Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Koning Kriel op feb 28, 2019, 12:06:30
Ik denk dat je zelfs op de dag zelf nog drie kaartjes kan kopen
Ik zou er niet zo makkelijk over denken. Heb nog redelijk wat moeite moeten doen om via via aan tickets te komen voor Bochum - 1. FC Köln. Op de site staat dat tickets alleen voor seizoenskaarthouders en mitglieder te koop zijn. Op ebay-kleinanzeigen of rond het stadion op de wedstrijddag zal nog wel iets te regelen zijn. Zou dan wel kijken naar tickets voor de staantribune, aangezien drie langs elkaar in de zitvakken me erg moeilijk lijkt.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Rob1977_PSV

Citaat van: ricodejong4 op feb 28, 2019, 12:21:10
Dat zal ik niet onderschatten. Ik ben een maandje terug naar Bielefeld - HSV geweest, in de vrije verkoop waren de resterende tickets binnen 8 minuten uitverkocht en op de thuisvakken om ons heen zaten voornamelijk HSV supporters. Mits je op tijd bij de vrije verkoop voor Bochum - HSV bent moeten 3 tickets echter zeker lukken.

Inmiddels wat mailcontact gehad met Bochum, maar veel meer informatie dan dat er "wellicht" geen vrije verkoop komt omdat er nu online verkoop voor leden is gestart krijg ik niet.

Kortom, wordt wellicht een "bonnefooi-tripje". 
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

watergatehopper

Citaat van: Rob1977_PSV op mrt 07, 2019, 09:40:55
Inmiddels wat mailcontact gehad met Bochum, maar veel meer informatie dan dat er "wellicht" geen vrije verkoop komt omdat er nu online verkoop voor leden is gestart krijg ik niet.

Kortom, wordt wellicht een "bonnefooi-tripje".

HSV heeft supporters door heel het land en bij iedere wedstrijd veel lokale supporters in de thuisvakken.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

ricodejong4

Zojuist een ticket voor een wedstrijd op het vrouwen WK in Frankrijk gekocht: Nederland - Kameroen in Valenciennes, 15 juni.

Rob1977_PSV

Inmiddels ook al een alternatief gevonden, mocht Vfl Bochum niets worden; op zaterdagmiddag 30 maart om 15:00 uur FC Metz-FC Lorient. De nummer 1 tegen de nummer 3 van Lique2. Lijkt me een prima optie! Wellicht is dit nog te combineren met een pot in België, KAS Eupen of Charleroi.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

spons

Citaat van: ricodejong4 op mrt 07, 2019, 16:33:40
Zojuist een ticket voor een wedstrijd op het vrouwen WK in Frankrijk gekocht: Nederland - Kameroen in Valenciennes, 15 juni.

Sterkte :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

De publiekswissel

Ondertussen zie ik dat Velez Mostar bovenaan staat in de competitie van de Federatie Bosnië (niveau 2). Met een promotie naar het hoogste niveau is de derby van Mostar weer terug op het programma komend seizoen. Een derby-tip mijnerzijds die ik zelf zeker wil bezoeken komend seizoen.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Bier und Bratwurst

Citaat van: De publiekswissel op mrt 13, 2019, 15:09:51
Ondertussen zie ik dat Velez Mostar bovenaan staat in de competitie van de Federatie Bosnië (niveau 2). Met een promotie naar het hoogste niveau is de derby van Mostar weer terug op het programma komend seizoen. Een derby-tip mijnerzijds die ik zelf zeker wil bezoeken komend seizoen.

Mogen ze weer een keer spelen in HUN oude stadion waaruit ze verdreven zijn.
Het ene stadion is het andere niet!

De publiekswissel

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 13, 2019, 21:49:21
Mogen ze weer een keer spelen in HUN oude stadion waaruit ze verdreven zijn.

Zelfs als ze er spelen worden ze er verdreven: https://www.youtube.com/watch?v=TZm3TfNP0qM
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

jdebruin96

Een tijdje geleden heb ik 2 tickets voor de Coupe de la Ligue gekocht (een paar andere leden ook). Vandaag kunnen ze op naam gezet worden. Nu wil ik ze op naam zetten alleen lukt het niet om het 2e kaartje op een andere naam te krijgen. Hebben andere hier ook last van? ik weet dat ze in Frankrijk moeilijk over kaartcontrole kunnen doen dus wil niet opeens voor verrassingen staan.

Arjen

28-04 Chievo-Parma
01-05 Brescia-Ascoli
04-05 FC Wacker-Hartberg

Luccie

Citaat van: jdebruin96 op mrt 18, 2019, 09:27:12
Een tijdje geleden heb ik 2 tickets voor de Coupe de la Ligue gekocht (een paar andere leden ook). Vandaag kunnen ze op naam gezet worden. Nu wil ik ze op naam zetten alleen lukt het niet om het 2e kaartje op een andere naam te krijgen. Hebben andere hier ook last van? ik weet dat ze in Frankrijk moeilijk over kaartcontrole kunnen doen dus wil niet opeens voor verrassingen staan.

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik ga er maar vanuit dar het geen problemen oplevert.

ALenstra

Bij mijn laatste Coupe de la ligue finale in 2014 werd aan de ingang gecontroleerd op identiteit. Weet niet of ze dat ook in Lille doen.

jdebruin96

Citaat van: Luccie op mrt 24, 2019, 08:13:51
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik ga er maar vanuit dar het geen problemen oplevert.

Het is mij inmiddels gelukkig gelukt, laat die finale maar komen :)

Luccie

Citaat van: jdebruin96 op mrt 24, 2019, 12:48:47
Het is mij inmiddels gelukkig gelukt, laat die finale maar komen :)

Voor de zekerheid heb ik ook maar de ticket op de juiste naam gezet.
Zin in volgende week zaterdag :)