Opbergen en sorteren van wedstrijdkaarten

Gestart door gijscornelissen, mrt 31, 2016, 21:29:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen503

Aanvullend op dit topic een vraag van mijn kant. Zijn er mensen die wedstrijdprogramma's opbergen middels ordners en foto (insteek)hoezen van de HEMA. Hierbij met name de vraag of men ordners gebruikt met 2 of 4 (of wellicht nog meer) ringen.

Olav

Ik kan er voor de honderdste keer doorheen kijken maar het blijft mooi om oude tickets te zien. Heb de mooiste of mijn favoriete eruit gehaald (helaas ook bij wat mooie wedstrijden E-tickets gehad). Van Olympique Nimes tot Ruch Chorzow..


Ik ben benieuwd naar jullie verzameling; ik weet zeker dat hier velen zijn met mooie tickets.

maikelll043

Mijn meest mooie en meest memorabele ticket is met stipt deze:


watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Terranova

Citaat van: Jeroen503 op apr 05, 2016, 21:13:40
Aanvullend op dit topic een vraag van mijn kant. Zijn er mensen die wedstrijdprogramma's opbergen middels ordners en foto (insteek)hoezen van de HEMA. Hierbij met name de vraag of men ordners gebruikt met 2 of 4 (of wellicht nog meer) ringen.

Ik kan er kort over zijn; niet doen!
Als je het tenminste over de plastic insteekhoezen hebt. Inkt kan niet tegen het schuren van de plastic laag. Kaartjes vervagen, eeuwig zonde.
Ik heb alle kaartjes inmiddels in een boek zitten om ze onbeschadigd te laten. Wellicht ooit eens inscannen zoals de user hierboven. Ziet er ook gaaf uit.

Olav

Van veel Nederlandse clubs heb ik helaas slechts E-tickets. Deze week besloot ik bij Excelsior de tickets aan het stadion te kopen, in plaats van een e-ticket die je meer zekerheid geeft en waarmee wachtrijen ontloopt. Vorig seizoen deed ik hetzelfde bij Vitesse, ondanks dat ik daardoor te laat was voor de goedkoopste tribune en nog extra toeslag betaalde omdat ik hem pas op wedstrijddag aanschafte.

Hebben meer hier ook een hekel aan e-tickets of ben ik de enige die er zo instaat?

spons

Citaat van: Olav op sep 27, 2018, 22:38:14
Van veel Nederlandse clubs heb ik helaas slechts E-tickets. Deze week besloot ik bij Excelsior de tickets aan het stadion te kopen, in plaats van een e-ticket die je meer zekerheid geeft en waarmee wachtrijen ontloopt. Vorig seizoen deed ik hetzelfde bij Vitesse, ondanks dat ik daardoor te laat was voor de goedkoopste tribune en nog extra toeslag betaalde omdat ik hem pas op wedstrijddag aanschafte.

Hebben meer hier ook een hekel aan e-tickets of ben ik de enige die er zo instaat?

Je bent vast niet de enige maar ik vind het wel handig dat gewoon thuis uitprinten. Een kaartje is voor mij na afloop van een wedstrijd waardeloos geworden. Als ik wel een echt kaartje heb geef ik ze altijd weg aan een vriend van me die ze verzameld
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ruudjeee

Citaat van: Olav op sep 27, 2018, 22:38:14
Van veel Nederlandse clubs heb ik helaas slechts E-tickets. Deze week besloot ik bij Excelsior de tickets aan het stadion te kopen, in plaats van een e-ticket die je meer zekerheid geeft en waarmee wachtrijen ontloopt. Vorig seizoen deed ik hetzelfde bij Vitesse, ondanks dat ik daardoor te laat was voor de goedkoopste tribune en nog extra toeslag betaalde omdat ik hem pas op wedstrijddag aanschafte.

Hebben meer hier ook een hekel aan e-tickets of ben ik de enige die er zo instaat?

Ik spaar ook m'n wedstrijdkaarten. Voordeel is dat ik redelijk wat uitwedstrijden bezoek en dan ontvang je altijd een hard copy ticket. Maar inderdaad bij veel clubs neem ik het zekere en ga ik voor het e-ticket. Die gooi ik overigens wel weg.

ALenstra

In Noord Amerika is men al heel ver in paperless ticketing. Je kaartje op je mobiel.

watergatehopper

Citaat van: spons op sep 28, 2018, 00:41:06
Je bent vast niet de enige maar ik vind het wel handig dat gewoon thuis uitprinten. Een kaartje is voor mij na afloop van een wedstrijd waardeloos geworden. Als ik wel een echt kaartje heb geef ik ze altijd weg aan een vriend van me die ze verzameld

Ik dacht dat die digitalisering ook was bedoeld ten goede van het milieu.....
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Hugo

Citaat van: watergatehopper op sep 28, 2018, 08:11:47
Ik dacht dat die digitalisering ook was bedoeld ten goede van het milieu.....

Dat was de naïeve gedachte in de jaren '90.

Nort

Citaat van: Olav op sep 27, 2018, 22:38:14
Van veel Nederlandse clubs heb ik helaas slechts E-tickets. Deze week besloot ik bij Excelsior de tickets aan het stadion te kopen, in plaats van een e-ticket die je meer zekerheid geeft en waarmee wachtrijen ontloopt. Vorig seizoen deed ik hetzelfde bij Vitesse, ondanks dat ik daardoor te laat was voor de goedkoopste tribune en nog extra toeslag betaalde omdat ik hem pas op wedstrijddag aanschafte.

Hebben meer hier ook een hekel aan e-tickets of ben ik de enige die er zo instaat?
Als je de clubs bericht willen ze vaak wel een hard copy kaartje uitprinten.

spons

Citaat van: watergatehopper op sep 28, 2018, 08:11:47
Ik dacht dat die digitalisering ook was bedoeld ten goede van het milieu.....

Nergens voor nodig het gaat toch prima met het milieu. We hebben in Nederland de mooiste zomer uit de geschiedenis gehad
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: spons op sep 28, 2018, 08:36:50
Nergens voor nodig het gaat toch prima met het milieu. We hebben in Nederland de mooiste zomer uit de geschiedenis gehad

Ik was recentelijk op bezoek bij een fabriek waar 8% (!?) van het totale Nederlandse energieverbruik er doorheen wordt gejaagd. En wij maar klooien met LED-lampjes :-(

Olav

Citaat van: Nort op sep 28, 2018, 08:34:49
Als je de clubs bericht willen ze vaak wel een hard copy kaartje uitprinten.

Goede tip! Nooit aan gedacht eerlijk gezegd.