Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Batflyer

Zaterdag een leuk dagje gehad in Keulen. Debutant Gervinho had er binnen een kwartier al twee gemaakt en Carl Jenkinson, een andere nieuweling, maakte kort voor rust de mooiste eigen goal die ik ooit heb gezien. In mijn vorige twee duels van Arsenal zag ik ook al een eigen goal (Chris Baird van Fulham en Busquets van Barça).

http://www.youtube.com/watch?v=0yH5XRe1wJo
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Hielke

Heerlijke rondreis door een zonovergoten Schotland gemaakt, vol voetbal, cultuur en natuur. Tien stadions bezocht, waarvan die van Glasgow Rangers, Partick Thistle, Dundee United en Ayr United met een wedstrijd. Hoop tijd te vinden om er binnenkort verslag van te doen.

Vladimir1973

Citaat van: Hielke op jul 29, 2011, 22:50:41
Heerlijke rondreis door een zonovergoten Schotland gemaakt, vol voetbal, cultuur en natuur. Tien stadions bezocht, waarvan die van Glasgow Rangers, Partick Thistle, Dundee United en Ayr United met een wedstrijd. Hoop tijd te vinden om er binnenkort verslag van te doen.

sounds great!
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Koning Kriel

Net naar mijn eerste officiele wedstrijd van het seizoen geweest, OHL - Anderlecht. Was weer een mooi avondje vooral door de stuntzege van OHL in blessuretijd. Grappig dat ik dat voor de wedstrijd een droomscenario noemde maar gokte op een 0-4.

Gelukkig is het seizoen weer begonnen, volgende week Veendam - Willem II!

Vladimir1973

Citaat van: Koning Kriel op jul 30, 2011, 00:41:46
Net naar mijn eerste officiele wedstrijd van het seizoen geweest, OHL - Anderlecht. Was weer een mooi avondje vooral door de stuntzege van OHL in blessuretijd. Grappig dat ik dat voor de wedstrijd een droomscenario noemde maar gokte op een 0-4.

Gelukkig is het seizoen weer begonnen, volgende week Veendam - Willem II!

leuke binnenkomer voor de promovendus!
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

ALenstra

Vandaag in het Badenova Stadion in Freiburg geweest voor de bekerwedstrijd tussen FC Teningen en Schalke 04. Wedstrijd trok 21.000 toeschouwers wat best wel veel is. Daarvan veel blau und weiss. Ik schat toch dat de Schalke fans in de meerderheid waren. FC Teningen-Schalke 04 was een wedstrijd die helemaal geen wedstrijd was. Daarvoor was het krachtverschil te groot. Na 2 minuten al 0-1 door Klaas Jan Huntelaar die later nog eens 3 keer zou scoren waarvan 2 typische Klaas Jan intikkertjes. De amateurs scoorden nog tegen nadat het 0-3 was, ruststand was 1-6 en de eindstand 1-11. Aardig stadion dat Badenova stadion. Tribunes dicht op het veld. Alleen de WC onder de haupt-tribune was een ramp.

Verwijderd lid

Hoelang heb je er over gedaan om in Freiburg te komen ? Het is toch een behoorlijke afstand die je moet afleggen.
Heb je nog meer wedstrijden in die regio bezocht of alleen voor Freiburg heen en weer gereden ?

ALenstra

Ik ben toevallig op vakantie in de regio. En gisteren is de enige wedstrijd van mijn vakantie waar ik zelf bij was. Had ook gehoopt op FC Basel thuis maar dat zat er niet in.

Bier und Bratwurst

#698
Gisteren terug gekomen van vakantie. 3 weken gewoon ff met vriendin op rondreis door Slowakije.
Heel veel stadions gezien en 2 wedstrijden bezocht.
Helaas kon ik door verschuivingen van de wedstrijden aldaar geen wedstrijden zien van clubs uit de Corgon Liga.
Dus 2 wedstrijden gezien van clubs uit de 2.ligy. 23-07-11 MSK Zemplin Michalovce - FK LAFC Lucenec 2-1. 2100 toesch.
Stadionnetje en sfeer bevielen me erg goed. 2 euro hoofdtribune en halve liter voor 0,80 cent ook.

2e wedstrijd  was 30-07-11  TJ Spartak Myjava - FC Petrzalka 1898   1-0.
Deze wedstrijd was qua nivo een stuk lager maar het stadionnetje was toch redelijk gevuld. 1300 toesch.
Myjava speelt volgens mij voor het eerst op het 2e nivo en het is wel triest te zien dat voormalige topclub Petrzalka zover gezakt is. Ze hebben nog wel een redelijke fanatieke aanhang die de hele wedstrijd door zich vocaal lieten gelden.
Het oude stadion van FC Artmedia Petrzalka is inmiddels een ruine met vele bomen op het veld.
Ze spelen nu hun thuiswedstrijden in het kleine stadionnetje van Rapid.
Het ene stadion is het andere niet!

Vladimir1973

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 01, 2011, 11:19:24
Gisteren terug gekomen van vakantie. 3 weken gewoon ff met vriendin op rondreis door Slowakije.
Heel veel stadions gezien en 2 wedstrijden bezocht.
Helaas kon ik door verschuivingen van de wedstrijden aldaar geen wedstrijden zien van clubs uit de Corgon Liga.
Dus 2 wedstrijden gezien van clubs uit de 2.ligy. 23-07-11 MSK Zemplin Michalovce - FK LAFC Lucenec 2-1. 2100 toesch.
Stadionnetje en sfeer bevielen me erg goed. 2 euro hoofdtribune en halve liter voor 0,80 cent ook.

2e wedstrijd  was 30-07-11  TJ Spartak Myjava - FC Petrzalka 1898   1-0.
Deze wedstrijd was qua nivo een stuk lager maar het stadionnetje was toch redelijk gevuld. 1300 toesch.
Myjava speelt volgens mij voor het eerst op het 2e nivo en het is wel triest te zien dat voormalige topclub Petrzalka zover gezakt is. Ze hebben nog wel een redelijke fanatieke aanhang die de hele wedstrijd door zich vocaal lieten gelden.
Het oude stadion van FC Artmedia Petrzalka is inmiddels een ruine met vele bomen op het veld.
Ze spelen nu hun thuiswedstrijden in het kleine stadionnetje van Rapid.

Artmedia heeft toch, als ik het goed voor heb, nog een seizoen Champions League gespeeld, toch?
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Bier und Bratwurst

Citaat van: Vladimir1973 op aug 01, 2011, 18:21:43
Artmedia heeft toch, als ik het goed voor heb, nog een seizoen Champions League gespeeld, toch?

Klopt !! 2 seizoenen zelfs . 1x in 2005/2006 toen zijn ze in de groepsfase doorgedrongen dmv winst op Celtic en Partizan Bel.
                                           1x in 2008/2009 tot de 3e qualificatieronde ,verlies Juventus
Het ene stadion is het andere niet!

Peenvogel

Kom ik die Spons gewoon tegen in de biergarten.



Foto's op mijn site.

spons

Citaat van: Peenvogel op aug 17, 2011, 11:06:40
Kom ik die Spons gewoon tegen in de biergarten.

[

Wel vermelden dat ik niet aan het bier zat anders krijg ik zo'n naam, vond het overigens best een vermakelijke wedstrijd.

Als je in Duitsland of Engeland een wedstrijd bent geweest lijkt de eredivisie af en toe compleet stil te staan, het tempoverschil is wel schrikbarend
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Peenvogel

Citaat van: spons op aug 17, 2011, 15:57:41
Wel vermelden dat ik niet aan het bier zat anders krijg ik zo'n naam, vond het overigens best een vermakelijke wedstrijd.

Als je in Duitsland of Engeland een wedstrijd bent geweest lijkt de eredivisie af en toe compleet stil te staan, het tempoverschil is wel schrikbarend

Spons zat NIET aan het bier mensen. Ik wel, alcoholvrij weliswaar want ik moest rijden. Het leek overigens bij Bayer wel of iedere aanval verplicht via Ballack moest lopen. En bij Werder viel die Rosenberg me op. Die ken er werkelijk geen klote van.

spons

Ik vond trouwens dat er wel opvallend veel onbezette stoeltjes waren voor een zogenaamd uitverkocht stadion.

Maar dat schijnt in zogenaamde "Arena's" ( De Bayarena in dit geval ) gebruikelijk te zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen