Op tournee door 4de C - 3434

Gestart door 3434, sep 17, 2010, 16:05:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

3434

#30
De Kempen is inderdaad goed voorzien. Staantribune en hoofdtribune.

Lutlommel heeft 1 'hoge' staantribune. De andere 3 zijdes zijn dus leeg. Maar ik zou onmiddelijk met dit stadion willen ruilen. Deze hoge staantribune gaf een superzicht op het veld, was bevordelijk voor de sfeer en had een leuke toegang tot het plein (door de kantine, via het midden van de tribune).

Ik zal zo meteen wat foto's uploaden.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

3434

#31
De geweldige staantribune met dito ingang. (Helaas kreeg ik de tribune er niet helemaal op)


De in-/uitgang in gebruik:


Sfeerbeeldje:
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Hugo

Citaat van: 3434 op nov 11, 2010, 22:33:15
Lutlommel heeft 1 'hoge' staantribune. De andere 3 zijdes zijn dus leeg. Maar ik zou onmiddelijk met dit stadion willen ruilen. Deze hoge staantribune gaf een superzicht op het veld, was bevordelijk voor de sfeer en had een leuke toegang tot het plein (door de kantine, via het midden van de tribune).

Die tribune lijkt mij een kleine uitvoering van jullie "eigen" tribune bij Patro?

"de Konijnenpijp" is wel een briljante naam voor een terrein!

3434

#33
Als je het vooraanzicht bekijkt wel. De tribune in Lutlommel staat veel korter bij het veld. Op Patro heb je een meter of 5-6 tussen het veld en de tribune. Het lijkt misschien muggenziften, maar dit neemt toch een groot deel beleving weg. Ik zit het liefst met mijn neus boven de zijlijn :)  Dit stadion werd ontworpen met de meeste inspraak van politie en brandweer. Gevolg....

Ik vind momenteel geen betere foto (Patro-Eupen 2005):
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

voetbalfan

Bedankt voor de foto's. Inderdaad een sfeervolle tribune in Lutlommel zo te zien.

3434

Citaat van: voetbalfan op nov 05, 2010, 17:14:43
Ok bedankt, als ik ga zal ik het hier wel laten weten met hoeveel ze ongeveer waren.

En?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

voetbalfan

Citaat van: 3434 op nov 12, 2010, 16:56:24
En?

Oh sorry vergeten te melden. Het is een voetballoze avond geworden, ik had niet veel zin en heb ze dit jaar al zien spelen in de derby tegen KFC Lille waarbij Lille 1-2 won.

Joost

vriendin naar harry p. met vriendinnen. Ik naar de voetbal. Moest haar in hulsberg droppen daarom was de half acht kickoff in leopoldsburg niet te halen. Die van acht in overpelt wel. Aardige accommodatie maar met 100 man redelijk desolaat.

Oosterzonen kwam op bezoek en wilde eenvoudig met de punten gaan lopen. Thuisploeg boodt echter goed tegenstand en wiste tweemaal een achterstand uit. Kwartier voor tijd werd het zelfs 3-2. Pas toen ging oosterwonen echt voetballen en werd het in de extra tijd nog gelijk.

3434

#38
Ik zit momenteel in een roes. Niet zozeer door de drank, wel door het wedstrijdverloop van gisterenavond. Patro Eisden v KFC Lille. Thuis wonnen we nooit van Lille (4 draws - 1 loss).

We schrijven zaterdag 20 november 2010. Het is 21.35u en de 0-1 staat op het bord. Is dit onze eerste nederlaag in 13 wedstrijden? Net nu we 3 uitwedstrijden voor de boeg hebben? Dit kan toch niet! Niemand kan zijn ogen geloven dat we tegen dit uiterst zwak Lille achterstaan. Onze jongens tonen massa's strijdlust en inzet. Als je de stand van beide teams bekijkt zou je roepen achter "bloed, zweet en tranen" maar dat verdiende deze ploeg niet. Ze speelden aan 110%, vochten gelijk leeuwen.

En toen.. De 1-1 viel, het stadion ontplofte. Er zat hoop en al 800 man maar het klonk alsof er 8000 kelen open gingen. Voor de match zou iedereen teleurgesteld zijn met het gelijkspel. Nu was het echter geweldig. Lille kwam met 10 man voor eigen doel kamperen. Iets waar wij niet van houden. ANTI-VOETBAL.

En toen gebeurde het ongelofelijke. Enkele minuten later, ik kan niet precies zeggen welke minuut. TWEE-EEN. De speaker schreeuwt het uit. Dromen wij? Of is dit echt aan het gebeuren. We slagen er in om op 5 minuten een 0-1 achterstand om te buigen tot 2-1. De emotie en decibels die vrijkwamen leken nog tienmaal zo hard.

Hierna herleefden de tribunes zoals in de oude dagen. De hele staantribune zong mee met "Patro Allein". Joa dat is Patro, Patro allein,  doa geet niks boave, zoe is er mr ein. De spelers kregen vleugels door de steeds luider wordende gezangen. DRIE DRIE DRIE. Jaaaaaaaaaaaaaa 3-1. De spionkop en ikzelf zijn in shock. Is dit realiteit of zijn we zo dronken dat we de 1-3 in spiegelbeeld lezen. Nee hoor, Lille heeft gekregen waar het recht op had. Forza Patro!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Hugo

Mooi hoor, wat je clubje zoal met je doet.

Enjoy en op naar 3e Klasse!

voetbalfan

Fantastisch gevoel, heb het gisteren ook mee gemaakt. 3-0 achter in Gent ombuigen tot 3-3 en dan uiteindelijk nog 4-4

3434

#41
Excuses voor -dt fouten. Geen zin meer om te editen.

Het was geweldig. Voor de winterstop volgt nog Oosterzonen, Tongeren en Sint-Lenaarts uit en Herk FC thuis. Na Tongeren is de heenronde gedaan. Wie weet blijven we ongeslagen. Dromen mag hè.

Onze grootste concurrenten Veldwezelt, Tongeren en Oosterzonen spelen 3x thuis, wij 3x uit. Als we na deze moeilijke weken nog 1ste staan moeten we stilaan te voet naar Scherpenheuvel trekken.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Ik baal er wel van dat jullie zaterdag op Oosterzonen spelen. Zondag heb ik tijd dus dan was ik sowieso gekomen.

HJanneman

Merk je door het succes ook een stijging in toeschouwersaantallen, of is 800 man de vaste groep die wekelijks komt opdagen?

Het is jullie gegund, ik vind dit één van de leukste onderdelen om te volgen: dit voelt als de pure voetbalbeleving in de lagere Belgische reeksen, zoals er ook altijd geromantiseerd gesproken kan worden over de Engelse lower leagues.

3434

#44
Zo'n 700-800 man hebben we wekelijks, van een echte stijging week na week is dus geen sprake. Bij wedstrijden tegen de top 5 raken we wel aan een man of 1000-1200.

Het kan nog veel beter qua aantallen maar supporters die je kwijt bent keren niet zo snel terug. We hebben ongeveer 10 à 12 jaar wanbeleid (naamswijziging, nieuw logo,  uit het stadion gegooid, vereffening, bijna fusie, stadion delen met aarstvijand, terug bijna fusie) achter de rug.

Maar goed met 800 man tegen Lille was ik best wel tevreden, al verwachtte ik meer omdat we eerste staan. Maar Patrosupporters zijn een ras apart.

@Joost: Als je louter voor het stadion ging, niet echt de moeite (1 zittribune).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11