http://denniz1974.blogspot.com/

Gestart door Verwijderd lid, okt 21, 2010, 21:51:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Een echte website, zo'n zelfgebouwd exemplaar, nee ... dat is het niet.
Wel een weblog waar ik ook over m'n voetbalgedachten schrijf.



HJanneman

Terug van weggeweest, of een nieuwe Dennis?

Mooi dat jullie de wedstrijd toch gehaald hebben.

Verwijderd lid


HJanneman

Leuk!
Blijft een mooie ervaring, wat Spons ook zegt :-D!
Ik was er in 2006 met de supercup tegen Espanyol, toch een derby, dus ik had wel wat vuurwerk vanaf de tribunes verwacht, maar dat viel me toen wat tegen.
Het stadion zelf is natuurlijk imposant, ook al was ik er al 2 keer zonder wedstrijd geweest, met publiek lijkt het nog weer groter.

ðe waan

Complimenten voor je foto's, Meester.


Verwijderd lid


Hugo

Voor de verzameling toegangskaarten krijg je wel een plus.

Verwijderd lid

Citaat van: Hugo op nov 14, 2010, 19:40:26
Voor de verzameling toegangskaarten krijg je wel een plus.

Dank !

Ik heb inmiddels tijd gevonden om voor Sparta Nijkerk - Excelsior een persoonlijk stukje te schrijven, dus het copy-paste gedoe van had AD is vervangen.

Footballfrans

Compplimenten. Echt een mooie site.

Goede structuur en mooi design. En leuke verhalen om te lezen.

Verwijderd lid

Citaat van: Footballfrans op jan 07, 2011, 08:52:45
Compplimenten. Echt een mooie site.

Goede structuur en mooi design. En leuke verhalen om te lezen.

Dank je wel !!

Hugo

Ik schakelde gisteravond te laat in voor Sportschau. Kon nog net zien dat de scheidsrechter na afloop met van alles werd bekogeld. Was ie inderdaad zo slecht?

ALenstra

Als ik het goed had gaf hij Freiburg een omstreden penalty in het begin van de wedstrijd. Die werd wel gemist.

georgesv

ik was ook op die match. de scheids was niet bepaald StPauli-gezind, maar echt flagrant partijdig fluiten was het ook niet.
De penalty was totaal geen penalty, maar hij ging af op de grensrechter vermoed ik. Hij floot ook pas enkele seconden na de betwiste fase, dat maakte het erg raar.

Verwijderd lid

Citaat van: ALenstra op jan 16, 2011, 17:55:06
Als ik het goed had gaf hij Freiburg een omstreden penalty in het begin van de wedstrijd. Die werd wel gemist.

Klopt, er werd een bal met het hoofd weggewerkt, maar de scheids floot voor een handsbal.
Hij kon dat nooit zien omdat hij ver achter de situatie stond / liep; het was voor hem (volgens mij) een pure gok.
Gerechtigheid dat de keeper de penalty stopte.

Verwijderd lid

Citaat van: georgesv op jan 16, 2011, 18:49:50
ik was ook op die match. de scheids was niet bepaald StPauli-gezind, maar echt flagrant partijdig fluiten was het ook niet.
De penalty was totaal geen penalty, maar hij ging af op de grensrechter vermoed ik. Hij floot ook pas enkele seconden na de betwiste fase, dat maakte het erg raar.

Heb je misschien een aantal foto's in hoge resolutie voor me ? Door een verkeerde instelling van m'n camera heb ik heel veel foto's weg moeten gooien.