Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Speelschema voor het onofficiele landen WK in Londen:

http://www.conifa.org/en/2018/02/07/stadium-and-ticketing-information-for conifas-2018-paddy-power-world-football-cup/

Jef400

Ik vind 11 pond een hoop geld voor wat Hoofdklasse waardig voetbal.

Nort

Citaat van: Jef400 op mrt 03, 2018, 23:47:31
Ik vind 11 pond een hoop geld voor wat Hoofdklasse waardig voetbal.
Dat betaal je in Engeland ook bij de non-league (5e en 6e niveau).

ALenstra

Vorig jaar betaalde ik 10 pond bij Bradford Park Avenue-Southport op het 6e niveau.

FCT1980

Citaat van: ALenstra op mrt 04, 2018, 22:31:03
Vorig jaar betaalde ik 10 pond bij Bradford Park Avenue-Southport op het 6e niveau.

Dat lijkt echt nergens op.
Ik moest laatst bij Berkum ook € 6,- betalen. Kom op man.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Vaig

Citaat van: FCT1980 op mrt 06, 2018, 09:31:50
Dat lijkt echt nergens op.
Ik moest laatst bij Berkum ook € 6,- betalen. Kom op man.
In Bels betaal je bij een 4e provincialer ook nog gewoon €6,-
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

maikelll043

Voor de geïnteresseerde

CiteerOp 23 en 27 maart zal de nationale ploeg van Japan twee wedstrijden afwerken in het stade Maurice Dufrasne.



Op 23 maart zullen de Samurai Blue van onze ex-doelman Eiji Kawashima een oefenmatch spelen tegen Mali. De aftrap wordt gegeven om 13u20.

Op 27 maart nemen ze het, in het kader van de Kirin Challenge Cup 2018, op tegen Oekraïne. Voor de eerste keer in zijn geschiedenis zal dit tornooi in Europa gespeeld worden. De aftrap is voorzien om 14u20.



De ticketverkoop gebeurt online. Tickets voor deze wedstrijden zijn momenteel al te koop op http://standard.tickethour.be/jfa-ww

Defender

Wij hebben tickets voor Feyenoord - Sparta (laatste weekend van april)
Niet wetende wat ons te wachten staat, wel benieuwd nr de stad en de kuip
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Footballromantic

Citaat van: Defender op mrt 21, 2018, 15:05:49
Wij hebben tickets voor Feyenoord - Sparta (laatste weekend van april)
Niet wetende wat ons te wachten staat, wel benieuwd nr de stad en de kuip

Je bent welkom op Varkenoord naast de Kuip voor een biertje!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Matthijs83

29 april naar DE derby in de Belgische play-offs II, Beerschot - Antwerp, erg benieuwd naar de sfeer....

Joost

Een tip;

Zaterdag 7 april om 20:00 speelt RWDM bij Olympic Charleroi. RWDM is bij winst kampioen in 2e Amateur.
Ik verwacht dat het nogal druk gaat worden in Charleroi. Veel voller ga je Neuville ook niet zien.

Daar komt nog bij dat RWDM dit seizoen pas twee keer punten verspeelde; een gelijkspel bij Ciney en een nederlaag thuis tegen Olympic Charleroi!

Joost

Nog een tip;

Komende zaterdag speelt om 17:00 Heidebloem Dilsen thuis tegen Bokrijk. De nummers 1 en 2 uit 4e provinciaal C in Limburg, het verschil is 3 punten in Dilsens voordeel.

Niet gelijk afhaken om het niveau. Wedstrijden als deze willen wel eens heel veel publiek trekken. Enkele jaren terug zag ik Kabouters Opglabbeek voor meer dan 1000 toeschouwers op dit niveau een topper spelen.

Daarnaast is het stadionnetje in Dilsen zeer de moeite waard. De huidige club is een heroprichting van KVV Heidebloem dat het ooit tot 3e nationaal schopte.

Foto's: http://www.deheldenvanleon.be/en/2017/04/04/heidebloemstadium-dilsen/

Je kunt het daarnaast uitstekend combineren met bijvoorbeeld EVV v UNA in de 3e divisie of EHC v Groene Ster, de derby in de Hoofdklasse.

Langemannetje

Citaat van: Defender op mrt 21, 2018, 15:05:49
Wij hebben tickets voor Feyenoord - Sparta (laatste weekend van april)
Niet wetende wat ons te wachten staat, wel benieuwd nr de stad en de kuip
Als ras-Ajacied kan ik je de Kuip van harte aanbevelen. Een buitengewoon stadion, met een echte 'voetbalziel'. Het betoog van Michel v Egmond laatst bij DWDD raakte me dan ook oprecht:

https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/382726
73 grounds in 14 verschillende landen

Footballromantic

De finale van de districtsbeker West II wordt in het prachtige stadion van DHC gespeeld!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

heelergverweg

Citaat van: Joost op mrt 26, 2018, 09:30:50
Een tip;

Zaterdag 7 april om 20:00 speelt RWDM bij Olympic Charleroi. RWDM is bij winst kampioen in 2e Amateur.
Ik verwacht dat het nogal druk gaat worden in Charleroi. Veel voller ga je Neuville ook niet zien.

Daar komt nog bij dat RWDM dit seizoen pas twee keer punten verspeelde; een gelijkspel bij Ciney en een nederlaag thuis tegen Olympic Charleroi!

Helaas is dit een wedstrijd geworden waarbij de tickets enkel in voorverkoop gaan. Kassa's gesloten op de wedstrijddag, aldus de website van Charleroi.