Voetbaltijdschriften

Gestart door AthleticHolanda, mrt 30, 2009, 13:57:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jeje

Heb Santos #2 gekocht en gelezen en ik vind het wel een aanrader. Het is wel aan de prijzige kant maar de kwaliteit van het blad is echt heel goed (dikker papier, prachtige foto's) en ook mooie achtergrond artikelen die je (bijna) nergens anders tegenkomt. Wel gaat dit blad vooral over het internationale voetbal en komen de kleinere clubs ( tot nu toe) nog niet echt aan bod.

Glory stond ook een stukje over in Santos #2 en ziet er inderdaad erg mooi uit, zocht er al naar toen ik in Londen was maar kon hem niet vinden. Dan maar even online bestellen.

Verder vind ik The NonLeague magazine ook wel leuk om te lezen!

Defender

Kan je Santos bij een belgische krantenwinkel of standaard boekhandel verkrijgen ?
Heb een abonement op Puskas en ben tevreden over nr 1 , nr 2 zou gaan over bier und bratwurst en verwacht dit toch op zen minst even goed en iets nieuws te mogen ontdekken over het Duits voetbal
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Jeje

Citaat van: Defender op jul 19, 2016, 21:37:36
Kan je Santos bij een belgische krantenwinkel of standaard boekhandel verkrijgen ?
Heb een abonement op Puskas en ben tevreden over nr 1 , nr 2 zou gaan over bier und bratwurst en verwacht dit toch op zen minst even goed en iets nieuws te mogen ontdekken over het Duits voetbal

Staat niet veel info op de site, maar zou zeggen kijk eens of VI hem naar je huis stuurt:

https://www.vi-kleding.nl/catalog/product/view/id/427240/s/santos-magazine-editie-2/

Puskas een aanrader?

HRM1880

Citaat van: Defender op jul 19, 2016, 21:37:36
Kan je Santos bij een belgische krantenwinkel of standaard boekhandel verkrijgen ?
Heb een abonement op Puskas en ben tevreden over nr 1 , nr 2 zou gaan over bier und bratwurst en verwacht dit toch op zen minst even goed en iets nieuws te mogen ontdekken over het Duits voetbal
Ik denk dat je hier het meeste kans maakt. http://www.imstijdschriften.be/
Als ik een tijdschrift wil van buitenlandse makelij ga ik het steeds daar halen.
Puskas vond ik ook heel leuk, maar met momenten iets te mainstream. Ik volg het wel met extra aandacht want een goede kennis van mij werkt er aan mee. Dezelfde mannen maken trouwens ook het wielertijdschrift Bahamontes.

ALenstra

Vandaag verschenen in Duitsland: de DDR spezial van 11Freunde. Een speciale uitgave over het Oost-Duitse voetbal vroeger.

Robbie

Citaat van: ALenstra op sep 08, 2016, 19:24:32
Vandaag verschenen in Duitsland: de DDR spezial van 11Freunde. Een speciale uitgave over het Oost-Duitse voetbal vroeger.

Ik heb het nog niet in de winkels zien liggen, ook niet in de winkels die normaal gesproken wel 11 Freunde verkopen. Op de site van 11 Freunde zie ik dat ze alleen naar Duitsland en Oostenrijk versturen. Als je daar niet woont kunnen we wel een exemplaar versturen, maar moet je ze een email versturen.

Heb jij de speciale DDR uitgave ergens in de winkel gekocht?

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Robbie op sep 16, 2016, 10:48:47
Ik heb het nog niet in de winkels zien liggen, ook niet in de winkels die normaal gesproken wel 11 Freunde verkopen. Op de site van 11 Freunde zie ik dat ze alleen naar Duitsland en Oostenrijk versturen. Als je daar niet woont kunnen we wel een exemplaar versturen, maar moet je ze een email versturen.

Heb jij de speciale DDR uitgave ergens in de winkel gekocht?

Even de App van 11Freunde downloaden en je kunt een e-versie kopen.

Jim

Aan het eind van deze maand komt weer een nieuwe Staantribune uit, dit keer met Sparta als coverstory: http://staantribune.nl/cover-staantribune-8-bekend/.

ALenstra

Citaat van: Robbie op sep 16, 2016, 10:48:47
Heb jij de speciale DDR uitgave ergens in de winkel gekocht?
Ik was afgelopen weekend in Frankfurt en heb het op het hauptbahnhof gekocht. De spezials zijn inderdaad niet in Nederland te krijgen, de reguliere uitgaves wel.

Hugo

Citaat van: ALenstra op sep 16, 2016, 17:06:04
Ik was afgelopen weekend in Frankfurt en heb het op het hauptbahnhof gekocht. De spezials zijn inderdaad niet in Nederland te krijgen, de reguliere uitgaves wel.

Kunnen we een recensie krijgen?

ALenstra

Heb het nog niet helemaal gelezen. Maar zeker de moeite waard. Heb bijv. een verhaal gelezen over de hotelbrand in Eindhoven waarbij 11 mensen omkwamen waaronder een speler van Chemie Halle. De ploeg verbleef daar voor een europacupwedstrijd tegen PSV. Verder krijg je uit al die verhalen wel de indruk hoe het toe ging in het DDR voetbal.

FC_Emmen

Heb op vakantie van de week het blad Four Four Two gekocht. Wel leuk magazine, met leuk verslag over voetbal in Groenland er in.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

ðe waan

Hij heeft hier alle sporen uitgewist (geen idee waarom) maar toch even het vermelden waard dat er een groot artikel over Bas Tukker in de VI staat deze week.

TeeZee

Erg leuk verhaal over voormalig lid Breda. Gelukkig komt ook de vouwfiets ter sprake!

TonyS

Afgelopen weekeinde dit besteld: http://thesefootballtimes.bigcartel.com/product/the-netherlands-magazine-print. Na het lezen van de eerste alinea kon ik dat niet laten liggen.
Wordt in augustus bezorgd.