Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Voor wie vrijdag 10 november niks te doen heeft: om 13.00 in Lille de oefenwedstrijd Japan-Brazilie.

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Ruudjeee op okt 05, 2017, 21:52:52
Weekendje Duitsland geboekt eind november:

24/11 Hannover 96 - VFB Stuttgart
25/11 Eintracht Braunschweig - 1.FC Nürnberg
26/11 HSV - Hoffenheim
Precies het zelfde weekend geboekt. Tickets voor Hannover en HSV al binnen. Weekend Noord-Duitsland blijft altijd leuk.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Voetbalman

Citaat van: De publiekswissel op sep 13, 2017, 09:49:26
Elke trip is anders en ieder heeft zijn eigen beleving. De één gaat nooit in de kou en regen, onoverdekt kijken naar een wedstrijd op niveau zes van Wit Rusland, terwijl een ander daar juist van geniet. Afraden zal niet snel gebeuren denk ik. Behalve als het politiek gezien misschien niet verantwoordelijk is. 

Mijn buitenlandse planning is niet zo heel groot dit seizoen, maar twee mooie derby's staan wel vast:

11 okt Schwarz Weiss Essen - Rot Weiss Essen
18 nov Arsenal - Tottenham

De derby in Essen is op 18 oktober volgens Soccerway. Niet dat je dat niet zal weten, maar voor anderen die eventueel plannen maken .. ;)

Jij gaat met je vriendjes in het uitvak?

Ruudjeee

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op okt 07, 2017, 10:52:28
Precies het zelfde weekend geboekt. Tickets voor Hannover en HSV al binnen. Weekend Noord-Duitsland blijft altijd leuk.

Ja idd, mooi schema. Ik heb de tickets voor HSV en Hannover ook al binnen. Echter, zit ik nog wel te twijfelen of ik naar Braunschweig - 1.FC Nurnberg ga of naar Magdeburg - Hallerscher FC. Weet niet echt of de wedstrijd van Magdeburg een echte derby is. Het is natuurlijk ook een stukje verder rijden.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Ruudjeee op okt 10, 2017, 11:33:56
Ja idd, mooi schema. Ik heb de tickets voor HSV en Hannover ook al binnen. Echter, zit ik nog wel te twijfelen of ik naar Braunschweig - 1.FC Nurnberg ga of naar Magdeburg - Hallerscher FC. Weet niet echt of de wedstrijd van Magdeburg een echte derby is. Het is natuurlijk ook een stukje verder rijden.

Magdeburg v Hallescher is een hete derby. Nog niet zo lang geleden is er een FCM fan om het leven gebracht door een Hallescher fan tijdens een treinrit.

Sebastiaan_W

Citaat van: Ruudjeee op okt 10, 2017, 11:33:56
Ja idd, mooi schema. Ik heb de tickets voor HSV en Hannover ook al binnen. Echter, zit ik nog wel te twijfelen of ik naar Braunschweig - 1.FC Nurnberg ga of naar Magdeburg - Hallerscher FC. Weet niet echt of de wedstrijd van Magdeburg een echte derby is. Het is natuurlijk ook een stukje verder rijden.

Dat is DE derby voor supporters van beide clubs. Aartsrivalen van elkaar.

Hugo

Citaat van: Ruudjeee op okt 10, 2017, 11:33:56
Ja idd, mooi schema. Ik heb de tickets voor HSV en Hannover ook al binnen. Echter, zit ik nog wel te twijfelen of ik naar Braunschweig - 1.FC Nurnberg ga of naar Magdeburg - Hallerscher FC. Weet niet echt of de wedstrijd van Magdeburg een echte derby is. Het is natuurlijk ook een stukje verder rijden.

Magdeburg - Hallerscher FC is wel iets van een derby hoor. Is dat uurtje rijden wel waard. Een van mijn betere ervaringen de laatste jaren in Duitsland.

Ruudjeee

Hmm bedankt voor de reacties. Dan is de wedstrijd van Magdeburg misschien wel mooier om mee te pakken dan die van Braunschweig. Is maar een klein uur verder rijden.

De publiekswissel

#2918
Citaat van: Freebird op okt 09, 2017, 19:23:54
De derby in Essen is op 18 oktober volgens Soccerway. Niet dat je dat niet zal weten, maar voor anderen die eventueel plannen maken .. ;)

Jij gaat met je vriendjes in het uitvak?

Klopt. We gaan de 18e. Waarschijnlijk uitvak inderdaad.

Verder zijn ook de kaarten voor Watford - West Ham geregeld en is het Londense voetbalweekend compleet. Op zaterdag Arsenal - Tottenham en zondag Watford.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Ruudjeee

Citaat van: De publiekswissel op okt 10, 2017, 13:30:15
Klopt. We gaan de 18e. Waarschijnlijk uitvak inderdaad.

Verder zijn ook de kaarten voor Watford - West Ham geregeld en is het Londense voetbalweekend compleet. Op zaterdag Arsenal - Tottenham en zondag Watford.

Hoe heb je die kaarten voor Watford - West Ham geregeld?. Die wedstrijd zou ik ook graag bezoeken.

Berend11

Citaat van: John Sleeuwenhoek op okt 10, 2017, 11:54:06
Magdeburg v Hallescher is een hete derby. Nog niet zo lang geleden is er een FCM fan om het leven gebracht door een Hallescher fan tijdens een treinrit.
Klopt inderdaad! Ik was bij deze wedstrijd toen dit herdacht werd, eerste minuten stil van FCM kant en daarna een groot gekkenhuis waarbij het hele stadion stond!

Berend11

Citaat van: Ruudjeee op okt 10, 2017, 13:38:46
Hoe heb je die kaarten voor Watford - West Ham geregeld?. Die wedstrijd zou ik ook graag bezoeken.

Vraag ik mij ook af, en ook voor Arsenal - Tottenham? Ik wil in februari dezelfde wedstrijden bezoeken maar dan andersom (uit/thuis omgedraaid)

Sander11

Citaat van: Berend11 op okt 11, 2017, 22:15:29
Vraag ik mij ook af, en ook voor Arsenal - Tottenham? Ik wil in februari dezelfde wedstrijden bezoeken maar dan andersom (uit/thuis omgedraaid)

Ik ben er vorig jaar November geweest...
HEYA DEN BOSCH!

Berend11


Sander11

Citaat van: Berend11 op okt 11, 2017, 22:24:05
En? :)

Ik heb toen kaarten gekocht via hun website voor Watford v Stoke City ....kortom ik hen een bookingshistory..
HEYA DEN BOSCH!