Verlanglijst/Vooruitzicht 2016/2017

Gestart door Jeje, jul 03, 2016, 21:58:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op mei 19, 2017, 17:06:35
Hoe was de sfeer op Anfield? Hoor veel tegenvallende verhalen. Met name tegen middenmotoren en degradatiekandidaten schijnt de sfeer matig te zijn? Klopt dit?

Wij zijn tegen Burnley geweest en de sfeer viel me inderdaad zwaar tegen.
De sfeer wie er was werd gemaakt door de Burnley fans. Uiteraard was de opkomst wel mooi met YNWA. De vlaggenparade was echter van mindere kwaliteit dan bij een gemiddelde 3 Liga in Duitsland.

Moet zeggen dat ik het stadion wel heel mooi vind. Wij zaten tegenover de nieuwe tribune en die is echt gigantisch. Gefaseerd uitgebreide stadions zijn zoveel mooier dan die nieuwe ovalen zonder ziel.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Koning Kriel

Ik ben op anfield geweest bij Liverpool - Spurs. Kaarten voor het uitvak en dat was echt geweldig, 90 minuten lang gezang. Wedstrijd eindige in 3-2 voor Liverpool waarbij het de hele tijd spannend was. Toch vond ik toen de sfeer aan Liverpool kant matig. Voor mij erg overrated al hoewel de hele ervaring (uitvak etc) wel zorgt dat dit bezoek in de top van mijn wedstrijden komt.

spons

Weliswaar in een grijs verleden maar ik vond Anfield ook heel erg tegenvallen zoek het stadion als de sfeer. Nou moet ik wel zeggen dat ze die wedstrijd compleet werden weggespeeld door Leeds United
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Voetbalman

Twee maal op Anfield geweest. De eerste keer in 2005 voor de CL-wedstrijd tegen Benfica (LFC uitgeschakeld). Speciaal omdat we via een wel hele trouwe vrouwelijke fan waren uitgenodigd (ook via haar naar de heenwedstrijd in Lissabon geweest) en we mochten helpen om de nieuwe banner te introduceren in de Kop. We hebben letterlijk de gehele Kop rondgelopen om de vlag de juiste richting uit te krijgen zodat ze mooi de tribune rond ging en terug op haar plaats terecht kwam. Daarna gewoon lekker in de Kop de wedstrijd gevolgd en een feestje in de stad gehad nadien.

Twee jaar geleden Liverpool - Aston Villa (3-2) bezocht. Veel meer aandacht voor het stadion, de buurt, het park, de historiek, gedenkteken, ... Je kan Liverpool, Man City, ... afbranden voor het huidige publiek dat er zit, in de omstandigheden die worden opgelegd, de selfiesticks, de Aziaten en andere toeristen, ... maar als je gewoon voor de club, de historiek, het stadion, het publife gaat, dan is het gewoon nog altijd heel lekker hoor. De Engelse sfeer die velen krampachtig zoeken vind je er niet, calculeer het in en ga de dag ervoor naar een lower league match.

Freekos79

Citaat van: Freebird op mei 25, 2017, 11:16:28
Twee maal op Anfield geweest. De eerste keer in 2005 voor de CL-wedstrijd tegen Benfica (LFC uitgeschakeld). Speciaal omdat we via een wel hele trouwe vrouwelijke fan waren uitgenodigd (ook via haar naar de heenwedstrijd in Lissabon geweest) en we mochten helpen om de nieuwe banner te introduceren in de Kop. We hebben letterlijk de gehele Kop rondgelopen om de vlag de juiste richting uit te krijgen zodat ze mooi de tribune rond ging en terug op haar plaats terecht kwam. Daarna gewoon lekker in de Kop de wedstrijd gevolgd en een feestje in de stad gehad nadien.

Twee jaar geleden Liverpool - Aston Villa (3-2) bezocht. Veel meer aandacht voor het stadion, de buurt, het park, de historiek, gedenkteken, ... Je kan Liverpool, Man City, ... afbranden voor het huidige publiek dat er zit, in de omstandigheden die worden opgelegd, de selfiesticks, de Aziaten en andere toeristen, ... maar als je gewoon voor de club, de historiek, het stadion, het publife gaat, dan is het gewoon nog altijd heel lekker hoor. De Engelse sfeer die velen krampachtig zoeken vind je er niet, calculeer het in en ga de dag ervoor naar een lower league match.

Goed samengevat!
Volgende wedstrijd: ?