Week 37: maandag 11 september t/m zondag 17 september

Gestart door De Twaalfde Man, aug 28, 2017, 12:52:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Arjen


Sebastiaan_W

16/09 Beerschot - Westerlo en misschien plakken we Zwarte Leeuw - KVK Tienen er nog aan vast.

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Nort

Citaat van: Sebastiaan_W op sep 08, 2017, 10:24:42
16/09 Beerschot - Westerlo en misschien plakken we Zwarte Leeuw - KVK Tienen er nog aan vast.
Absolute aanrader. Ben er afgelopen zaterdag geweest en werd blij verrast :)

Bier und Bratwurst

#20
15-09-2017 vv Buurse - SC Enschede 20.00 1-8 Districtsbeker Oost
16-09-2017 vv Vasse - Juventa'12 17.30u. Dstrictsbeker Oost
17-09-2017 FC Twente - FC Utrecht 14.30u Eredivisie
Het ene stadion is het andere niet!

Mokum1900

Waar je ook gaat ik volg je overal

MrDevinW

Citaat van: Sebastiaan_W op sep 08, 2017, 10:24:42
16/09 Beerschot - Westerlo en misschien plakken we Zwarte Leeuw - KVK Tienen er nog aan vast.

Ik zou Zwarte Leeuw, aangezien je toch in de buurt bent, zeker meepakken!

Vaig

15/09 FSV Zwickau - 1.FC Magdeburg
16/09 Chemie Leipzig - FSV Luckenwalde en Red Bull Leipzig -  Borussia Mönchengladbach
17/09 Iets op de terugweg richting Limburg (tips zijn welkom!)
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

AthleticHolanda

Citaat van: Vaig op sep 10, 2017, 09:52:30
15/09 FSV Zwickau - 1.FC Magdeburg
16/09 Chemie Leipzig - FSV Luckenwalde en Red Bull Leipzig -  Borussia Mönchengladbach
17/09 Iets op de terugweg richting Limburg (tips zijn welkom!)

Zelf zit ik ook in Oost-Duitsland vanwege Hertha-Athletic op donderdag. Zwickau heb ik overwogen maar dat vond ik te ver vanuit Berlijn en de dubbel in Leipzig ga ik niet doen omdat Red Bull nog niet goed voelt, Chemie komt dan later dit seizoen maar.

Zondag ga ik terug via Altona omdat die al lang op mijn 'verlanglijst' staat en er volgens mij haast is geboden i.v.m. een verhuizing. Dat ligt echter niet bepaald tussen Leipzig en Limburg, als ik jou was zou ik de matchkalender van kicker gebruiken, daar staat vast wat leuks tussen. Wel altijd dubbel checken.

http://www.kicker.de/news/live-news/matchkalender/17-09-2017/2/matchkalender_fussball.html


Vaig

Citaat van: AthleticHolanda op sep 10, 2017, 10:53:26
Zelf zit ik ook in Oost-Duitsland vanwege Hertha-Athletic op donderdag. Zwickau heb ik overwogen maar dat vond ik te ver vanuit Berlijn en de dubbel in Leipzig ga ik niet doen omdat Red Bull nog niet goed voelt, Chemie komt dan later dit seizoen maar.

Zondag ga ik terug via Altona omdat die al lang op mijn 'verlanglijst' staat en er volgens mij haast is geboden i.v.m. een verhuizing. Dat ligt echter niet bepaald tussen Leipzig en Limburg, als ik jou was zou ik de matchkalender van kicker gebruiken, daar staat vast wat leuks tussen. Wel altijd dubbel checken.

http://www.kicker.de/news/live-news/matchkalender/17-09-2017/2/matchkalender_fussball.html
Dank! Op dit moment hebben we Wacker Nordhausen met een potloodje gezet, maar dat zien we zondag wel. Altona ben ik al geweest, wel een absolute aanrader.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

syntric

- 16/9: De Meeuwen - Nieuwenhoorn (districtsbeker) + Lokeren - Antwerp
- 17/9: Stade Brainois - Albert Quévy-Mons
Groundhopper for life :-)

Jef400


cafebac

Citaat van: syntric op sep 10, 2017, 20:51:47
- 16/9: De Meeuwen - Nieuwenhoorn (districtsbeker) + Lokeren - Antwerp
- 17/9: Stade Brainois - Albert Quévy-Mons

Enig idee wat voor support Mons op de been brengt in de krochten?

syntric

Citaat van: cafebac op sep 11, 2017, 09:34:14
Enig idee wat voor support Mons op de been brengt in de krochten?
Geen idee sorry heb ze enkel thuis een keer gezien
Groundhopper for life :-)