Kaarten voor uitverkochte wedstrijd

Gestart door joery, nov 15, 2017, 22:56:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joery

In het eerste weekend van december ben ik in Londen met m'n vriendin en natuurlijk bezoek ik graag een voetbalwedstrijd. De meest aantrekkelijke affiches (Chelsea-Newcastle & Arsenl-United) zijn helaas al uitverkocht. Hebben jullie ervaring met het regelen van kaarten voor uitverkochte wedstrijden? Is het makkelijk om rond de stadions nog 2 – niet over prijsde – kaarten te scoren? Of is er een online marktplaats waar kaarten niet voor woekerprijzen weg gaan?

Plan B: Brentford - Fulham of Millwall - Sheffield United. Welke zouden jullie me aanraden qua ambiance?

Alvast erg bedankt!

Voetbalman

Brentford - Fulham zou je plan A moeten zijn man. Zet de rest uit je hoofd en probeer nog tickets te scoren voor deze match. Hup!

FC_Emmen

Ik zou ook absoluut Brentford als plan A kiezen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?


FCT1980

Plan B met Brentford - Fulham als eerste optie.
Millwall kun je altijd wel kaarten voor regelen. Of de ambiance daar zo leuk is voor je vriendin weet ik niet.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Arjen

Brentford-Fulham is met booking history.

ALenstra

Er is ook AFC Wimbledon-Charlton Athletic voor de FA-cup.

Voetbalman

Citaat van: Arjen op nov 16, 2017, 15:03:23
Brentford-Fulham is met booking history.

Mailtje naar de club en je geraakt sowieso wel binnen.

Sander11

Citaat van: FCT1980 op nov 16, 2017, 12:28:03
Plan B met Brentford - Fulham als eerste optie.
Millwall kun je altijd wel kaarten voor regelen. Of de ambiance daar zo leuk is voor je vriendin weet ik niet.

Vorig jaar naar de precies de zelfde wedstrijd geweest met de vrouw... Keek der ogen uit bij Millwall.. kaarten toen aan de kassa gekocht!
HEYA DEN BOSCH!