Doing the both leagues ...

Gestart door Denniz1974, jul 13, 2008, 10:53:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Ik sta sinds vandaag op 8, dus ik heb nog een aardige weg te gaan. Maar het bevalt me prima op deze manier. Wat is nou mooier dan een leuk stadion bijschrijven op je lijst en je club in de 90e minuut gelijk ziet maken?


Gefeliciteerd Dennis!

Sebastiaan_W

Ik heb op 26 december 2005 mijn 38e voltooid. Het laatste stadion was voor mij de Goffert en ik bezocht toen de wedstrijd NEC - PSV.

Hielke

Gefeliciteerd! Dit had eigenlijk een mooier stadion verdiend dan het Forepark.

Stadionhopper

Citaat van: Ici c est Paris op jan 18, 2009, 03:25:04
Wat is nou mooier dan een leuk stadion bijschrijven op je lijst en je club in de 90e minuut gelijk ziet maken?

Dat je club in de 93e minuut de winnende maakt?;-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Bossche Bol

Citaat van: witte leeuw op jan 18, 2009, 07:36:56
Ik heb op 26 december 2005 mijn 38e voltooid. Het laatste stadion was voor mij de Goffert en ik bezocht toen de wedstrijd NEC - PSV.
In 2005? Maar toen het nieuwe ADO stadion er nog niet.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Hugo

Citaat van: Batflyer op jan 17, 2009, 19:55:26
Mooie prestatie! Zijn er hier meer leden die 'de 38' hebben gedaan (Joost geloof ik ook)?

In 1995 maar toen waren het er nog maar "36". Paar jaar terug met Omniworld "38" volgemaakt.

Dennis-V

Citaat van: Bossche Bol op jan 18, 2009, 13:35:29
In 2005? Maar toen het nieuwe ADO stadion er nog niet.
en waren het DSB Stadion en Euroborg er toen al

Dennis-V

#67
Heren,

mijn oprechte dank voor alle gelukswensen die ik heb mogen ontvangen.

Gisteren gedurende de wedstrijd heb ik meerdere malen gekeken op de stadionklok (scorebord) en constateerde keer op keer dat het einde van het Nederlandse Groundhopping naderde. "Haagse Kwartiertje" riep men ... ik dacht even te verstaan "Laatste kwartiertje" Het zal de waan wel zijn die zich meester van mij maakte.

Onderweg naar huis verliep alles soepel. De wandeling naar de auto (TeeZee, ik heb de voiture toch op de veel te dure parking gezet) en de rit naar huis. Thuis lekker gaan slapen en vanmorgen lekker uitgeslapen tot zeker 09.00 uur (met een kind in huis is dat echt pure luxe).
Daarna begon het steeds meer tot me door te dringen dat ik het echte fanatieke groundhoppen nu achter me heb gelaten. Zoals onder mijn avatar op dit forum al is te lezen ga ik nu verder als "Feyenoordhopper" en  "Vakantiehopper". Hiermede wil ik zeggen dat ik ga trachten om meer uitwedstrijden van Feyenoord te bezoeken; daar ligt toch m'n hartje. Met "vakantiehopper" moge duidelijk zijn dat ik daarmee bedoel dat het bezoeken van stadions in den vreemde een gelegenheid zal worden welke gekoppelt zal zijn aan een vakantieverblijf.

Even reacties op vragen en opmerkingen in de posts hierboven:

@ Hielke: Het Forepark stond oorspronkelijk ook niet als laatste stadion in de planning, dat was De Lange Leegte. Door samenloop van omstandigheden zoals de niet altijd aanwezige verkoop van Dagkaarten in Den Haag en werktijden heb ik het hele schema op moeten gooien. Afsluiten in Den Haag is eigenlijk ook wel weer toepasselijk omdat ik vermoed dat de extreme veiligheidsmaatregelen in dit stadion weleens in veel meer (nieuw te bouwen) stadions toegepast zullen gaan worden

@ TeeZee: Het was een mooie toevalligheid dat ik het ADO-debuut van Buijs en Derijck heb mogen meemaken. De supporters waren zeer enthousiast over de nieuwe aanwinsten. Qua spel past Buijs prima bij Ado "Schuim op de bekken" Den Haag. Wat een verschrikkelijke lompe overtredingen heb ik die speler weer zien maken. Het ADO-publiek werd er alleen maar enthousiaster van. Derijck speelde zeer degelijk in het hart van de Haagse defensie. Een prachtige goal bekroond het vertrouwen van Wetzel in de jonge Belg. Ik vind het een enorme aderlating dat hij bij Feyenoord is vertrokken, zeker gezien het geschutter van ene vuurwerkhandelaar in het hart van de Rotterdamse defensie, afgelopen vrijdag in Heerenveen.

@ Ici c est Paris: Dank voor je felicitaties !!

@ Dennis1981: Dank voor je felicitaties !!


DENNIS

TeeZee


Dennis-V

Citaat van: TeeZee op jan 18, 2009, 16:46:44
Hoe was de sfeer?
Sfeer ?
heb geen sfeer kunnen ontdekken, behalve als Dhr Bossen weer een fout maakte, dan werden er wat krachttermen gebezigd, verder vond ik de sfeer veel minder als destijds op 't Zuiderpark.

Hielke

Citaat van: Dennis-V op jan 18, 2009, 15:51:21@ Hielke: Het Forepark stond oorspronkelijk ook niet als laatste stadion in de planning, dat was De Lange Leegte. Door samenloop van omstandigheden zoals de niet altijd aanwezige verkoop van Dagkaarten in Den Haag en werktijden heb ik het hele schema op moeten gooien. Afsluiten in Den Haag is eigenlijk ook wel weer toepasselijk omdat ik vermoed dat de extreme veiligheidsmaatregelen in dit stadion weleens in veel meer (nieuw te bouwen) stadions toegepast zullen gaan worden

Daar kon je best eens gelijk in hebben, maar dan begrijp ik nu in elk geval dat je niet bewust het 'leukste' voor het laatst hebt bewaard. Zelf ben ik er een paar maanden terug geweest. We werden in een bus onder politiebegeleiding dat koekblik ingejaagd. Na afloop (0-1 winst) in vliegende vaart langs alle volwassen mannen met opgestoken middelvingers de snelweg op. Het is in mijn ogen een voorbeeld van een club die door het stadion te verlaten de ziel en het gezicht is kwijt geraakt. Als ik de plannen goed begrijp gaat dat bij Feyenoord ook gebeuren.

Zelf lijkt het me mooi, om de '38' te hebben gezien, maar ik zie het er niet snel van komen. Als clubsupporter blijf je toch elk seizoen een beetje in het vaste riedeltje hangen, want de doorstroming tussen de twee divisies is vrij beperkt. Alleen de beker en oefenwedstrijden willen nog wel eens niet alledaagse tegenstanders opleveren.

Sebastiaan_W

Citaat van: Bossche Bol op jan 18, 2009, 13:35:29
In 2005? Maar toen het nieuwe ADO stadion er nog niet.

Nope maar de clubs bestond toen wel al! Forepark heb ik vorig seizoen bezocht.
Daarbij speelde Groningen toen in het Oosterpark en AZ in de Alkmaarderhout.

Gaat toch om de 38 clubs.

Stadionhopper

Citaat van: witte leeuw op jan 19, 2009, 07:51:28
Gaat toch om de 38 clubs.

Bij mij persoonlijk gaat het om de 38 stadions, en heb het vermoeden dat dat ook bij de anderen zo is.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Dennis1981 op jan 19, 2009, 12:02:06
Bij mij persoonlijk gaat het om de 38 stadions, en heb het vermoeden dat dat ook bij de anderen zo is.

Bij mij in ieder geval niet. Op 30-11-2007 voltooide ik bij Cambuur mijn 38. Toen had ik de Euroborg en het Forepark nog niet gezien.

Dennis-V

Citaat van: Dennis1981 op jan 19, 2009, 12:02:06
Bij mij persoonlijk gaat het om de 38 stadions, en heb het vermoeden dat dat ook bij de anderen zo is.

dat is absoluut het geval !!