Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: Lek11 op nov 05, 2010, 12:36:26
Auxerre was een drama. Gelukkig extra lang in Parijs gezeten en pas eind van de middag in Auxerre aangekomen. De hele dag in Auxerre zitten hadden we nooit volgehouden. Zo'n beetje alles was dicht. De behandeling in het stadion sloeg ook nergens op. Op naar Milaan!

Is je verslagje over Auxerre - Ajax al klaar?

HJanneman

Cambuur-RKC was niet om aan te zien..heb me vooral vermaakt met de randactiviteiten..(vanaf een kwartier al 'alles of niets' roepen, en in de 55e minuut gingen al hordes supporters huiswaards..bizar).
De kantine onder de 'MI-side' is wel een heel grote aanrader, pure nostalgie, en net alsof je in de kantine van een Belgische ploeg of amateurploeg staat.

Hugo

Citaat van: HJanneman op nov 10, 2010, 07:19:20
Cambuur-RKC was niet om aan te zien..heb me vooral vermaakt met de randactiviteiten..(vanaf een kwartier al 'alles of niets' roepen, en in de 55e minuut gingen al hordes supporters huiswaards..bizar).
De kantine onder de 'MI-side' is wel een heel grote aanrader, pure nostalgie, en net alsof je in de kantine van een Belgische ploeg of amateurploeg staat.

Jammer dat ik verhinderd was :-)

Han

El Gouna FC's Ground Packed To The Rafters 09 November 2010

Gisterenmiddag ontving El Gouna FC powerhouse Al Ahly. Het betrof de eerste wedstrijd ooit in de Red Sea Governorate op Premier League niveau en het stadionnetje was voor de gelegenheid uitverkocht.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

spons

Citaat van: Han op nov 10, 2010, 11:12:46
El Gouna FC's Ground Packed To The Rafters 09 November 2010

Gisterenmiddag ontving El Gouna FC powerhouse Al Ahly. Het betrof de eerste wedstrijd ooit in de Red Sea Governorate op Premier League niveau en het stadionnetje was voor de gelegenheid uitverkocht.

Stadions in Afrika zijn toch nooit uitverkocht ? Daar kunnen ze er altijd nog wel een paar duizend bij proppen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HJanneman

Citaat van: Hugo op nov 10, 2010, 09:05:35
Jammer dat ik verhinderd was :-)

Het cynisme vanaf de tribunes was wel erg leuk.
En de fans bleven tot aan het einde zingen, chapeau.
Een matige vertoning op het veld, maar daarnaast was het toch wel genieten(maar ik snap dat jij ook wilt genieten van wat er op 't veld gebeurt).
Ook viel het me mee hoeveel mensen op dit affiche af waren gekomen, meer dan 4000!

Hugo

Citaat van: HJanneman op nov 10, 2010, 11:53:21
Het cynisme vanaf de tribunes was wel erg leuk.
En de fans bleven tot aan het einde zingen, chapeau.
Een matige vertoning op het veld, maar daarnaast was het toch wel genieten(maar ik snap dat jij ook wilt genieten van wat er op 't veld gebeurt).
Ook viel het me mee hoeveel mensen op dit affiche af waren gekomen, meer dan 4000!

Was dolgraag gegaan hoor maar het was niet anders.

Joost

Gewonnen maar hemeltjelief wat een uitvak is dat. Zal morgen een paar foto's tonen. Op sommige plaatsen zie geeneens het doel!

Na afloop stond de Deventer jeugd ons nog uit te zwaaien. Toen waren een omweg en politiebegeleiding geen overbodige luxe.

Niels_Zitterd

Citaat van: Joost op nov 11, 2010, 00:58:35
Gewonnen maar hemeltjelief wat een uitvak is dat. Zal morgen een paar foto's tonen. Op sommige plaatsen zie geeneens het doel!

Na afloop stond de Deventer jeugd ons nog uit te zwaaien. Toen waren een omweg en politiebegeleiding geen overbodige luxe.

Het uitvak daar is inderdaad een van de meest dramatische in de Jupiler League.
En dan ook nog het lef hebben om daar 15 euro voor te vragen...


betonrot

Ik moet eerlijk bekennen dat ik bij Deventer net iets meer van het gebeuren om me heen mee krijg dan bijvoorbeeld in "the pen" in Leeuwarden. Als iets bestempeld mag worden als asociaal dan is het dat gitter-kooitje.

Joost

Citaat van: Niels_Zitterd op nov 11, 2010, 08:17:38
Het uitvak daar is inderdaad een van de meest dramatische in de Jupiler League.
En dan ook nog het lef hebben om daar 15 euro voor te vragen...



Dit is dan nog een van de beste plaatsen!

Verwijderd lid

Citaat van: Joost op nov 11, 2010, 00:58:35
Gewonnen maar hemeltjelief wat een uitvak is dat. Zal morgen een paar foto's tonen. Op sommige plaatsen zie geeneens het doel!

Na afloop stond de Deventer jeugd ons nog uit te zwaaien. Toen waren een omweg en politiebegeleiding geen overbodige luxe.

met andere woorden ... gezellig naar de voetbal geweest. Voorzien van alle comfort en gemakken.

Joost

Citaat van: Meester op nov 11, 2010, 16:07:40
met andere woorden ... gezellig naar de voetbal geweest. Voorzien van alle comfort en gemakken.










TeeZee

Cool, tot nu toe was er nog niemand van hier op Guantanamo Bay geweest.

Bier und Bratwurst

In de bus op de heen en terugweg zie je meer!! Waardeloos als je zo'n reis erop hebt zitten.
Het ene stadion is het andere niet!