Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: Dennis-V op feb 10, 2009, 12:01:57
04/04 AZ-ADO ... dat zou best de kampioenswedstrijd al kunnen zijn, zeker gezien de enorme voorsprong die AZ momenteel heeft op de andere teams ...

hoe denk je aan kaarten te komen ?

Dat laatste baad me inderdaad ook zorgen. AZ is altijd clubcardverplichting, een clubcard aanvragen is een optie maar zelfs dan zal de kans miniem zijn dat ik aan kaartjes geraak....

Hielke

Citaat van: wekke op feb 10, 2009, 12:22:50
Dat laatste baad me inderdaad ook zorgen. AZ is altijd clubcardverplichting, een clubcard aanvragen is een optie maar zelfs dan zal de kans miniem zijn dat ik aan kaartjes geraak....

Misschien maar goed ook, de kans dat het je erg tegenvalt lijkt me vrij groot. Een tochterig dertien-in-een-dozijn-stadion met negentig minuten een irritant geklepper om je heen.

wekke

#362
Citaat van: Hielke op feb 10, 2009, 12:47:16
Misschien maar goed ook, de kans dat het je erg tegenvalt lijkt me vrij groot. Een tochterig dertien-in-een-dozijn-stadion met negentig minuten een irritant geklepper om je heen.

Misschien wel, al wil ik er ooit wel eens geweest zijn. Op 7maart had ik graag naar Nec-AZ gegaan, maar deze staat nu blijkbaar op zondag. Dan maar een andere optie zoeken (de graafschap-heracles misschien)

Hielke

Citaat van: wekke op feb 10, 2009, 13:01:25Dan maar een andere optie zoeken (de graafschap-heracles misschien)

De Vijverberg is dan weer wel een enorme aanrader, mocht je aan kaarten kunnen komen.

Wouter

Citaat van: wekke op feb 10, 2009, 12:22:50
Dat laatste baad me inderdaad ook zorgen. AZ is altijd clubcardverplichting, een clubcard aanvragen is een optie maar zelfs dan zal de kans miniem zijn dat ik aan kaartjes geraak....

Ik kan wel kaarten voor je regelen, wij hebben een clubcard van AZ.

Maar ik kan het je zeker niet aanraden. Wij hebben vorige week AZ-Roda gezien en ondanks de riante voorsprong van AZ in de eredivisie is de sfeer er echt nihil. Die vreselijke klappertjes maken het helemaal wansmakelijk!
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

spons

Citaat van: wekke op feb 10, 2009, 13:01:25
Dan maar een andere optie zoeken (de graafschap-heracles misschien)

ik kan waarschijnlijk wel kaarten regelen als je zou willen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ici c est Paris

Zoiezo merk ik vaak aan Belgen dat ze AZ een hele interessante club vinden, mede door het aantal Belgen natuurlijk. Ik vind AZ een vreselijke club persoonlijk. Die trainer van ze, het gefakete anti-Ajaxgevoel, het feit dat ze 6 jaar terug nog geen 5 bussen vol kregen bij een uitvak maar nu ineens volle zalen trekken, bah.

wekke

Citaat van: Ici c est Paris op feb 10, 2009, 19:54:50
Zoiezo merk ik vaak aan Belgen dat ze AZ een hele interessante club vinden, mede door het aantal Belgen natuurlijk. Ik vind AZ een vreselijke club persoonlijk. Die trainer van ze, het gefakete anti-Ajaxgevoel, het feit dat ze 6 jaar terug nog geen 5 bussen vol kregen bij een uitvak maar nu ineens volle zalen trekken, bah.

Zulk een soortgelijk gevoel heb ik dan weer met KV Mechelen ;) Maar als AZ inderdaad zo tegenvalt dan ga ik toch nog eens nadenken of het de trip van meer dan 200km wel waard is...


Hielke

Citaat van: wekke op feb 10, 2009, 22:45:29
Zulk een soortgelijk gevoel heb ik dan weer met KV Mechelen ;) Maar als AZ inderdaad zo tegenvalt dan ga ik toch nog eens nadenken of het de trip van meer dan 200km wel waard is...

De laatste jaren kom ik elk seizoen één keer bij AZ, in de uitwedstrijd met Heerenveen. De Alkmaarderhout was een vieze, lekke badkuip vol voetbalromantiek. Met het oog op de toekomst werkt de club nu de wedstrijden af in een identiteitsloos bouwsel op een stukje niemandsland aan de A9. Die tweehonderd kilometer is vele malen beter te besteden. Sparta speelt die dag een thuiswedstrijd in een onderkomen dat Jules Deelder, in mijn ogen terecht, met de hemelpoort vergelijkt.

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op feb 10, 2009, 22:45:29
Maar als AZ inderdaad zo tegenvalt dan ga ik toch nog eens nadenken of het de trip van meer dan 200km wel waard is...



Persoonlijk zou ik dan met m'n eigen ogen willen zien of alles wat er over gezegd wordt waar is... En als je niets verwacht kan het alleen maar mee vallen...

wekke

Citaat van: AthleticHolanda op feb 10, 2009, 23:08:44
Persoonlijk zou ik dan met m'n eigen ogen willen zien of alles wat er over gezegd wordt waar is... En als je niets verwacht kan het alleen maar mee vallen...

Klopt, maar ik kan het ook nog even in de koelkast steken net zoals club zoals Groningen en Heerenveen...

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op feb 10, 2009, 23:13:59
Klopt, maar ik kan het ook nog even in de koelkast steken net zoals club zoals Groningen en Heerenveen...

Dat sowieso het stadion blijft gewoon staan. ;-)

Hielke

Van 1 tot en met 5 mei ben ik in Engeland. De bedoeling is om op zaterdag en zondag een wedstrijd te bezoeken. Kiezen is moeilijk, zeker wanneer de keuze groot is. Ik ben benieuwd naar aanbevelingen van de hier aanwezige ervaringsdeskundigen.

Op zaterdag is het Liverpool - Newcastle, maar ik heb niet de illusie dat ik tegen een (enigszins) normale prijs aan kaarten kan komen. Mocht ik me hier in vergissen dan hoor ik het graag. Voorlopig heb ik de volgende selectie:

Zaterdag 2 mei:
Southend Utd - Cheltenham
Brentford - Port Vale
Bristol Rovers - Hartlepool

Zondag 3 mei:
Charlton - Norwich
Crystal Palace - Sheffield Utd
Ipswich - Coventry
Watford - Derby

3434

zijn er hier mensen die al ooit naar Austria Wien zijn afgezakt? Daar geraken is mijn doelstelling van 2009
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Sebastiaan_W

Citaat van: 3434 op feb 14, 2009, 16:23:08
zijn er hier mensen die al ooit naar Austria Wien zijn afgezakt? Daar geraken is mijn doelstelling van 2009

Ik ben in oktober 2007 naar de derby tegen Rapid Wien geweest. Op dit forum staan ergens foto´s hiervan.