De 0-0-nachtmerrie

Gestart door TeeZee, mrt 28, 2008, 22:03:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Koning Kriel

Je snapt vast wel dat ik daar als Willem II-er geen zin in heb ;-)

FC_Emmen

Citaat van: Luccie op feb 15, 2016, 09:18:29
Waarschijnlijk voor NAC :)
Gezien de stand op de ranglijst zou je dat wel denken, maar de bal is rond.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

Citaat van: Koning Kriel op feb 15, 2016, 09:28:22
Je snapt vast wel dat ik daar als Willem II-er geen zin in heb ;-)

Zaterdag speelt een clubje ten Zuidoosten van Tilburg dat al 50 competitiewedstrijden op rij heeft gescoord, verdedigend laten ze nog wel eens een steekje vallen en gemiddeld vallen er 3,8 doelpunten per wedstrijd dit seizoen...

Joost

Citaat van: Koning Kriel op feb 15, 2016, 09:28:22
Je snapt vast wel dat ik daar als Willem II-er geen zin in heb ;-)
De laatste vier uitslagen van MD Halen;

5-7
4-5
1-9
4-4


Shepherd

Citaat van: FC_Emmen op feb 15, 2016, 09:41:55

Gezien de stand op de ranglijst zou je dat wel denken, maar de bal is rond.
De bal was heel rond.

Nort

Na 24 wedstrijden met doelpunten zag ik gisteren weer eens een 0-0 wedstrijd. Het was mijn 3e van dit seizoen en mijn 28ste uit mijn 'carrière'.

KRCM1904

19/07/16 Fortuna Sittard - Fleetwood Town FC 0-0
22/07/16 SC Cambuur Leeuwarden - Altinordu FK 0-0

Opvallend was dat beide wedstrijden gespeeld werden op een amateurcomplex dat nogal verscholen lag in een groene omgeving.
Blijkbaar bezorgt zo'n omgeving de spitsen weinig inspiratie.  Misschien moet daar maar eens rekening mee houden, bij mijn volgende wedstrijden die ik ga bezoeken.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

KRCM1904

Citaat van: KRCM1904 op jul 22, 2016, 22:27:46
19/07/16 Fortuna Sittard - Fleetwood Town FC 0-0
22/07/16 SC Cambuur Leeuwarden - Altinordu FK 0-0

Opvallend was dat beide wedstrijden gespeeld werden op een amateurcomplex dat nogal verscholen lag in een groene omgeving.
Blijkbaar bezorgt zo'n omgeving de spitsen weinig inspiratie.  Misschien moet daar maar eens rekening mee houden, bij mijn volgende wedstrijden die ik ga bezoeken.

En ja hoor, ik ben erin geslaagd om 3 oefenwedstrijden te bezoeken die op 0-0 geëindigd zijn op 8 dagen tijd.
27/07/16 VVV Venlo - Al Shabab FC 0-0

Ik denk dat ik nu maar beter even geen oefenwedstrijden meer in Nederland ga bekijken.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Hugo

Citaat van: KRCM1904 op jul 27, 2016, 22:58:48
En ja hoor, ik ben erin geslaagd om 3 oefenwedstrijden te bezoeken die op 0-0 geëindigd zijn op 8 dagen tijd.
27/07/16 VVV Venlo - Al Shabab FC 0-0

Ik denk dat ik nu maar beter even geen oefenwedstrijden meer in Nederland ga bekijken.

Had je nog speciale reden om juist die wedstrijden te bezoeken? Lijken mij voor de neutrale toeschouwer geen aansprekende affict.

Sebastiaan_W

Eerste wedstrijd van dit seizoen was voor mij ook een slaapverwekkende 0-0. Telstar en Volendam lieten afgelopen zaterdag een zeer matige pot voetbal zien.

mike_t

Citaat van: Sebastiaan_W op jul 28, 2016, 11:35:49
Eerste wedstrijd van dit seizoen was voor mij ook een slaapverwekkende 0-0. Telstar en Volendam lieten afgelopen zaterdag een zeer matige pot voetbal zien.

Telstar deed dat gisteren nog eens dunnetjes over tegen ADO'20.....

Nort

Oefenwedstrijden zijn toch standaard slaapverwekkend?

KRCM1904

Citaat van: Hugo op jul 28, 2016, 06:56:53
Had je nog speciale reden om juist die wedstrijden te bezoeken? Lijken mij voor de neutrale toeschouwer geen aansprekende affict.

1) De wedstrijd werd gespeeld op een amateurcomplex waar ik nog niet was geweest.
2) Ik heb de vorige jaren al wat oefenwedstrijden gezien van Al Shabab en die laten technisch wel mooi voetbal zien.  Ik vond het voetbal van Al Shabab gisteren weer aardig, maar het ontbreekt hen steeds aan een vlot scorende spits. Bij zo'n ploegen als Al Shabab loopt meestal wel een speler rond waarbij het potje al snel eens overkookt, gisteren mocht er ook weer eentje vroegtijdig gaan douchen.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Joost

Citaat van: KRCM1904 op jul 28, 2016, 18:27:30
1) De wedstrijd werd gespeeld op een amateurcomplex waar ik nog niet was geweest.
2) Ik heb de vorige jaren al wat oefenwedstrijden gezien van Al Shabab en die laten technisch wel mooi voetbal zien.  Ik vond het voetbal van Al Shabab gisteren weer aardig, maar het ontbreekt hen steeds aan een vlot scorende spits. Bij zo'n ploegen als Al Shabab loopt meestal wel een speler rond waarbij het potje al snel eens overkookt, gisteren mocht er ook weer eentje vroegtijdig gaan douchen.

Het was in Neer als ik me niet vergis?

Erg mooi complex.

KRCM1904

Citaat van: Joost op jul 28, 2016, 20:12:23
Het was in Neer als ik me niet vergis?

Erg mooi complex.

Inderdaad in Sportpark 't Ligteveld te Neer.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)