De 0-0-nachtmerrie

Gestart door TeeZee, mrt 28, 2008, 22:03:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Gisteravond voor de eerste keer sinds 28 mei een 0-0 gezien. Er tussen zaten 27 wedstrijden met minimaal 1 doelpunt.

Bossche Bol

Afgelopen zaterdag was SC Freiburg-1. FC Köln m'n eerste 0-0 na 47 wedstrijden (Gemert-FC Den Bosch, eind juli).
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

wekke

Mijn reeks van 62 wedstrijden werd vandaag gebroken door KRC Genk-STVV. Een Limburgse derby die niet bepaald kon boeien.

voetbalfan

Tweede doodsaaie wedstrijden die allebei eindigden op 0-0 op één dag:
ADO Den Haag - VVV Venlo
KSV Roeselare - KVC Westerlo
(beiden waren het de enigste wedstrijden in hun competitie waar er geen goalen vielen, zelfs geen afgekeurden.

Joost

Lelijk terrein met een nog lelijkere naam. Kon je het goed vinden?

hgrm

Fluitje van een cent. De navigatie leidde ons er probleemloos heen. En anders was het gewoon de bordjes  "voetbalstadion" volgen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op apr 06, 2010, 00:53:12
Fluitje van een cent. De navigatie leidde ons er probleemloos heen. En anders was het gewoon de bordjes  "voetbalstadion" volgen.

Die zag ik destijds pas toen ik uit het dorp was.

hgrm

Op zich logisch, het stadion ligt buiten het dorp.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Twee keer nul nul in 1 weekend, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

AthleticHolanda

Tussen Real Union-Cadiz en Napoli-Utrecht zag ik 60 wedstrijden op rij doelpunten, of het mijn langste serie is weet ik niet.

Hoekie_B

2 Jaar geleden een weekendje Engeland gehad in de voorbereiding:
Vrijdag:Liverpool-Lazio 1-1
Zaterdag:Blackburn-NAC Breda 1-1
Zondag:Nottingham Forest - Reading 0-0

Waardeloze wedstrijden

Daarentegen heb ik ook getuige moge zijn van Monchengladbach-Hannover 5-3 met dat eigen doelpunten record vorig jaar

Batflyer

Ik heb vorige maand voor de tweede keer in mijn leven een 0-0 gezien, namelijk bij Heracles - FC Twente. Nou tel ik die wedstrijd eigenlijk niet mee voor het groundhoppen, want ik was er als journalist, maar alles bij elkaar heb toch aardig wat wedstrijden gezien inmiddels. De enige andere 0-0 was mijn eerste buitenlandse wedstrijd, Crystal Palace - Watford in augustus 2008.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Verwijderd lid

M'n laatste 0-0 is alweer een poosje geleden: 14-07-2010 Zeeuws Elftal - Feyenoord.

Daarna alleen nog maar wedstrijden met doelpunten gezien. Aangezien m'n volgende wedstrijd pas na 14-07-2011 zal zijn, heb ik een heel jaar zonder 0-0 gehad. 55 wedstrijden met goals op rij ! (al waren er wedstrijden bij met een enige goal in blessuretijd)

Bier und Bratwurst

Die van mij was van 14-8 toen Twente gelijk speelde tegen SC Heerenveen met 0-0
Het ene stadion is het andere niet!

Hugo

Mijn laatste is van december 2009.