Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: headout op mei 08, 2011, 22:21:21
Ik kon ze ook niet horen, en zat wat verder van het uitval af. Wat dat betreft viel het me erg tegen qua sfeer.

Ik vond de interactie tussen de Ost tribune en het uitvak in die hoek wel erg leuk.

Volgende keer gewoon tussen de Alemannen gaan zitten, das altijd feest!

Hugo

Citaat van: headout op mei 08, 2011, 22:21:21
Ik kon ze ook niet horen, en zat wat verder van het uitval af. Wat dat betreft viel het me erg tegen qua sfeer.

Serieus? Viel 2e helft wat stil, maar dat is logisch. Er stond ook niks meer op het spel.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Peenvogel op mei 08, 2011, 20:46:39


Hoe het was? Iets te modern naar mijn zin maar wat geeft dat. Wie zonder op mijn site weet te spieken als eerste zegt waar dit is wint een t-shirt met ojoks bekerwinnaar 2011 ;)

Laat maar,ik heb er al een van Twente
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

 Hoeraaaaa !!

De Beker is wier in Eanske!!!



Het ene stadion is het andere niet!

Peenvogel

#619
Citaat van: Joost op mei 08, 2011, 21:56:51
auto neemt de rotonde linksom dus engeland. Nieuwe ground buiten stad. Dan denk ik aan colchester. Hugo en ik zijn er ook nog langsgereden twee weken geleden en het komt wel bekend voor.

Colchester inderdaad. Directe link naar verslag http://www.peenvogel.nl/?page_id=2329

Joost

Leuk verslag Peenvogel!

Een dag na Fortuna Dusseldorf v Alemannia Aachen stond ik weer naast de airberlin world. Sterker nog, ik stond haast op dezelfde plek geparkeerd als een dag eerder. Ditmaal om onze stand op te bouwen op de Interpack.

Wat een gigantisch complex is dat, niet te bevatten. 17 hallen en 285.000 m². Ter vergelijking; de RAI heeft 87.000 m² en de Jaarbeurs in Utrecht 100.000m². Tussen alle bouwlui stonden wij mooi Ikea kasten in elkaar te schroeven.




Hugo

Citaat van: Joost op mei 09, 2011, 19:50:52
Leuk verslag Peenvogel!

Een dag na Fortuna Dusseldorf v Alemannia Aachen stond ik weer naast de airberlin world. Sterker nog, ik stond haast op dezelfde plek geparkeerd als een dag eerder. Ditmaal om onze stand op te bouwen op de Interpack.

Wat een gigantisch complex is dat, niet te bevatten. 17 hallen en 285.000 m². Ter vergelijking; de RAI heeft 87.000 m² en de Jaarbeurs in Utrecht 100.000m². Tussen alle bouwlui stonden wij mooi Ikea kasten in elkaar te schroeven.

Alleen dat parkeerterrein is al een attractie!

Voetbalhopper

Hoe het was... mijn vakantie was heerlijk. Veel voetbal gezien.

Met als hoogtepunt dat Del Piero eindelijk is gescoord heeft waar ik bij was.

Joost

Swalmen v Reuver eindigde in 1-0 waardoor Reuver naar de vierde klasse degradeert en Swalmen de nacompetitie in mag. Ze komen uit tegen de winnaar van het duel FC Oda v VCH.

Daarmee kwam de opmars van Reuver ten einde. Toen degradatie vrijwel zeker leek veerde de ploeg op en haalde 16 punten in 8 duels in het slot van de competitie. Een van die zeges was een 1-5 overwinning in Swalmen. Swalmen zelf daalde door een zegeloze terugronde tot in de degradatiezone.

Wedstrijd was redelijk aardig, minder leuk dan gehoopt. Swalmen de meer voetballende ploeg, Reuver wat meer individuele kwaliteit. In de eerste helft eigenlijk geen echte kansen. Na de pauze 1 zacht kopballetje van een spits met buik, dat was na 10 minuten. 3 minuten later stond Reuver met 10 man na een domme aanslag. Reuver had geluk dat de aansluitende elleboog niet werd gezien. Ondanks de 10 man drukte Reuver wel maar Swalmen had in de tegenstoot veel betere kansen.

hgrm

Het spookte vanavond als vanouds in de Honkbalvallei. Ondanks een snelle 2-0 achterstand, die later opliep naar 3-0 leverde startende werpen Dennis Burgersdijk een prima prestatie. Catcher Rodney Michel van Kinheim deed het minder goed. Hij was het opzichtig niet eens met de umpire en werd weggestuurd. Met een rookie achter de plaat werd Kinheim nerveus en kwam HCAW terug tot 3-3. In de 8e inning werd de overwinning binnengesleept door nog twee punten aan het totaal toe te voegen. De 5-4 in de laatste inning was slechts voor de statistieken van belang.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

3434

Gisteren kreeg Lommel een pak slaag van Mons, op het veld bedoel ik dan ;-)

Mons (of Bergen) was meer dan een maat te groot. Iemand enig idee hoeveel profspelers daar spelen? Mij leek het of een man of 4 gewoon rechtstreeks thuis horen in 1ste nationale. Als Bergen de volgende match aan dezelfde afwerkingsratio start lijkt mij de winnaar van de eindronde bijna bekend.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke

Citaat van: 3434 op mei 13, 2011, 12:53:37
Gisteren kreeg Lommel een pak slaag van Mons, op het veld bedoel ik dan ;-)

Mons (of Bergen) was meer dan een maat te groot. Iemand enig idee hoeveel profspelers daar spelen? Mij leek het of een man of 4 gewoon rechtstreeks thuis horen in 1ste nationale. Als Bergen de volgende match aan dezelfde afwerkingsratio start lijkt mij de winnaar van de eindronde bijna bekend.

Hebben die niet nog steeds een vol prof statuut? Ik was er gisteren ook en Bergen speelde zeer goed. Ik zag veel slechtere teams in eerste nationale afgelopen seizoen.

FWM

Vrijdag met HGRM bij Volendam - MVV geweest.
Voor de wedstrijd vroeg ik me nog af waarom het hele vissersdorp niet was uitgelopen voor de wedstrijd in de Play-Offs. Met ongeveer 2500 man/vrouw/kind was het er niet erg druk.
Gaandeweg de wedstrijd begon ik de lege stoeltjes te begrijpen. Wat een draak van een wedstrijd was dat zeg! Alleen het laatste kwartier was misschien aardig te noemen, maar verder dan aardig kwam het zeker niet.
Zoals beide teams vrijdag speelden zijn ze zeker niet Eredivisie-waardig. Als je het mij vraagt zal VVV later deze week geen enkele moeite hebben met 'het andere oranje'...

Niettemin was het een gezellige avond.

Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

wekke

Vandaag een wel erg saaie wedstrijd gezien in de Rotterdamse Kuip

AthleticHolanda

NEC is tegenwoordig de angstgegner van Feyenoord in de Kuip :-D.

Vandaag in Utrecht een hele vreemde wedstrijd beleefd. Alles stond logischerwijs in het teken van steun aan Mihai Nesu. De grootste Roemeense vlag die op korte termijn te krijgen was, was aanwezig, tevens waren er veel spandoeken en vocale steun.
Utrecht speelt altijd goed als niemand het verwacht, zo ook vandaag, AZ werd van de mat geveegd door vooral een superieure Dries Mertens die ook nog eens het doelpunt van het seizoen (vanaf 0.58) maakte.

Voor wat foto's en een filmpje zie mijn website onder FC Utrecht. :-)