Wekke - foto's en verslagen

Gestart door wekke, jan 16, 2012, 20:27:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

K. Vlimmeren Sport - 2e Provinciale B - Antwerpen



21-04-2013 K. Vlimmeren Sport - Linda Olen 1-0; 2e Provinciale B - Antwerpen

Na de 6-0 overwinning van vorige week tegen Nieuwmoer en de 2-0 winst tegen White Star afgelopen woensdag, kon Linda Olen weer een belangrijke stap richting behoud zetten. De Olense geel-groenen startte dan ook het beste in de wedstrijd tegen Vlimmeren en kregen al in de openingsminuut een uitgelezen kans. Huysmans kon alleen op doel gaan, maar trapte op de keeper. Voor het overige was het een vrij evenwichtige partij met veel duelkracht en slordigheden. Toch was het weer Linda Olen dat op voorsprong kon komen. Na een knappe combinatie trapte de bezoekers voorlangs. Aan de overzijde ging een kopbal van Vlimmeren net naast en moest de Olense doelman Mariën een aantal keren gevat tussen komen op een doorsteekpas.

Hetzelfde spelbeeld na de pauze: veel duelkracht, weinig goed voetbal. En net als in die eerste periode kregen ook nu de bezoekers een niet te missen kans om op voorsprong te komen. Alweer kon een speler alleen op doel afgaan en alweer trapte die te zwak en onbesuisd op de doelman. Voor het overige viel er nauwelijks tot geen doelkans te bespeuren. In de 70e minuut viel het doelpunt van Vlimmeren dan ook uit de lucht. Een Vlimmerse actie over rechts. Een bezoekende verdediger met de tackel naar de voozet en het leer verdween over de doelman in het eigen doel. Sneu om zo op achterstand te komen. Linda Olen speelde na dat doelpunt té slordig en té nerveus waardoor het geen aanspraak meer kon maken op een gelijkspel. Linda blijft in de degradatiestrijd en mag zich opmaken voor wedstrijden tegen rechtstreekse concurrenten Zoersel en Retie.




wekke

KSV Bornem - Breeventadion - 3e Klasse A



05-05-213 KSV Bornem - KRC Mechelen 1-1, 3e Klasse A

De wedstrijd aan de Breevendreef deed er niet meer toe, maar een saaie eindeseizoenswedstrijd was het niet. Vooral de thuisploeg wilde nog een mooi einde aan hun jaargang breien en overblufte de groen-witten in kracht en enthousiasme. In de eerste helft creërde Bornem genoeg kansen om op voorsprong te komen, maar ze werden één voor één de nek omgewrongen. Al had een erg knappe lob zeker beter verdiend dan net over de kruising te belanden.



Kort in de tweede helft kwam Bornem dan toch verdiend op voorsprong. Vos met de knappe dribbel, die bediende Stabel en die trapte in zijn afscheidswedstrijd voor Bornem overhoeks binnen. De thuisploeg ging wat achteruit leunen en de Racing herstelde het evenwicht al resulteerde dat niet in veel doelkansen. De grootste kans werd dan ook nog eens vakkundig naast in plaats van in het lege doel getikt. Aan de overzijde kreeg Bornem dan weer enkele mogelijkheden op de bevrijdende 2-0, maar Griffin Devroe stond sterk te keepen. Naarmate de blessuretijd dichterbij kwam, startte Mechelen dan toch een fel slotoffensief met enkele hoekschoppen en vrije trappen. Bij 1 van die vrije trappen kreeg Bornem de bal niet weggewerkt en Vandeput ramde de bal in doel. 1-1 al zat er veel meer in voor Bornem.

Het Breevenstadion vind ik trouwens best wel een aanrader. Leuk en gezellig terreintje omringd door een groene omgeving.


wekke

R. Mouscron-Péruwelz - Stade Le Cannonier - 2e Klasse

16-05-2013 R. Mouscron Péruwelz - KVC Westerlo 1-0, Eindronde Promotie



In het openingskwartier was het al RMP wat de klok sloeg. De ene vloeiende aanval na de andere volgden elkaar op, maar of Westel goalie Deelkens lag in de weg, of het leer werd onbesuisd naast of over het doel gewerkt. Nadien nam de thuisploeg wat gas terug, maar Westerlo was te onmachtig om ook maar één volwaardige aanval in elkaar te boksen. Op het half uur kwam dan ook de oververdiende voorsprong voor Moeskroen. Keeper Deelkens haalde de doorgebroken Ruiz neer en die laatste trapte de penalty zelf feilloos binnen. RMP kreeg nog enkele mooie kansen om de voorsprong te verdubbelen en ook Westerlo kreeg zo waar enkele scoringsmogelijkheden. Wilmet trapte eerst nog tweemaal nipt naast doel en Vandenbergh kreeg het leer niet goed op het hoofd. Even later kreeg Gnohéré dé kans om de bezoekers langszij te brengen. 'Bizon' omspeelde thuisdoelman Oukidja, maar trapte onbesuisd op deverdediger die op de doellijn stond.

In de tweede helft leek de wedstrijd te ontaarden in een ordinaire schoppartij en scheidsrechter Pots zwaaide zwierig met een resem kaarten waaronder de 2e gele en dus rode kaart voor Westel speler Trenson. Met zijn tienen leek Westelo nog de gelijkmaker te scoren, maar ref Pots keurde de goal af voor een fout op de doelman. Daarna was het over en out voor de bezoekers en Moeskroen liet na om er een ware monsterscore van de maken. De aanvallen sneden vlot door de bezoekende defensie, maar één voor één werden de kansen vakkundig de nek omgewrongen. Moeskroen hield de 3 punten wel thuis na een dik verdiende overwinning.


wekke

Ajax - Amterdam ArenA - Eredivisie

15-05-2013 Benfica - Chelsea 1-2, Europa League Finale



Woensdag morgend was het dan eindelijk zo ver: de trip naar Amsterdam voor de Europa League finale. Ikzelf was nog nooit live getuige van een Europese Bekerfinale en bijgevolg zag ik er al maanden naar uit. Elke Europa League speeldag was het rijkhalzend uitkijken naar welke teams een ronde verder bekerden. Sinds de achtste finales hoopte ik vurig op een finale tussen enerzijds het Turkse Fenerbahcé en anderzijds Lazio Roma of Benfica. Geen Engelse of Russische clubs voor mij. Bij de sfeer van de Russische teams kan ik me niets voorstellen en die van de Engelse teams vind ik al een gelange tijd overroepen. Bovendien had ik bij mijn laatste Premier League het gevoel: been there, done that, overroepen en tijd voor nieuwe landen. De loting was me echter niet gegund. Eerst bekampten Lazio Roma en Fenerbahcé elkaar in de kwartfinales en in de halve finales nam datzelfde Fenerbahcé het op tegen het Portugese Benfica. De rood-witten uit Lissabon trokken aan het langste eind en mochten zich op maken voor de finale tegen Chelsea. Chelsea, de naam is er uit. Het perfecte voorbeeld van een club die ik verafschuw: een rijke olie baron die met een zak vol miljoenen euro's het Europese voetbal wil veroveren. Bovendien distantieer ik me vaak van een club vanaf dat de meerderheid van het 'tv-publiek' hun voorkeur begint uit te spreken. Meestal te merken aan de vele uitroepen op facebook wanneer Chelsea, Manchester City,  Real Madrid, PSG en consoorten een prijs pakken. Dan vraag ik me werkelijk af: waar was jullie interesse voor voornamelijk Chelsea en Manchester City wanneer die clubs nauwelijks tot geen prijzen pakten? Als ik terug denk aan mijn jeugdjaren dan hield ik wel van Chelsea met Gianfranco Zola als één van mijn jeugdhelden met naast hem Flo en ook nog onder andere Babayaro, Desailly, Poyet en kuitenbijter Wise in het team. Misschien dat het jeugdsentiment is, maar er zat meer charisma in dat team dan nu.  Maar goed, ik ga de tamelijk negatieve kant op.



Op naar Amsterdam dus. We namen de trein in Herentals en na tussenstops in Antwerpen en Rotterdam kwamen we na net geen 3 uur treinen aan in Amsterdam waarna we wandelden richting het Rijksmuseum. In deze buurt bevond zich het door ons gehuurde appartementje. Een nette en ruime slaapplaats, maar het aantal enorm steile trappen om het appartement te bereiken waren er teveel aan. We dropten onze spullen en zetten koers richting Leidseplein waar Portugese en Engelse supporters zich settelden op het terras. Het sein voor ons om ook maar een plaatsje te bemachtigen en te kijken naar de hoeveelheden bier die door de kelen vloeiden en te luisteren naar hun typische gezangen. Wat me direct weer opviel, was de verbetenheid waarmee een Engelse voetbalsupporter zingt naar een tegenstander. Er zit enorm veel agressie, frustratie en 'opgefoktheid' in de grimassen van die supporters. De zuiderse Portugese gezangen zijn zwierig, hebben een heel andere bijklank en hun manier van doen heeft veel meer weg van de echte bon-vivant, levensgenieter. Om 15u30 hielden we het voor bekeken en wandelden rustig naar het centraal station om van daaruit de metro naar de ArenA te nemen. We vertrokken zo vroeg omdat ik een vermoeden had dat er a) meer Benfica supporters op het plein rond het stadion zouden zijn b) er wel wat rand animatie voorzien zou zijn. Een goede keuze zo bleek. Het stadionplein kleurde voornamelijk rood/wit en al snel stoten we op een graspleintje inclusief podium, dj en drankgelegenheden. Het was heerlijk vertoeven met de zon die af en toe eens tevoorschijn kwam, de biertjes die vlot binnen gingen (ookal ben ik, no offence, een betere kwaliteit van bier gewoon ;-) ) en de sfeer bij de Benfica supporters was ontspannen en aangenaam. Na een uurtje besloten we ook de Chelsea kant van het stadion eens te gaan bekijken, maar daar was beduidend minder volk en ambiance aanwezig. Dan maar 2 uur voor de wedstrijd het stadion in om te wachten op de opwarming, de pré-match show en natuurlijk dé wedstrijd.



De supporters druppelden langzaam binnen en de sfeer nam gelijdelijk aan toe. Toen de spelers eindelijk het veld betraden was het aan beide supportersclans tijd om zich een eerste keer te tonen. De Chelsea zijde met de vele vlaggen, waarvan we er enkele als souvenier voor de match hebben kunnen bemachtigen. De Benfica zijde kleurde dan weer rood en lieten enkele spandoeken ontrollen. Jammer genoeg vergalde de gigantische videoschermen ons zicht en dus ook mijn foto's. De wedstrijd kon beginnen! Underdog Benfica greep Chelsea onmiddellijk bij de keel. Het sterke Portugese middenveld zette enorm veel druk op Lampard en co en maakten het hen zo onmogelijk te voetballen. Benfica speelde vurig en al snel resulteerde dat in enkele kansjes, maar in de zone van de waarheid ging het steeds mis. Of ze kozen voor de verkeerde oplossing/optie of er zat wel een Chelsea voet tussen. Ondanks zijn trage, lome en slordige spel had Chelsea wel de mooiste kans op een voorsprong. Frank Lampard trapte van ver. Keeper Arthur dook de verkeerde richting uit, maar kreeg de bal met een spectaculaire reflex nog over zijn doel geduwd.



In de tweede helft ging Benfica op zijn elan door en leek het op voorsprong te komen. De kopbal goal van Cardozo werd echter afgekeurd voor buitenspel. Even later was het wel raak, zij het aan de overzijde. Torres werd diepgestuurd, Luisao verkeek zich en de Spanjaard legde de bal netjes in doel. Benfica leek aangeslagen, maar kon 10 minuten later toch op gelijke hoogte komen. De bal ging op de stip na hands van Azpilicueta en Cardozo faalde niet. De wedstrijd kon nu alle kanten uit gaan, maar Cech had een knappe redding in huis op een knal van Cardozo en aan de overzijde spatte een bom van Frank Lampard uiteen op de lat. De wedstrijd leek af te stevenen op verlengingen, maar dat was buiten Ivanovic gerekend. De Serviër kopte na een knappe loopbeweging de bal mooi overhoeks binnen. Het Chelsea vak ontplote en de buit leek binnen. Cardozo had echter nog dé kans om voor een sensatie te zorgden, maar hij miste. Het bleef 1-2 en de Champions League winnaar van 2012, mocht in 2013 de Europa League in zijn prijzenkast zetten.


wekke

Verbroedering Geel-Meerhout, Stadion De Leunen, Derde Klasse A

25-05-2013 Verbroedering Geel Meerhout - KRC Mechelen 3-0, Eindronde Promotie Tweede Klasse



Bij gebrek aan inspiratie/zin om een wedstrijdverslag te schrijven, post ik enkel wat foto's van de eindronde wedstrijd. Tot groot jolijt van mijn vriendin eindigt mijn seizoen komende woensdag bij de U19 wedstrijd tussen België en Georgië in Bornem en hou ik het een 5 à 6 weken voor bekeken. Daarna ben ik hier weer present voor een nieuw seizoen vol ontdekkingen in vooral binnenland.








AthleticHolanda

Leuke verslagen weer. Wat betreft de Europa League finale vind ik het bijzonder jammer dat de fanzones ver buiten het centrum geplaatst waren. Daardoor waren de fans van Chelsea en Benfica niet alleen verspreid over het centrum, maar tevens ook nog eens bij de ArenA te vinden.
In vergelijking met Eindhoven 2006, dat met een stadion in het centrum misschien niet anders kan, was de sfeer daardoor voor mijn gevoel een stuk minder in de stad. Destijds in Eindhoven kreeg Sevilla de markt en Middlesbrough het stadhuisplein waardoor alle supporters van beide ploegen bij elkaar waren en niet ver van elkaar verwijderd. Stratum (straat tussen de twee pleinen) werd daardoor een soort ontmoetingsplaats voor de verschillende fans, had je daar geen zin in bleef je gewoon op je 'eigen' plein, vond dat echt sfeerbevorderend.
Overigens waren ook in Hamburg, Dublin en Boekarest de fanzones (ver) verwijderd van het stadscentrum. Jammer.

Nu 5 á 6 weken zonder voetbal? Succes, zou mij niet lukken! :-)

wekke

Dat de fanzones zo ver uit elkaar lagen stoorde me niet echt. Op het Leidseplein waren beide clans op de terrasjes wel vertegenwoordigd, maar ik had de indruk dat de Portugezen zich soms wat geïntimideerd voelden. Ik vond het dan ook aangenamer in de Benfica fanzone aan het stadion waar het fijn vertoeven was, ver weg van de lam gezopen Engelsen.

5 à 6 weken zonder voetbal is ook voor mij een heuse afkick periode, maar anderzijds ook een periode waar ik ongelooflijk hard naar uit kijk. Binnen 2 weken begint het al terug te kriebelen en kijk ik rijkhalzend uit naar de verschillende kalenders die stilletjes aan bekend gemaakt worden. Vloeken om wedstrijden die vallen in mijn werkweekends, glimlachen met wedstrijden die wel op de juiste data vallen en lange verlangslijstjes maken :-) Bovendien is mijn vriendin het hele voetbal gebeuren kotsbeu vanaf Pasen, dus moet ik haar ook eens wat 'rust' gunnen :-)

Joost

Citaat van: wekke op mei 26, 2013, 21:19:34
Dat de fanzones zo ver uit elkaar lagen stoorde me niet echt. Op het Leidseplein waren beide clans op de terrasjes wel vertegenwoordigd, maar ik had de indruk dat de Portugezen zich soms wat geïntimideerd voelden. Ik vond het dan ook aangenamer in de Benfica fanzone aan het stadion waar het fijn vertoeven was, ver weg van de lam gezopen Engelsen.

5 à 6 weken zonder voetbal is ook voor mij een heuse afkick periode, maar anderzijds ook een periode waar ik ongelooflijk hard naar uit kijk. Binnen 2 weken begint het al terug te kriebelen en kijk ik rijkhalzend uit naar de verschillende kalenders die stilletjes aan bekend gemaakt worden. Vloeken om wedstrijden die vallen in mijn werkweekends, glimlachen met wedstrijden die wel op de juiste data vallen en lange verlangslijstjes maken :-) Bovendien is mijn vriendin het hele voetbal gebeuren kotsbeu vanaf Pasen, dus moet ik haar ook eens wat 'rust' gunnen :-)

Mijn vrouw snapt juist dat ik in deze periode van vele beslissingen wat vaker 's avonds even een potje ergens ga kijken. Scheelt natuurlijk ook wel dat zij normaal meegaat naar Roda en die avonden gebruikt om dingen voor haar klas (ze is juf) voor te bereiden. Normaal is haar mindere periode zo rond november :)

wekke

Mijn vriendin heeft helemaal niets met het voetbal, maar zal me nooit tegenhouden als ik ergens in het binnen of buitenland een wedstrijdje ga kijken. Een deal die ik in het tussen seizoen goed moet onderhouden :)

wekke

KSV Bornem - Breeven Stadion - 3e Klasse



29-05-2013 U19 Georgië - U19 België 2-0, EK Kwalificatie ronde

In een nerveuze en slordige openingsfase hadden de Belgen toch dat tikje meer overwicht. Dat overwicht resulteerde pas na 20 minuten in de eerste kansen, maar de Georgische doelman redde op pogingen van oa. Schoofs en had het geluk aan zijn zijde toen twee kopballen net naast het doel vielen. Georgië dreigde wel, maar echt moeilijke pogingen hoefde keeper Dhoest niet te pareren.

In de tweede helft een gans ander spelbeeld. België liet een nog zenuwachtigere indruk en de Georgiërs profiteerden daar van. Keeper Dhoest kopte een bal pardoes in de voeten van een tegenstander en die lobde de bal simpel in doel. Onze jonge duivels waren aangeslagen en konden lange tijd geen vuist meer maken. Het waren dan ook de Georgiërs die de meeste kansen kregen om hun voorsprong te verdubbelen, zeker toen ze een strafschop kregen, maar op de paal trapten. Iets na het uur kwamen de Belgen beter in de partij en net dan kreeg het een doelpunt binnen. Een Georgische speler werd aangespeeld aan de zijlijn, sneed even naar binnen en krulde dan de bal schitterend in de verste winkelhaak. Na de 2-0 kregen de Georgiërs spontaan de vallende ziekte en kermden het allemaal uit alsof hun leven aan een zijde draadje hing. Coup de theatre, ook in het jeugdvoetbal... Onze jonge duivels deden er nog alles aan om het tij te keren, maar de bal wilde er niet in en zo mogen de Georgiërs na groepswinst door naar het EK in Litouwen.


wekke

KRC Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion - 3e Klasse



02-06-2013 KRC Mechelen - Verbroedering Geel Meerhout 1-1 (Agg: 1-4), Eindronde Promotie naar 2e Klasse



In een uitermate goed gevuld Oscar Van Kesbeeckstadion moest KRC Mechelen proberen de 3-0 nederlaag uit de heenwedstrijd uit te wissen. Een zeer moeilijke opgave en een spelbeeld dat vooraf makkelijk te voorspellen was. VGM speelde in een zetel en liet de bal aan de thuisploeg. Die thuisploeg kon dan weer niets aanvangen met het balbezit en speelde net als vorige week te traag en te slordig. Niet onlogisch dus dat de groen-witten slechts één echte doelkans konden creëren. En net als vorige week liet Verbroedering wél zijn efficiëntie zien. Na iets minder dan een half uur spelen kwam het eventjes de neus aan het venster steken en besliste het definitief de promotie strijd. Een hoekschop werd aan de eerste paal verlengd en Christiaens devieerde de bal in doel, 0-1.



In de tweede helft hetzelfde scenario als in de eerste helft, maar nu was KRC Mechelen iets doelgerichter. Fischer trapte eerst nog net naast en iets later trapte Hmouda na een heuse scrimage de gelijkmaker tegen de netten. De Racing probeerde wel, maar de doelpogingen waren veel te zwak. Ondertussen werd het op en naast het veld bitsiger. De ene overtreding volgde de andere op, terwijl de Geelse doelman meermaals mocht 'genieten' van een bierdouche. Na 75 minuten vonden enkele 'supporters' dat hun 'moment to shine' was aangekomen. De eerste die het veld op liep en zijn groen-witte vlag voor het bezoekersvak neerplantte, wil ik nog gerust onder de noemer ludiek plaatsen. De andere circa 10 debielen die het eveneens nodig vonden het veld te betreden, plaats ik eerder onder 'hersenloos'. Tijd voor een heuse politiemacht die het veld betrad en een wedstrijdpauze van circa 15 minuten. Na de pauze maakte Geel nog enkele keren aanspraak op de 1-2 overwnning, maar keeper De Vroe pareerde de pogingen. Het bleef bij 1-1 en Verbroedering Geel-Meerhout, volgend seizoen ASV Geel, mag zich voor het eerst sinds de fusie opmaken voor tweede klasse.



Na de wedstrijd was het nogmaals aan de politiemacht om zich te tonen. Gevolg: 45 minuten staan wachten voor we naar onze auto mochten terugkeren...

wekke

#266
KFC Tongerlo - 4e Provinciale Antwerpen

10-06-2013 K. Lierse S.K. - OH Leuven 1-1, Oefenwedstrijd

Ik startte vanavond mijn seizoen in Tongerlo met de oefenpartij tussen eerste klassers Lierse en OH Leuven. In een erbarmelijke wedstrijd was OH Leuven de minst slechte ploeg. Al vroeg in de partij moest Lierse doelman zich strekken op een mooie plaatsbal van Cerigioni. Op het halfuur staken de Leuvenaars nog eens het neus aan het venster maar ex-Lierse speler Kenny Thompson trapte onbesuisd hoog over. Derde keer goede keer dan want vlak voor rust een scherpe counter van OHL. Ibou speelde Cerigioni alleen voor doelman Goris en die legde de 0-1 tegen de touwen. Lierse stelde daar helemaal niets tegenover. Veel te traag, veel te slordig, geen enkele kans, ....

Ook in de tweede helft was het vaak huilen met de pet op. Leuven was na enkele scrimmages voor doel dicht bij de 0-2, terwijl Lierse er verder een zootje van maakte. Na 75 minuten dan toch de eerste kans voor Lierse en onmiddellijk een héél grote. De ingevallen Menga ging na een licht contact tegen de vlakte en de ref floot een penalty. De jonge Julien Vercauteren trapte echter zwak en doelman Bailly kon redden.  OH Leuven speelde nog enkele counters zeer slecht uit en in de slotminuut maakte Lierse uit het niets gelijk. Menga werd diep gestuurd en poeierde het leer in het dak van het doel.

Zwakke partij en 10 euro inkom onwaardig. Wel een leuke opkomst, ik schat een 500 supporters.

wekke

PSV Eindhoven - Phillips Stadion - Eredivisie

30-07-2013 PSV Eindhoven - Zulte Waregem 2-0 - Champions League Voorronde




wekke

Zwarte Leeuw - Louis Van Roeystadion - 4e Klasse C



07-08-2013 Zwarte Leeuw - KSV Bornem 1-1 - Oefenwedstrijd



De bezoekers startten furieus aan de partij en zetten Zwarte Leeuw fel onder druk. Het resulteerde na 8 minuten al in de 0-1 nadat Ivens van buiten het strafschopgebied de doelman verschalkte met een lager schuiver in de hoek. Zwarte Leeuw had het moeilijk met het tempo en de felle duels van Bornem en kwam nauwelijks in de wedstrijd. Het mocht van geluk spreken dat Bornem niet efficiënter omsprong met de kansen.

In de tweede helft twee fel gewijzigde ploegen en ook een gewijzigd spelbeeld. Bornem kon niet meer de druk zetten die het in de eerste helft etaleerden en zo kwam Zwarte Leeuw beter en beter in de partij. De gelijkmaker liet dan ook niet lang op zich wachten. Weyten legde met links aan vanop 20 meter, zag de bal afgeblokt en plaatste de rebound dan maar met zijn rechter enig mooi via de lat in de kruising. Zwarte Leeuw eiste meer en meer balbezit op, maar het was Bornem dat de beste kansen kreeg. Doelman Adriaensen keepte echter een sterke partij en zo bleef het bij het 1-1 gelijkspel.




wekke

FC Averbode-Okselaar - Gemeentelijke Sporthal Everbeur



11-08-2013 FC Averbode Okselaar - Standaard Wetteren 0-4 - Beker van België

In een slome partij wist derde klasser Wetteren met gemak 1e provincialer Averbode uit te schakelen. Al na 3 minuten kwam Christiaens vanop links naar binnen en plaatste de bal in de verste kruising. De wedstrijd kabbelde rustig voort en in het laatste kwartier van de eerste helft maakte Wetteren de partij helemaal dood. Op het half uur verdubbelde Denys de score, Denys werd door Heriwegh alleen voor doel werd gezet en maakte simpel af. Vlak voor rust maakte Romont er met een boogbal over de doelman 0-3 van. De tweede helft was een maat voor niets. Vlak voor tijd maakte Denys zijn tweede van de middag door de keeper te omspelen en de bal rustig in doel te leggen.