Week 8: maandag 18 februari t/m zondag 24 februari

Gestart door headout, feb 02, 2013, 15:04:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris


Berend11


Bier und Bratwurst

Na enkele mailtjes naar Beveren en totaal geen reactie geef ik de wedstrijd Beveren-Lokeren maar op.Jammer. Had graag deze derby willen zien.
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: Bier und Bratwurst op feb 22, 2013, 18:54:18
Na enkele mailtjes naar Beveren en totaal geen reactie geef ik de wedstrijd Beveren-Lokeren maar op.Jammer. Had graag deze derby willen zien.

Bellen!

cafebac

Zojuist bepaald niet warm geworden van Eindhoven-Telstar. De Witte Leeuwen waren minder triest dan de thuisploeg en wonnen verdiend door twee knappe goals. Na afloop echt bijna van m'n fiets gevroren met wind tegen door het open veld...

headout

Citaat van: Bier und Bratwurst op feb 22, 2013, 18:54:18
Na enkele mailtjes naar Beveren en totaal geen reactie geef ik de wedstrijd Beveren-Lokeren maar op.Jammer. Had graag deze derby willen zien.
Dat is vreemd. Ik kreeg zonder probleem een reactie (kaart ligt klaar) plus een parkeerkaart als bonus toe.

Zie de PM voor het mailadresvan de WB medewerker.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

FCT1980

Uit het niets toch naar Schalke - Dusseldorf vandaag.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Citaat van: headout op feb 23, 2013, 00:29:25
Dat is vreemd. Ik kreeg zonder probleem een reactie (kaart ligt klaar) plus een parkeerkaart als bonus toe.

Zie de PM voor het mailadresvan de WB medewerker.

Bedankt voor je antwoord,heb zonet gelijk een mail verstuurd.
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Het is gelukt!!! Vanavond dus nog een derby erbij in Waasland.  Bedankt Headout en Athletic!!
Het ene stadion is het andere niet!

3434

Vanavond Beerschot - Lierse. Hopelijk een spannend duel tussen ratten en kamelen om de PO III te ontlopen.
Geen van beide 'gun' ik 2de klasse. Al zou een Antwerpse derby heerlijk zijn, maar dan liever met RAFC - ooit - in 1ste klasse.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

HRM1880

Citaat van: 3434 op feb 23, 2013, 12:16:05
Vanavond Beerschot - Lierse. Hopelijk een spannend duel tussen ratten en kamelen om de PO III te ontlopen.
Geen van beide 'gun' ik 2de klasse. Al zou een Antwerpse derby heerlijk zijn, maar dan liever met RAFC - ooit - in 1ste klasse.
Als het zo verder gaat speelt RAFC binnen dit en drie jaar in derde klasse.

3434

Vandaar de 'ooit' in mijn zin. Hoe zit het nu met die nieuwe investeerder (zonder cynisch te willen klinken)? Er waren toch bankgaranties en de hele reutemeteut maar het bestuur vertrouwde het niet helemaal, mag ook in PM.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Bossche Bol

Citaat van: Bossche Bol op feb 19, 2013, 17:07:43
18/02  FC Dordrecht - FC Den Bosch 1-2

23/02  Iets in de Hoofdklasse of België (hangt ook af van het weer)
24/02  Dongen - UDI '19
Vanmiddag GVVV-Katwijk (1-2) bezocht.
Tsja, hoe onverdiend kun je een wedstrijd winnen. Het geluk van een kampioen zullen we maar zeggen (en een fantastische keeper).
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

wekke

Citaat van: HRM1880 op feb 23, 2013, 12:33:26
Als het zo verder gaat speelt RAFC binnen dit en drie jaar in derde klasse.

Ik verschoot daarstraks toen ik de stand zag. Is Antwerp dit seizoen echt zo ontzettend zwak?