Onze eerste voetbalreis naar het beloofde land!

Gestart door Willa09, jan 11, 2017, 20:13:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willa09

Hallo , ik en wat vrienden willen graag dit seizoen naar Engeland. Nu wou ik vragen hoe je een beetje goedkoop een wedstrijd kan bezoeken in 2 dagen. Het Budget is 300 euro! Het maakt ons niet uit of het premier league of Championship is. MVG


Denniss

Genoeg clubs die nooit uitverkopen. Vliegtickets via skyscanner en hotel via booking.com
Klaar.

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FC_Emmen

Als je voor de eerste keer gaat kan je prima naar Londen e.o. gaan. Je kan er redelijk goedkoop heen vliegen als je goed zoekt en er zijn altijd wel clubs waar je kaartjes voor kan regelen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

#5
Met €300,- budget heb je voldoende mogelijkheden. Als je echt goedkoop wilt en puur voor de wedstrijd gaat, kun je het beste met de auto gaan. Vanaf Folkestone kun je in twee uur in London zijn en daar heb je elk weekend voldoende mogelijkheden (Brentford, Fulham, Charlton, QPR) en aan tickets geen gebrek. Ook buiten London heb je met Brighton, Portsmouth en Southampton ook prima mogelijkheden.

Als je ook een stapavond erbij wilt hebben zou je op Manchester kunnen vliegen. Vanaf Eindhoven vlieg je op vrijdag avond heen en zondag ochtend terug voor een paar tientjes. Rond Manchester heb je voldoende aanbod van leuke clubs/stadions en 's avonds kun je nog op stap.

Kaartjes voor Championship clubs zijn meestal geen probleem, Premier League vergt wat meer voorbereiding. Bij de grote PL clubs ben je, zonder connecties, aangewezen op de zwarte markt of op het uitvak (als er een kleinere club op bezoek komt).

Als je het simpel wilt houden en weinig zin hebt om dingen te regelen: DFDS Seaways biedt vrij voordelige voetbalreizen aan met reis, verblijf en kaartjes voor Newcastle United, Sunderland en Middlesbrough.

ALenstra

Ik zou zeggen: bestudeer de speelschema's en kijk dan waar je naar toe wil. Van daaruit ga je op zoek naar toegangskaarten, reis en eventueel overnachting(en).

Joost

Zoals forumlid Hugo ooit mooi verwoorde; dat datum bepaalt waar je naartoe gaat.

Zoek dus uit wanneer jullie allemaal kunnen en ga dan pas kijken wat de opties zijn.

Willa09

Dank voor de reacties, iemand ervaring(en) met Expedia? bieden vluchten incl hotel aan voor mooie prijzen. Weet alleen niet of het btrouwbaar is, lees overal wel beoordelingen maar die zijn veel al verschillend.

ALenstra

Expedia is een van de grootste reisburo's van de wereld dus ik denk dat het met de betrouwbaarheid wel goed zit. Overigens kan je ook kijken of vliegticket en hotel los boeken voordeliger is.

Freekos79

Citaat van: Willa09 op jan 12, 2017, 18:33:24
Dank voor de reacties, iemand ervaring(en) met Expedia? bieden vluchten incl hotel aan voor mooie prijzen. Weet alleen niet of het btrouwbaar is, lees overal wel beoordelingen maar die zijn veel al verschillend.
Expedia is ok
Volgende wedstrijd: ?

FCT1980

lowcostairlines.nl voor vlucht.
directferries.nl als je met de auto wilt.
booking.com / hotels.com en dergelijke voor een overnachting.
De verschillende clubsites voor tickets. Je moet je altijd wel eerst even registreren.

En Google is natuurlijk ook heel goed om even wat op te zoeken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Tribuneklanten

Ik heb inmiddels een wedstrijd of 70-75 in Engeland gezien, maar kan enorm genieten van de kneuterigheid van iemand die de eerste keer op pad wil gaan.
Zelf ben ik in 2009 voor de eerste keer voor teveel geld op de zwarte markt naar Tottenham Hotspur - Manchester City gegaan.

Boek een losse vlucht en een goedkoop hotel en check de clubsites voor verkoop. Voor de lagere competities kun je vaak gewoon kaarten aan het stadion kopen.

Succes en veel plezier!

Willa09

Bedankt allemaal! Gaan waarschijnlijk naar Fulham-Aston Villa op maandag 17 april, mooi stadion tegen een club die veel uitsupporters mee neemt en makkelijk kaarten te halen!

FCT1980

Citaat van: Willa09 op jan 13, 2017, 16:45:08
Bedankt allemaal! Gaan waarschijnlijk naar Fulham-Aston Villa op maandag 17 april, mooi stadion tegen een club die veel uitsupporters mee neemt en makkelijk kaarten te halen!

Goede keuze. Up the Villa!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!