Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Meester op sep 25, 2011, 20:10:43
Over de eerste divisie hoeft niemand zich zorgen te maken want voor zover ik weet wil de club niet in het betaalde voetbal uitkomen.
De trainer wil voorlopig de doelstelling voor dit seizoen (handhaving) niet bijstellen, ondanks de goede start. Op de vraag "waar staan jullie ergens?' antwoordde hij dat hij pas een zinnig antwoord hierop kan geven als er tegen elke ploeg een keertje gespeeld is.

Maar, wees vooral welkom om een keer een wedstrijdje bij te wonen. Gezien de centrale ligging zijn er voldoende mogelijkheden om op een zaterdag een dubbel te pakken met in de avonduren een wedstrijd in het betaalde voetbal of zelfs iets in België.

Ik geloof dat mijn woonplaats Veenendaal geen ideale bestemming maakt voor een combi in Belgie ;)

Maar bij GVVV zal ik heus nog wel komen hoor, wees niet ongerust. Ik bezoek de Hoofd en Topklasse clubs als het toevallig zo loopt. En dat gebeurt best vaak, met Roda zag ik de laatste jaren in de beker al de terreinen van Spakenburg, IJsselmeervogels, Bennekom, Capelle, UDI 19, EVV, Baronie. En in het vorige seizoen Quick 20 en Quick Boys als toevallig bezoekje.

Wat dat betreft ligt Veenendaal wel gunstig, zo gauw ik richting het noorden ga ligt het bijna op de route.

ðe waan

Citaat van: Meester op sep 25, 2011, 09:05:43
Gisteren op een zonnige Westmaat in Spakenburg genoten van de dadendrang van G.V.V.V.; na twee verliespartijen in de Topklasse moest er gewonnen worden. Het werd 1-3, maar 1-6 of 1-7 was een betere weerspiegeling van de verhoudingen geweest.

Alle blauwen vliegen !

http://denniz1974.blogspot.com

Zo dan, een tientje entree bij IJsselmeervogels?

stadiongebod

Citaat van: ðe waan op sep 26, 2011, 01:15:34
Zo dan, een tientje entree bij IJsselmeervogels?

Het is inderdaad niet goedkoop daar. Vorig betaalde je bij de derby 23,50 euro voor een plek op de hoofdtribune.

Koning Kriel

Net naar Jong Willem II - Jong Volendam geweest, in de eerste helft een gelijkopgaande pot die in de tweede helft weinig tot niks meer met voetbal te maken had.

Willem II kwam uit een corner verdiend op voorsprong en er leek weinig aan de hand maar toen begon het spektakel, de KNVB had besloten de joker in te zetten voor de wedstrijd van vanavond. Eerst een hele makkelijke penalty voor Volendam gevolgd door nog een Volendam goal omdat Willem II nog stond te slapen. Daarna van alles over het hoofd zien om voor de meest onzinnige dingen geel te geven. In de laatste tien minuten afgesloten met een hele makkelijke penalty voor Willem II en een tweede geel voor de keeper vanwege tijdtrekken terwijl daar totaal geen sprake van was. Nog geen minuut na de rode kaart scoorde Willem II de winnende door een prachtige volley. Iedereen was het erover eens dat de scheids een drama was (je zag dat de grensrechter zich schaamde). En dat alles voor de entreeprijs van 0 euro, ik denk dat ik wat vaker bij Jong Willem II moet gaan kijken.

Koning Kriel

Niet vergeten dat het niveau van het eerste op het moment ook niet al te hoog meer is. Vanavond speelde 3 jongens uit de selectie van het eerste mee, Ippel en van Nuland maakte een matige indruk terwijl Sanusi liet zien klaar te zijn voor een echte kans in het eerste (vorige week viel hij al in). Verder vond ik de centrale verdediger naast Van Nuland sterk en speelde de hele kleine buitenspeler Tiago de huppelepup nogwat een goede wedstrijd. Over het algemeen komen de meeste inderdaad veel te kort om bij het eerste aan te sluiten maar het is goed dat we weer een beloftenelftal hebben om spelers wedstrijdritme op te laten doen.

Arjen

Zostraks Jong FC Groningen tegen Jong Ajax gezien. Vermakelijk potje. Vlak voor tijd scoorde FC Groningen de winnende treffer met een hakbal. Bij FC Groningen speelden Luciano, Jones, Enevoldsen en Johansson uit de eerste selectie mee. Bij Ajax speelde Aissati mee.

Verwijderd lid

Citaat van: stadiongebod op sep 26, 2011, 17:52:27
Het is inderdaad niet goedkoop daar. Vorig betaalde je bij de derby 23,50 euro voor een plek op de hoofdtribune.

Dat tientje heb ik overigens niet betaald; ik ben op een andere wijze kostenloos binnen geraakt. Het kaartje heb ik van een medesupporter ontvangen en zal in mijn archief worden opgeslagen. Ik vind het echter bedroevend dat zo'n grote vereniging als IJsselmeervogels dit soort entreekaarten gebruikt.

stadiongebod

Citaat van: Meester op sep 26, 2011, 22:19:32
Ik vind het echter bedroevend dat zo'n grote vereniging als IJsselmeervogels dit soort entreekaarten gebruikt.

Dat is het ook. Wijkt IJsselmeervogels daar overigens heel erg mee af?

TeeZee

Ik vind het bedroevend dat liefhebbers er geen probleem mee hebben om gratis binnen te komen, niet persoonlijk bedoeld verder.

hgrm

Als je functionaris bent van een club, vind ik het niet meer dan normaal dat je gratis binnenkomt. Je investeert voor nop een hoop tijd, dan mag er ook wel iets tegenover staan.
Gelukkig denkt de KNVB er ook zo over is elke club verplicht een 15-tal kaarten beschikbaar te stellen voor functionarissen van de uitclub.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Verwijderd lid

Citaat van: hgrm op sep 28, 2011, 16:48:36
Als je functionaris bent van een club, vind ik het niet meer dan normaal dat je gratis binnenkomt. Je investeert voor nop een hoop tijd, dan mag er ook wel iets tegenover staan.
Gelukkig denkt de KNVB er ook zo over is elke club verplicht een 15-tal kaarten beschikbaar te stellen voor functionarissen van de uitclub.

Zo werkt het inderdaad in mijn geval.

Hugo

Citaat van: Meester op sep 26, 2011, 22:19:32
Ik vind het echter bedroevend dat zo'n grote vereniging als IJsselmeervogels dit soort entreekaarten gebruikt.
Duidelijk dat die club niks in de 1e Divisie heeft te zoeken.

stadiongebod

Citaat van: Hugo op sep 28, 2011, 20:10:03
Duidelijk dat die club niks in de 1e Divisie heeft te zoeken.

Niet dat ze dat willen (in tegenstelling tot hun buren) maar ik zie het verband niet helemaal.


Niels_Zitterd

Het was een stressvolle dag gisteren. We waren ruim op tijd vertrokken, dat dachten we althans.
17.30 vertrekken voor een rit van 109km om de kick-off van 20.45 te halen is normaal tijd zat. Echter hadden we niet kunnen vermoeden wat voor verkeersinfarct er rond Keulen gecreëerd  was. De A1 west richting Leverkusen was i.v.m. wegwerkzaamheden afgesloten. AL het verkeer werd omgeleid via de A4 en de A3 oost richting Leverkusen. Hier lag de weg echter ook op drie plaatsen open vanwege werkzaamheden, resultaat 30km file...

3 uur later stonden we op de parkeerplaats te wachten op de pendelbus. 10 minuten met de bus richting het stadion waar we ook nog eens een toegangskaart moesten afhalen. We hadden geluk dat de pendelbus voor het ticketoffice stopte en dat er net iemand wegliep waardoor we gelijk werden geholpen. Vlug naar binnen en nog voordat we gingen zitten begon de wedstrijd... Het rondje om het stadion zat er niet deze keer.

Verder een leuke pot voetbal gezien tussen twee aanvallend ingestelde ploegen. Voor het niveau waarop dit duel werd afgewerkt werden er wel ontzettend veel fouten gemaakt door beide teams.

De sfeer werd verrassend genoeg gemaakt door de Genk fans. Ik schat dat er een 5.000 verspreid door het overigens niet uitverkochte stadion zaten.


3434

#779
Patro - Diegem sprak niet echt aan. Ik schat een 600-700 toeschouwers waarvan 0 away supporters.

De wedstrijd zelf was echter wél spannend (zeer onverwachts). 0-1 achter in de 9de minuut. Gelukkig bogen de paarswitten dit nog voor de rust om tot 2-1. Net voor affluiten wel nog een rode kaart voor onze captain, die overigens de 2-1 scoorde.

Na de rust een eigen goal van Diegem 3-1.In het laatste kwartier maken ze toch nog de 3-2.  De tweede helft met 10 man begon intussen fysiek door te wegen maar toch werden de punten thuis gehouden. OEF!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11