Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

cafebac

Ik meende ergens opgevangen te hebben dat Saint Gil ook op omvallen staat maar kan het hier nergens (meer) vinden... Iemand die dat kan bevestigen?

Waarom zijn de wedstrijden in de 3e komend weekend geschrapt?

Mar

Vandaag staat in Het Belang Van Limburg dat Turnhout ook in moeilijkheden zit.
En Racing Genk wilt Ksk Hasselt helpen redden.

Bier und Bratwurst

Citaat van: cafebac op jan 03, 2012, 22:56:45
Ik meende ergens opgevangen te hebben dat Saint Gil ook op omvallen staat maar kan het hier nergens (meer) vinden... Iemand die dat kan bevestigen?

Waarom zijn de wedstrijden in de 3e komend weekend geschrapt?

Volgens 3434 in  Agenda - "plannen voor nabije toekomst"

Aan alle groundhoppers die nog geen wedstrijd van Union SG hebben gezien: haast u! Na KSK Hasselt is bekend geraakt dat Union het volgende slachtoffer zou kunnen worden. De enorme schulden (tussen 500 000 en 700 000 euro) lijken stilaan niet meer weg te werken. Ze zijn nog niet failliet maar het water staat hun aan de lippen.
Het ene stadion is het andere niet!

HRM1880

Citaat van: Mar op jan 04, 2012, 11:06:31
Vandaag staat in Het Belang Van Limburg dat Turnhout ook in moeilijkheden zit.
En Racing Genk wilt Ksk Hasselt helpen redden.
Inderdaad, bij Turnhout hebben de spelers gestaakt, bestuur heeft al wel gezegd dat ze desnoods het seizoen uitdoen met jeugdspelers. Het gaat weer heel hard momenteel.

Vladimir1973

RC Genk zou idd zijn beloftevolle spelers willen stallen bij KSK Hasselt omdat het volgens hen altijd beter is om talent in derde klasse te laten spelen dan in de beloftenreeks waar geen f**k aan te zien is
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Mar

Citaat van: Vladimir1973 op jan 05, 2012, 15:05:50
RC Genk zou idd zijn beloftevolle spelers willen stallen bij KSK Hasselt omdat het volgens hen altijd beter is om talent in derde klasse te laten spelen dan in de beloftenreeks waar geen f**k aan te zien is

Genk heeft dit in het verleden ook al gedaan en 2 keer is dit negatief uitgedraaid. Zowel bij Heusden Zolder als Tongeren.

Vladimir1973

derde keer goede keer dan maar
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

3434

Leuk detail is dat veel Hasseltse fans tegen Genk zijn(/waren), inclusief anti-sjaals. Ik vind het wel grappig.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

georgesv

Stijn Stijnen redt Sporting Hasselt

vrijdag 06 januari 2012, 16u44Auteur: (jfz)
 


Hasselaar Stijn Stijnen is de redder van KSK Hasselt. De doelman staat borg voor de schulden waardoor de club voorlopig mag doorspelen. 'Deze club mocht niet verdwijnen. Daarom dat ik dit doe', reageerde Stijnen.
Komende woensdag 11 januari speelt Sporting Hasselt in het Stedelijk Sportstadion het inhaalduel tegen Rupel-Boom. Ook de wedstrijd van zondag 15 januari in en tegen Union is verzekerd. De vereffenaar ging deels akkoord met het voorstel dat de actiegroep 'Red KSKH' deed. Wel moet er binnen de tien dagen nog 10 000 euro extra gevonden worden om het volledige seizoen te mogen uitspelen. Ook dat vormt geen probleem.

Dat Sporting woensdag mag spelen mag een klein mirakel genoemd worden en heeft de club te danken aan één man: ex-speler Stijn Stijnen. Hij schiet de club financieel ter hulp. Twee weken geleden liet Stijnen in deze krant al verstaan dat Sporting Hasselt niet mag verdwijnen. Het bleken geen loze woorden. De doelman van Beerschot staat borg voor de schulden van de club en redt Sporting zo van de ondergang.

Heldenstatus

De stamnummer wordt echter nog niet overgedragen. Daarover valt de beslissing pas op het eind van het seizoen. Mits er genoeg extra financiële middelen kunnen gevonden worden om de bijkomende schulden te vereffenen dan kan ook dat laatste obstakel genomen worden.

Stijn Stijnen reageerde kort vanuit zijn oefenkamp in Turkije: 'Ik ben heel blij voor de supporters, de jeugd en de spelers van Hasselt. Deze club mocht niet verdwijnen. Daarom dat ik dit doe.'

De clubliefde van Stijnen tegenover Sporting, waar hij de jeugdploegen doorliep en op 16-jarige leeftijd in het eerste elftal debuteerde, mocht dus een aardige duit kosten. Het heldenstatus van Stijn, die al peter was van de supportersclub van Hasselt, zal er alleen maar groter mee worden.

Stijnen voegde er nog aan toe dat er meer uitleg zal gegeven worden op een persconferentie die woensdag voor de match tegen Rupel-Boom zal worden gehouden en waar hij persoonlijk aanwezig zal zijn.

Vladimir1973

Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Joost

Stijnen vliegt in mijn beleving qua status van een vervelende keeper naar een zeer sympathieke man!

3434

Citaat van: Joost op jan 06, 2012, 20:59:09
Stijnen vliegt in mijn beleving qua status van een vervelende keeper naar een zeer sympathieke man!

En vaak lees ik op fora dat vele denken dat dit de reden zou kunnen zijn. Het gebaar blijft natuurlijk mooi maar toch.. 'speciaal'. Ze kunnen er maar gediend mee zijn :)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

3434

Al moet ik toegeven dat ik ook wel blij ben dat de derby Patro Eisden - Hasselt blijft bestaan.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Vladimir1973

aan zijn imago moest idd wel wat gedaan worden.........
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Sebastiaan_W

Mwah.... slecht imago of niet, hij doet het. Clubmensen bestaan toch.