Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Bedoel je het Borussia Dortmund team dat in de 3e liga speelt?

kufo

Ja dit elftal bedoel ik van bvb

ALenstra

Okee. Om welke wedstrijd gaat het? Lijkt mij dat je via de website van de thuisclub moet proberen? Vaak kan je online  bestellen. Wedstrijden in de 3e liga zijn volgens mij vrijwel nooit uitverkocht en de BVB Amateure zijn niet echt een publiekstrekker.

Jehoentelaar

Uitvak bij Dortmund II kan nooit een probleem zijn. 3.Liga is alleen incidenteel uitverkocht maar zeker niet tegen een amateurploeg. Enige kans daarop is de laatste speelronde Münster-Dortmund II, maar dan zitten er ook geen duizend man in dat uitvak.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

kufo

Het gaat over de match tegen vfl osnabruck. Hebben gekeken op de site van bvb, en konden niets vinden. Maar iedergeval bedankt voor de hulp allen !!

ALenstra

Voor die wedstrijd in Osnabrück kan je gewoon aan de kassa kaarten kopen.

Berend11

Weet iemand of de wedstrijd tussen Alemannia Aachen - BMG II op vrijdag 17 april uitverkocht gaat raken? Het is de nummer 2 thuis tegen de nummer 1. De vorige keer thuis tegen Rot Weiss Essen (ook nr 1 vs nr 2) was stijf uitverkocht, maar dit is natuurlijk een II team. Bvd

Joost

Citaat van: Berend11 op apr 01, 2015, 16:55:06
Weet iemand of de wedstrijd tussen Alemannia Aachen - BMG II op vrijdag 17 april uitverkocht gaat raken? Het is de nummer 2 thuis tegen de nummer 1. De vorige keer thuis tegen Rot Weiss Essen (ook nr 1 vs nr 2) was stijf uitverkocht, maar dit is natuurlijk een II team. Bvd

Nee dat zal niet zo'n storm lopen denk ik.
Er zijn op dit moment nog 9745 plaatsen te koop.

Berend11

Bedankt Joost! Nu heb ik nog een vraag, de laatste trein richting Zwolle vertrekt om 22:25 vanaf station Heerlen. De wedstrijd begint om 19.30 maar volgens mij loopt er geen verbinding vanaf het stadion naar station Aachen-West, heeft iemand hier verstand van? Zou ik nog op tijd in Heerlen kunnen komen? Echt wijs word ik niet van Google Maps. Bvd

Joost

Citaat van: Berend11 op apr 02, 2015, 07:49:26
Bedankt Joost! Nu heb ik nog een vraag, de laatste trein richting Zwolle vertrekt om 22:25 vanaf station Heerlen. De wedstrijd begint om 19.30 maar volgens mij loopt er geen verbinding vanaf het stadion naar station Aachen-West, heeft iemand hier verstand van? Zou ik nog op tijd in Heerlen kunnen komen? Echt wijs word ik niet van Google Maps. Bvd

Bij iedere wedstrijd zijn er bussen die vanaf het stadion naar het busstation en het treinstation (Aachen Hbf) gaan maar ik ben bang dat je daarmee de trein niet gaat halen. Je zult de trein van 21:32 vanaf Aachen Hbf moeten hebben of 21:38 vanaf Aachen West. Naar West is het bijna 3 km lopen en ik heb dat vroeger wel eens gedaan maar dat was niet echt een duidelijk en makkelijke route. Je moet eigenlijk langs de ring lopen en die is druk en niet geschikt voor voetgangers.

Maar de kans is eigenlijk wel heel erg groot dat ik ook naar deze wedstrijd ga. Dan kun je met mij meerijden vanaf een Nederlands station.
Laat me dat even kortsluiten met mijn wederhelft en dan kan ik je daar antwoord op geven.


Arjen

Citaat van: Joost op apr 02, 2015, 11:19:58
Maar de kans is eigenlijk wel heel erg groot dat ik ook naar deze wedstrijd ga. Dan kun je met mij meerijden vanaf een Nederlands station.
Laat me dat even kortsluiten met mijn wederhelft en dan kan ik je daar antwoord op geven.

Valt me wel vaker op op dit forum: de bereidheid om elkaar te helpen. Leuk.

Jehoentelaar

De storm van de afgelopen dagen heeft het Grotenburg van KFC Uerdingen her en der beschadigd. De wedstrijd tegen Wiedenbrück van dit weekend gaat sowieso niet door en verder is het afwachten hoe groot de schade is voor de andere wedstrijden in de nabije toekomst.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Berend11

Citaat van: Joost op apr 02, 2015, 11:19:58
Bij iedere wedstrijd zijn er bussen die vanaf het stadion naar het busstation en het treinstation (Aachen Hbf) gaan maar ik ben bang dat je daarmee de trein niet gaat halen. Je zult de trein van 21:32 vanaf Aachen Hbf moeten hebben of 21:38 vanaf Aachen West. Naar West is het bijna 3 km lopen en ik heb dat vroeger wel eens gedaan maar dat was niet echt een duidelijk en makkelijke route. Je moet eigenlijk langs de ring lopen en die is druk en niet geschikt voor voetgangers.

Maar de kans is eigenlijk wel heel erg groot dat ik ook naar deze wedstrijd ga. Dan kun je met mij meerijden vanaf een Nederlands station.
Laat me dat even kortsluiten met mijn wederhelft en dan kan ik je daar antwoord op geven.
Ik was van plan met een of twee vrienden te gaan, omdat we als studenten gratis met het openbaar vervoer kunnen. Alleen de terugweg is het probleem dus..

Joost

Citaat van: Berend11 op apr 02, 2015, 15:42:00
Ik was van plan met een of twee vrienden te gaan, omdat we als studenten gratis met het openbaar vervoer kunnen. Alleen de terugweg is het probleem dus..
Oh das geen enkel probleem hoor. Ik ga er niet heen als groundhopper maar als fan en zit waarschijnlijk toch alleen in de auto.

ALenstra

Ik ben zelf twee keer naar Alemannia Aachen geweest en heb dat met OV gedaan. Mijn ervaring is dat je best veel tijd moet inplannen om na de wedstrijd naar het station te gaan. Naar mijn weten gaan de speciale bussen alleen vanaf/naar Bushof dat in het centrum ligt. Volgens mij niet vanaf/naar Aachen Hbf.