De 0-0-nachtmerrie

Gestart door TeeZee, mrt 28, 2008, 22:03:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jef400

De zonder 0-0 reeks mag weer aangevangen worden komende dinsdag. AZ II - Katwijk maakte er een 0-0 van vanmiddag. Toch een wedstrijd of 25 (uit mijn hoofd) geleden.

jona93

Gisterenavond mocht ik na anderhalf seizoen nog eens een 0-0 zien de waalse derby tussen Standard en Charleroi weinig kansen gelukkig maakte de fans van beide ploegen de ambiance waardoor deze wedstrijd me toch nog kon bekoren
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

rogo_breda

Vorige week op zaterdag 2 wedstrijden bezocht, Valenciennes-Stade Reims en KV Mechelen-Kortrijk.
Totaal aantal doelpunten: 0.

Nort

Citaat van: rogo_breda op aug 25, 2016, 07:58:01
Vorige week op zaterdag 2 wedstrijden bezocht, Valenciennes-Stade Reims en KV Mechelen-Kortrijk.
Totaal aantal doelpunten: 0.
In Frankrijk eindigen wedstrijden toch standaard op 0-0?

rogo_breda

Wel vaak ja :)
Maar die ronde was het toch echt de enige 0-0 in de Ligue 2.

Nort

Moet je nagaan dat onze Eredivisie in speelronde 22. (seizoen 15/16) voor het laatst een 0-0 wedstrijd zag (Excelsior - Willem II).

Koning Kriel

Citaat van: nort op aug 25, 2016, 11:11:10
Moet je nagaan dat onze Eredivisie in speelronde 22. (seizoen 15/16) voor het laatst een 0-0 wedstrijd zag (Excelsior - Willem II).

En daar was ik bij, zoals nu blijkt dus een historische wedstrijd ;)

Jef400

Citaat van: Jef400 op aug 20, 2016, 17:26:30
De zonder 0-0 reeks mag weer aangevangen worden komende dinsdag. AZ II - Katwijk maakte er een 0-0 van vanmiddag. Toch een wedstrijd of 25 (uit mijn hoofd) geleden.

Laat maar heeft welgeteld een wedstrijd geduurd. Vandaag weer 0-0.

Joost

Citaat van: Koning Kriel op aug 25, 2016, 16:26:17
En daar was ik bij, zoals nu blijkt dus een historische wedstrijd ;)
Was je er gisteren weer bij :)

Koning Kriel

Yes, kunnen we nu stellen dat Willem II statistisch de saaiste club van de eredivisie is? Al vond ik het gisteren met name aan de spelinstelling van Roda liggen.

FC_Emmen

Citaat van: Koning Kriel op aug 28, 2016, 20:35:33
Yes, kunnen we nu stellen dat Willem II statistisch de saaiste club van de eredivisie is? Al vond ik het gisteren met name aan de spelinstelling van Roda liggen.
De hand van v/d Looi is al zichtbaar...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Koning Kriel

Citaat van: FC_Emmen op aug 29, 2016, 07:53:59
De hand van v/d Looi is al zichtbaar...

De vorige 0-0 was natuurlijk nog wel onder streppel. Onder v.d. Looi moet ik zeggen dat we juist verder vooruit voetbalde dan onder Streppel, al zou dat ook kunnen liggen aan hoe ver Roda op de eigen helft stond in de eerste helft.

Wesley10__

Mijn langste reeks zonder 0-0 was maar liefst 99 wedstrijden. Momenteel staat de reeks op 44 wedstrijden.

Koning Kriel

Citaat van: Wesley10__ op okt 20, 2016, 14:31:35
Mijn langste reeks zonder 0-0 was maar liefst 99 wedstrijden. Momenteel staat de reeks op 44 wedstrijden.

Grappig, exact mijn langste reeks. Eindigde bij VVV - Willem II waarbij ik op enig moment zelfs hoopte op een goal van VVV (degraderen zouden we toen toch wel). Mijn reeks is daarna nooit meer verder gekomen dan 22.

FC_Emmen

Met 0-0 bij Emmen - Telstar kwam er bij mij een einde aan een reeks van 27 wedstrijden zonder 0-0.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'