Newcastle United v Liverpool: Sir Bobby Robson Day

Gestart door TeeZee, jan 01, 2009, 12:11:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Ici c est Paris

Ik kreeg het ijskoud toen ik het nieuws hoorde, en om 1 of andere reden stonden de tranen in m´n ogen toen ik dit zag.


http://www.youtube.com/watch?v=OVbbA0YbuYw


Rinus A.

De man zegt me helemaal niks, behalve dan het feit dat hij weleens in slaap wilde vallen tijdens besprekingen of persconferenties. Maar goed, misschien voelt het anders als je hem klompen hebt zien signeren of als hij af en toe naar je knipoogte vanaf een panini-plaatje.


Stadionhopper

As. zondag in de thuiswedstrijd tegen VVV zal er 1 minuut stilte gehouden worden voor Bobby Robson. Daarna zal het stadion waarschijnlijk losbarsten met: There's only one Bobby Robson, one Bobby Robson, walking along, singing a song, walking through a Philips wonderland!!

Groot verlies voor de voetbalwereld...
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

hgrm

Zelfs hier in Duitsland was het belangrijk genoeg nieuws voor de radionieuwsbulletins.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: Stadionhopper op jul 31, 2009, 20:40:11
As. zondag in de thuiswedstrijd tegen VVV zal er 1 minuut stilte gehouden worden voor Bobby Robson.

in Eindhoven is het toch altijd 90 minuten stil ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Rokerman

Er was net voor aanvang van Celtic-Sunderland ook 1 minuut applaus voor sir Booby. En er kloknk zelfs vanuit het Sunderland vak "there's only one Bobby Robson". Mooi, zo kan het dus ook....
FTM

TeeZee

Citaat van: Rokerman op aug 01, 2009, 16:53:03
Er was net voor aanvang van Celtic-Sunderland ook 1 minuut applaus voor sir Booby. En er kloknk zelfs vanuit het Sunderland vak "there's only one Bobby Robson". Mooi, zo kan het dus ook....
Prachtig. Ik denk dat er niet veel personen (geweest) zijn die zo'n unaniem positieve uitstraling hadden/hebben als Sir Bobby Robson.

Stadionhopper

Citaat van: spons op aug 01, 2009, 12:55:53
in Eindhoven is het toch altijd 90 minuten stil ?

De nadruk lag hem ook in het vervolg van de post, dat het stadion een keer los gaat barsten;-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: Rokerman op aug 01, 2009, 16:53:03
Er was net voor aanvang van Celtic-Sunderland ook 1 minuut applaus voor sir Booby. En er kloknk zelfs vanuit het Sunderland vak "there's only one Bobby Robson". Mooi, zo kan het dus ook....

ik heb het inderdaad wel eens anders mee gemaakt, een minuut stilte voor Ernst Happel voorafgaand aan Feyenoord - Ajax die op schandalige wijze werd verstoord door het uitvak bijvoorbeeld
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

De minuut stilte was erg indrukwekkend in het Philips Stadion, het losbarsten bleef uit, Bobby Robson werd op normaal volume toegezongen
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper