Tips goedkope reismogelijkheden

Gestart door Jeje, mei 28, 2015, 15:38:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

De publiekswissel

Citaat van: Olav op aug 31, 2016, 23:15:54
Dit jaar wil ik met m'n studenten OV een hoop wedstrijden gaan bezoeken, omdat ik natuurlijk gratis kan reizen. Alleen heb ik het probleem dat er vaak na 22:30 geen trein meer rijdt, dus ik niet meer thuis kan komen op een normaal tijdstip.
Bijv een reis naar Antwerpen kost niets tot aan de grens, maar stel er is een wedstrijd om 20:45 begonnen dan red ik het dus niet. Hoe doen jullie dit altijd? Auto is natuurlijk voor de hand liggend maar benzine kost meer geld dan een ritje met een studenten OV !

Hoewel ik wel eens ben gaan liften (soms nog sneller dan OV) is dit misschien ook een optie: https://www.blablacar.nl/
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Olav

Bedankt voor jullie reacties boys! ik ga het is uitzoeken 
Een overnachting in België is ook wel leuk. Ben er op dit gebied nog onbekend.  Blablacar kan ik zelf ook aanraden. Het is volgens mij gestart in Frankrijk en heb er zelf ook wat ritjes in mee gereden toen ik in Marseille en Rome was.

Thanks jongens!

FC_Emmen

Vueling (vliegt o.a. vanaf Amsterdam) heeft nog een aantal goedkope aanbiedingen.
http://www.vueling.com/nl/promo
Bij vluchten voor een 19 december is kan je code FLYNDERNL gebruiken voor extra korting
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Olav

150€ budget incl vlucht om met m'n Pa een buitenlandse wedstrijd te bezoeken. Pff, daar ga ik ff goed voor zoeken! Zijn voorkeur gaat uit naar een warm land, voor de rest geheel zelf in de vullen..

FCT1980

Citaat van: Olav op dec 25, 2016, 18:37:04
150€ budget incl vlucht om met m'n Pa een buitenlandse wedstrijd te bezoeken. Pff, daar ga ik ff goed voor zoeken! Zijn voorkeur gaat uit naar een warm land, voor de rest geheel zelf in de vullen..

Budget voor wat precies? Alleen vlucht? Kaarten, reis en overnachting? Eten en drinken er ook bij?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

In ieder geval niet alleen vlucht want er staat inc vlucht. Het lijkt me heel krap als daar overnachting, kaartjes, eten/drinken en vervoer ter plekke voor betaald moet worden. Warm land? Spanje? De clou is om een goedkoop vliegticket te scoren. Aan de slag, Olav!

FCT1980

Ja maar is het € 150,- per persoon of voor hun beiden? Beetje vaag omschreven nog ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Olav

Ik leg er hoe dan ook wat bij voor de tickets/overnachtingen (etrn en drinken e.d. komt later wel). Dus het is inderdaad de missie om een mooie vlucht te vinden.. Heerlijke opdracht !

FCT1980

Iemand een tip voor het weekend van 22 april? Vluchten die ik kan vinden zijn echt super duur en auto naar Birmingham is ons te ver.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Arjen

Zondagavond kun je voor 50 euro terug met Flybe of de volgende dag vanaf 55 euro.

FCT1980

Citaat van: Arjen op mrt 20, 2017, 15:24:50
Zondagavond kun je voor 50 euro terug met Flybe of de volgende dag vanaf 55 euro.

Van en naar?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Vanaf vrijdag 6 april gaat Abellio een stoptrein Arnhem-Düsseldorf rijden. Deze zal in beide richtingen elk uur gaan rijden. Voor deze trein geldt over het gehele traject het NRW-tarief. Interessant is het Schöne Tag Ticket NRW waarmee je de hele dag in regionale treinen in NRW kan reizen. Voor één persoon kost dat 30 euro, voor 2-5 personen is dat 44 euro.

Jehoentelaar

Hmm, dat kan wel eens interessant zijn. Nu is het vanuit het hoge Nederlandse noorden per OV eigenlijk ondoenlijk om een dagtrip richting NRW te maken (m.u.v. Münster via FlixBus).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Sebastiaan_W

Vanaf december zal de lijn Hengelo-Bielefeld in gebruik worden genomen. Ook deze zal in beide richtingen elk uur rijden.

FCT1980

Citaat van: Sebastiaan_W op mrt 28, 2017, 10:31:09
Vanaf december zal de lijn Hengelo-Bielefeld in gebruik worden genomen. Ook deze zal in beide richtingen elk uur rijden.

Hoe lang gaat die trein erover doen? Als hij overal stopt dan is het nog niet heel erg interessant.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!