Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

FC_Emmen

Ik heb met stubhub verleden jaar kaarten gekocht voor Everton en kon die afhalen op de wedstrijddag bij het stadion.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Wesley10__

Citaat van: spons op sep 21, 2017, 11:39:23
Gewoon op de wedstrijddag aan de kassa kopen, geen enkel probleem

Bedankt! Is dit ongeacht de tegenstander?

spons

Citaat van: Wesley10__ op sep 21, 2017, 14:24:23
Bedankt! Is dit ongeacht de tegenstander?

Behalve dan misschien tegen Barcelona en Real Madrid maar zelfs die zijn over het algemeen niet helemaal uitverkocht.

En mocht het echt uitverkocht zijn dan staan er in Spanje buiten altijd genoeg mensen kaarten te verkopen tegen meestal gewoon normale prijzen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

San Paolo

Citaat van: spons op sep 21, 2017, 16:15:07
Behalve dan misschien tegen Barcelona en Real Madrid maar zelfs die zijn over het algemeen niet helemaal uitverkocht.

En mocht het echt uitverkocht zijn dan staan er in Spanje buiten altijd genoeg mensen kaarten te verkopen tegen meestal gewoon normale prijzen

Ik kon (wel inmiddels 9 jaar geleden) een paar dagen voor supercup wedstrijd tegen Real Madrid gewoon nog kaarten bij stadion kopen. Helaas moesten wij al eerder huiswaarts waardoor ik het moest doen met een oefenwedstrijd tegen Vitesse.

jona93

Citaat van: Robin op sep 21, 2017, 11:44:05
Heb op 09/09 twee tickets (hardcopy) besteld via Stubhub voor de wedstrijd West Ham - Swansea. Iemand enig idee wanneer deze verzonden worden door de verkoper? Is dit in de week van de wedstrijd zelf (volgende week)? Mocht er iemand ervaring met Stubhub hebben hoor ik het graag.
Vorig seizoen gekocht ook via stuhub voor Everton-Chelsea moesten we gewoon bij stadion afhalen
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Robin

Oké, ben benieuwd. Kon enkel een adres in Engeland kiezen, dus heb dat opgegeven (vriend in Londen). Kaarten nog steeds niet verstuurd. Komende week maar even afwachten en anders wordt het tijd om actie te gaan ondernemen.

tomv

Is er iemand die mij tzt aan 1 ticket voor Willem II - Ajax zou kunnen helpen?

Terranova

In de categorie 'durf te vragen';

Is er hier toevallig iemand met een VVV clubcard die niet naar VVV-PSV gaat of die tickets kan/wil bestellen?
Ben op zoek naar één of twee tickets.

Freekos79

Citaat van: Terranova op sep 25, 2017, 12:28:39
In de categorie 'durf te vragen';

Is er hier toevallig iemand met een VVV clubcard die niet naar VVV-PSV gaat of die tickets kan/wil bestellen?
Ben op zoek naar één of twee tickets.
Dat kan wel. Stuur me even een pm
Volgende wedstrijd: ?

De publiekswissel

Citaat van: tomv op sep 22, 2017, 15:16:29
Is er iemand die mij tzt aan 1 ticket voor Willem II - Ajax zou kunnen helpen?

Ja hoor, 1 kaartje kan wel
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Koller

Citaat van: Ontour49 op aug 31, 2017, 19:09:58
Nu de exacte tijden vd bundesliga bekend zijn vroeg ik me af. Hoe groot de kans is om kaarten te bemachtigen voor Eintracht Frankfurt - Borussia Dortmund via de ticketshop van Frankfurt?  Alvast bedankt.

Ik heb nog wel 2 kaarten voor deze wedstrijd, alleen wel in het uitvak, block 21F, gekocht voor € 60,- ps via Dortmund, Hard copy kaarten. Je mag ze voor aanschafprijs over nemen indien je dit wilt.

Koller

Indien Ontour49 de kaarten niet afneemt, kan ik evt nog iemand anders blij maken met 2 kaarten voor onderstaande wedstrijd:

Wedstrijd: Eintracht Frankfurt - Borussia Dortmund
Datum: 21-10-2017
Tijd: 15:30 uur
Vak: uitvak, block 21F
Prijs: €60,- ps (is aanschafprijs via BVB)

Graag dan even pb

maikelll043

Is er iemand die mij kan helpen aan 1 kaartje voor de wedstrijd VVV Venlo - PSV Eindhoven op zondag 15 oktober ?

ALenstra

#2728
Iemand ervaring met Olympique Marseille? Ik wil naar de Europa League wedstrijd tegen Vitoria SC op donderdag 19 oktober. Maar het lijkt er op dat de online ticketing op de OM-site niet werkt.

Football-Weekends

In de aanbieding: 2 tickets voor Excelsior - Sparta Rotterdam op 21/10/17. €25 per ticket.
Favoriete club: KVK Tienen
Recent bezochte wedstrijden: http://www.football-weekends.com/year-2018/
www.football-weekends.com