Profclubs in de voorbereiding (NL) - zomer 2013

Gestart door AthleticHolanda, apr 15, 2013, 22:12:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: Freekos79 op mei 26, 2013, 20:32:59
Dat is een goeie vraag, ik zou het niet weten. Ik zal het eens navragen, ben ook wel benieuwd!

Zit er trouwens nog steeds veel haat / onvrede tussen de twee clubs? Destijds na het 'geval Porto' konden ze bij TSC het bloed van Irene wel drinken geloof ik, en dat was niet het enige akkefietje.
Wat dat betreft jammer dat TSC het vandaag niet gehaald heeft, had de Tegelse derby wel eens willen zien :-D.

Freekos79

Citaat van: AthleticHolanda op mei 26, 2013, 20:46:27
Zit er trouwens nog steeds veel haat / onvrede tussen de twee clubs? Destijds na het 'geval Porto' konden ze bij TSC het bloed van Irene wel drinken geloof ik, en dat was niet het enige akkefietje.
Wat dat betreft jammer dat TSC het vandaag niet gehaald heeft, had de Tegelse derby wel eens willen zien :-D.

Ja, het is nog steeds een leuke burentwist. Vooral bij de oude garde is de haat groot. Toch wordt er nu op steeds meer gebieden samengewerkt, wat eerst ondenkbaar was.
Volgende wedstrijd: ?

FC_Emmen

#47
Dinsdag 9 juli, 16.00 uur:  Schalke '04 II – Heracles Almelo (Billerbeck)

Op zaterdag 6 juli 2013 speelt FC Groningen in het Friese Surhuisterveen op Sportpark De Ketting tegen het plaatselijke 't Fean 58, dat dit jaar 55 jaar bestaat. Het duel begint om 18:00 uur.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FC_Emmen

#48
02 juli: WKE - Anderlecht
20 juli: WKE - FC Emmen

Bargeres - Emmen wordt overigens om 19.00 uur gespeeld.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

AthleticHolanda

Ze staan erbij, evenals de eerste drie van AZ.

Heb het gevoel dat de lijst tot dusver redelijk compleet is, maar er komen elke dag weer wedstrijden bij dus alle informatie blijft welkom!

FC_Emmen

Dinsdag 16 juli, 19.00 uur:  Heracles Almelo - FC Emmen (Den Ham)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Skipperdinho

29-06-2013 (za)               SBC – Helmond Sport
06-07-2013 (za)               Familiedag, Helmond Sport – VVCS 16.00 uur
09-07-2013 (di)                Helmond Sport – Verbroedering Geel 20.00 uur (HVV Helmond)
12-07-2013 (vr)                FC Antwerp – Helmond Sport 20.00 uur
16-07-2013 (di)                RKC Waalwijk – Helmond Sport 19.00 uur
23-07-2013 (di)                vv Gemert – Helmond Sport 19.00 uur
26-07-2013 (vr)                Helmond Sport – SBV Excelsior 19.00 uur (v.v. Bruheze)

AthleticHolanda

En de eerste post weer aangepast, bedankt voor de aanvullingen.

HRM1880

Het is R Antwerp FC!!! FC Antwerp bestaat niet.

wekke

Zondag 21/07

15u00 Cercle Brugge - FC Groningen

wekke

Citaat van: HRM1880 op mei 29, 2013, 22:07:27
Het is R Antwerp FC!!! FC Antwerp bestaat niet.

Haha, dat doet me denken aan alle Lierse supporters die zich dood ergeren als iemand SK Lierse zegt.

1893


AthleticHolanda

#57
Laatste toevoegingen, o.a. het oefenprogramma van FC Den Bosch, Onstwedder Boys - FC Groningen en Nijkerkse Selectie - FC Utrecht.

Volgens mij is van de Eredivisieclubs van afgelopen seizoen alleen van Roda JC nog helemaal niets bekend. Ook nieuwkomers Eagles en Cambuur hebben volgens mij nog geen programma bekend gemaakt. Uit de Jupiler League ontbreken de andere twee Zuid-Limburgse teams nog, evenals o.a. Volendam, Excelsior en Achilles'29.

Iets dat ik overigens ook nog miste --> http://www.denhelderactueel.nl/23/11/2012/einde-aan-den-helder-maritiem-voetbaltoernooi
Toch spijtig.

FC_Emmen

CiteerZaterdag 29 juni, 16.00 uur: SV Terwolde-Go Ahead Eagles (in Terwolde)
Zondag 30 juni, 12.00-17.00 uur: Open Dag Go Ahead Eagles (stadion De Adelaarshorst)
Woensdag 3 juli, 19.00 uur: Voorwaarts Twello-Go Ahead Eagles (in Twello)
Zaterdag 6 juli, 16.00 uur: Sallands Streekteam-Go Ahead Eagles (in Heeten)
Dinsdag 9 juli, 19.00 uur: Go Ahead Eagles-AZ (in Terwolde)
Zaterdag 13 juli, 16.00 uur: Go Ahead Eagles-Excelsior Rotterdam (in Terwolde)
Dinsdag 16 juli, 19.00 uur: Go Ahead Eagles-tegenstander nog niet bekend (in Terwolde)
Zaterdag 20 juli, 16.00 uur: Go Ahead Eagles-Bayer Leverkusen -23 (in Terwolde)
Vrijdag 26 juli, 20.00 uur: Stadionwedstrijd in Adelaarshorst(tegenstander nog niet bekend)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jehoentelaar

Citaat van: AthleticHolanda op mei 30, 2013, 22:24:41
Laatste toevoegingen, o.a. het oefenprogramma van FC Den Bosch, Onstwedder Boys - FC Groningen en Nijkerkse Selectie - FC Utrecht.

Volgens mij is van de Eredivisieclubs van afgelopen seizoen alleen van Roda JC nog helemaal niets bekend. Ook nieuwkomers Eagles en Cambuur hebben volgens mij nog geen programma bekend gemaakt. Uit de Jupiler League ontbreken de andere twee Zuid-Limburgse teams nog, evenals o.a. Volendam, Excelsior en Achilles'29.

Iets dat ik overigens ook nog miste --> http://www.denhelderactueel.nl/23/11/2012/einde-aan-den-helder-maritiem-voetbaltoernooi
Toch spijtig.
Voor Roda JC staat op 9 juli de wedstrijd bij EVV Echt op het programma (19:00).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar