Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Kölsche Bosschenaar

#3390
Citaat van: bunnet op apr 01, 2019, 11:58:40
Over twee weken staat de topper FC Köln - HSV op het programma. Het is al een tijdje uitverkocht, vandaar de volgende vraag:
hoe groot is de kans op een kaart buiten het stadion (zwarte markt)? Haalbaar? De grote vraag overtreft het aanbod?
Ik denk dat de kans niet heel groot is. Bij Keulen hebben ze geen zwarthandelaars, zoals je die bij Schalke en Dortmund ziet. Je moet hopen dat iemand privé zijn ticket aanbied voor het stadion. Dit is niet onmogelijk, maar wordt wel moeilijk. De wedstrijd was binnen 120 seconden uitverkocht, dus er zullen genoeg fans op de loer liggen voor kaarten rond het stadion.
FC Den Bosch
1.FC Köln

belfast

Heeft iemand toevallig optie om 2 kaarten Spurs-West Ham van 27 april?
D3T=Lief

bertusb

Goedenavond, is er toevallig hier iemand met een membercard van Benfica en die me zou kunnen helpen aan 2 kaarten voor aanstaande donderdag: Benfica - Frankfurt. Alvast dank voor de reactie.

bunnet

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op apr 01, 2019, 12:28:57
Ik denk dat de kans niet heel groot is. Bij Keulen hebben ze geen zwarthandelaars, zoals je die bij Schalke en Dortmund ziet. Je moet hopen dat iemand privé zijn ticket aanbied voor het stadion. Dit is niet onmogelijk, maar wordt wel moeilijk. De wedstrijd was binnen 120 seconden uitverkocht, dus er zullen genoeg fans op de loer liggen voor kaarten rond het stadion.

Ja, precies. Zo'n vermoeden had ik al!

@Koning Kriel,
Ben ik mee bekend ja! ;)

Bedankt voor de reacties!

aldobijl

Is er iemand die nog aan kaarten voor FC Antwerp- Club Brugge kan komen op maandag 22 april?

Ruttos

Ik wil op 29 april graag naar Fiorentina - Sassuolo.

Bij TicketOne kom ik niet door het systeem heen door het volgende: Reserved to fidelity card owners Tessera del tifosi.

Hoe kan ik toch aan kaarten komen voor de wedstrijd?

Freekos79

Citaat van: Ruttos op apr 18, 2019, 16:58:29
Ik wil op 29 april graag naar Fiorentina - Sassuolo.

Bij TicketOne kom ik niet door het systeem heen door het volgende: Reserved to fidelity card owners Tessera del tifosi.

Hoe kan ik toch aan kaarten komen voor de wedstrijd?

Mailtje sturen
Volgende wedstrijd: ?

spons

Citaat van: Ruttos op apr 18, 2019, 16:58:29
Ik wil op 29 april graag naar Fiorentina - Sassuolo.

Bij TicketOne kom ik niet door het systeem heen door het volgende: Reserved to fidelity card owners Tessera del tifosi.

Hoe kan ik toch aan kaarten komen voor de wedstrijd?

Gewoon op de wedstrijddag aan de kassa kopen, wel je paspoort meenemen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

San Paolo

#3398
Ik zie dat Standard Luik - Racing Genk voor vanavond is uitverkocht. Weet iemand of er kaarten rond het stadion te krijgen zijn via de zwarte markt?

Erkaa

Heeft er iemand tips voor 2 kaarten Bayer Leverkusen - Schalke 04 op 11 mei 2019? Tickets ruim voldoende aanwezig alleen heb ik geen lidmaatschap of booking history bij Bayer.

Bij voorbaat dank!




Joost

Citaat van: Erkaa op apr 24, 2019, 12:16:27
Heeft er iemand tips voor 2 kaarten Bayer Leverkusen - Schalke 04 op 11 mei 2019? Tickets ruim voldoende aanwezig alleen heb ik geen lidmaatschap of booking history bij Bayer.

Bij voorbaat dank!

Ik mail je.

Joelvginkel

Ik zou graag zondag 28 april naar Chievo - Parma willen gaan aangezien ik dan in de buurt ben, maar kan ik daar een ticket bij het stadion kopen voor de aftrap of moet ik naar zo'n plaatselijke ticketverkoper. Ik bestel het niet online aangezien een hard copy ticket een voorwaarde is. Maar kan iemand mij hiermee helpen?

Nort

Citaat van: Joelvginkel op apr 25, 2019, 11:49:10
Ik zou graag zondag 28 april naar Chievo - Parma willen gaan aangezien ik dan in de buurt ben, maar kan ik daar een ticket bij het stadion kopen voor de aftrap of moet ik naar zo'n plaatselijke ticketverkoper. Ik bestel het niet online aangezien een hard copy ticket een voorwaarde is. Maar kan iemand mij hiermee helpen?
Aan het stadion kun je gewoon kaarten kopen voor Chievo.

Freekos79

Citaat van: Joelvginkel op apr 25, 2019, 11:49:10
Ik zou graag zondag 28 april naar Chievo - Parma willen gaan aangezien ik dan in de buurt ben, maar kan ik daar een ticket bij het stadion kopen voor de aftrap of moet ik naar zo'n plaatselijke ticketverkoper. Ik bestel het niet online aangezien een hard copy ticket een voorwaarde is. Maar kan iemand mij hiermee helpen?

Hardcopy tickets worden schaarser en schaarser. Ik zou die voorwaarde niet te lang blijven stellen.
Volgende wedstrijd: ?

Kölsche Bosschenaar

Bij New York City FC kreeg ik zelfs geen e-ticket, maar stond het in een app op mijn mobiel. Heb er maar een screenshot van gemaakt, zodat ik nog iets van een aandenken heb. Hoop dat deze trend niet naar Europa overwaait, al vrees ik het ergste. Ik spaar niks, maar mijn tickets bewaar ik altijd.
FC Den Bosch
1.FC Köln