Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

headout

Citaat van: Sander11 op feb 05, 2019, 10:01:36
iemand die mij aan membership kan helpen voor Everton - Liverpool, verkoop is vandaag van start gegaan en zou graag 3 kaarten willen hebben.
Sale is gestart voor members met een bookinghistorie dit seizoen. Sale voor members zonder historie: vrijdag as.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Nik

Iemand een account met booking history bij AFC Wimbledon? Volgens de club moet ik history hebben om kaarten te bestellen voor de wedstrijd tegen Millwall. Zonder ingelogd te zijn is deze wedstrijd in elk geval niet zichtbaar. Mijn vraag is dus of de kaartverkoop überhaupt al is gestart, en zo ja, hoeveel kaarten je kunt bestellen op 1 account? De lieve vrouw aan de telefoon kon mij alleen vertellen dat er geen vrije verkoop zou komen.

jdebruin96

Die heb ik wel. Ik kan nog geen kaartjes kopen dus de verkoop zal nog niet begonnen zijn

Nik

Citaat van: jdebruin96 op feb 06, 2019, 16:24:20
Die heb ik wel. Ik kan nog geen kaartjes kopen dus de verkoop zal nog niet begonnen zijn

Oke, thanks. Ik zal het in de gaten houden. Kan ik je een PB sturen als de kaartverkoop is gestart?

jdebruin96

Citaat van: Nik op feb 07, 2019, 12:35:16
Oke, thanks. Ik zal het in de gaten houden. Kan ik je een PB sturen als de kaartverkoop is gestart?

Uiteraard!

Shift

Citaat van: red28 op feb 05, 2019, 15:15:38
Iemand die kan helpen aan 5 tickets voor Hibernian - Rangers?

Net geregistreerd bij Hibernian maar krijg de volgende melding als ik 5 tickets wil kopen; Unfortunately, one or more items in your basket is assigned to a newly registered client, which is not allowed.

Ik heb een booking history. Toen ik het probeerde, lukte het mij om 5 kaarten te selecteren voor de wedstrijd tegen Rangers. Stuur maar een direct mail.

Saltacampos

Op 22 april (Paasmaandag) staat in de Eerste Divisie een volledige speeldag geprogrammeerd om 14u30, ik zie daar Helmond-Eindhoven staan, zou het mogelijk zijn om dan aan tickets te komen voor die wedstrijd ? Een aantal mensen hier hadden niet zo'n goede ervaringen met Helmond en dit is een derby, dus wellicht lastig ?
Plan B kan dan Dordrecht-Almere zijn, ik neem aan dat daar geen problemen te verwachten zijn.
Over land and sea

Nort

Citaat van: Saltacampos op feb 09, 2019, 09:52:26
Op 22 april (Paasmaandag) staat in de Eerste Divisie een volledige speeldag geprogrammeerd om 14u30, ik zie daar Helmond-Eindhoven staan, zou het mogelijk zijn om dan aan tickets te komen voor die wedstrijd ? Een aantal mensen hier hadden niet zo'n goede ervaringen met Helmond en dit is een derby, dus wellicht lastig ?
Plan B kan dan Dordrecht-Almere zijn, ik neem aan dat daar geen problemen te verwachten zijn.
Ik kan waarschijnlijk wel kaartjes voor je kopen. Stuur me tzt maar een pb.

Mokum1900

Iemand parking tips voor Jan Breydelstadion , morgen naar DE derby
Waar je ook gaat ik volg je overal

Saltacampos

Citaat van: Nort op feb 09, 2019, 10:46:41
Ik kan waarschijnlijk wel kaartjes voor je kopen. Stuur me tzt maar een pb.
Bedankt, ik laat je nog iets weten als ik ga.
Over land and sea

Saltacampos

Citaat van: Mokum1900 op feb 09, 2019, 11:51:34
Iemand parking tips voor Jan Breydelstadion , morgen naar DE derby
Vrienden van mij die vaak naar Cercle gaan parkeren in een straat die "Steentje" heet. Dat is in een woonwijk die heel dicht bij het stadion ligt. Morgen zal er wel meer volk zijn dan wat normaal het geval is bij Cercle, maar als je er op tijd bent, zou het moeten lukken.
Over land and sea

Mokum1900

Citaat van: Saltacampos op feb 09, 2019, 21:21:47
Vrienden van mij die vaak naar Cercle gaan parkeren in een straat die "Steentje" heet. Dat is in een woonwijk die heel dicht bij het stadion ligt. Morgen zal er wel meer volk zijn dan wat normaal het geval is bij Cercle, maar als je er op tijd bent, zou het moeten lukken.

Thanks ik was vroeg gegaan gewoon een parkeerplaats aan de weggevonden
Waar je ook gaat ik volg je overal

Van pogo tot popo

Probeer twee kaarten te kopen voor Luton Town tegen Doncaster (23 maart). Wel een account maar dat lijkt onvoldoende. Bij checkout wordt een cliënt ref gevraagd. Wil best even met ze bellen, maar  probeer het eerst hier zodat iemand z'n booking history kan verhogen.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Van pogo tot popo op feb 11, 2019, 10:34:24
Probeer twee kaarten te kopen voor Luton Town tegen Doncaster (23 maart). Wel een account maar dat lijkt onvoldoende. Bij checkout wordt een cliënt ref gevraagd. Wil best even met ze bellen, maar  probeer het eerst hier zodat iemand z'n booking history kan verhogen.

Die ref krijg je als sms en moet je dan invullen
Het ene stadion is het andere niet!

Van pogo tot popo

Ok, Tnx. Ga ik het nog een keer proberen!