar Amsterdam voor de opnames, je repeteert, maakt een praatje met Jack en een paar uur later is de uitzending. Hoe gaat zoiets?

Anecdotes please!

Erkaa

Han kom je (bijna) overal tegen. Ik heb hem enkele jaren geleden eens gezien op een toilet in Ambleside, op posterformaat wel te verstaan.

Ik heb de uitzending destijds ook gezien, beide heren kende ik toen nog niet. Niet veel later voelde ik me als een klein kind in een snoepwinkel terwijl ik op bezoek was bij Han en z'n mede Continentals.

Blijft leuk om nog eens terug te zien.

De Continentals kwamen in die tijd toch vaker in de publiciteit? Kan me ook nog een stukje over Sunderland herinneren uit de Panorama.