Hoofdmenu

CL 2010/2011

Gestart door TeeZee, jul 28, 2010, 22:58:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Maar wat is de normale prijs voor zo'n kaartje? Ik kan me goed voorstellen dat Ajax de normale prijs plus een toeslag rekent. Je krijgt tenslotte CL voetbal te zien. Het kan ook goed zijn dat tegen Kiev de prijzen lager waren om zo een vol stadion te krijgen.

HJanneman

Vraag van Peenvogel: in het geval van het vak waar Lek11 altijd op staat gaat dit niet op, omdat enkel supporters met seizoenkaarten uit dat vak kaarten kunnen kopen voor dat vak, want er gelden speciale regels voor die vakken, omdat het sfeervakken zijn. Alleen een boycot op de vakken van 410 en de F-side kunnen dus kans van slagen hebben..

Joost: Losse prijzen(los van passe-partouts) zijn niet bekend, want men gaat er vanuit dat het wel vol komt met passe-partouthouders.


Peenvogel

Klinkt raar zo'n aparte voorkeursbehandeling. Moet je daarvoor in je blote bast staan en dan met je rug naar het veld Argentijnse ultra's nadoen want anders mag je er niet in?

Mij kost het komende Europacup-seizoen helemaal niets meer. Kijk, dat is pas vriendelijk van mijn club!


HJanneman

Citaat van: Peenvogel op aug 31, 2010, 15:17:17
Klinkt raar zo'n aparte voorkeursbehandeling. Moet je daarvoor in je blote bast staan en dan met je rug naar het veld Argentijnse ultra's nadoen want anders mag je er niet in?

Mij kost het komende Europacup-seizoen helemaal niets meer. Kijk, dat is pas vriendelijk van mijn club!

Het gaat niet zozeer om de dresscode op die vakken, maar om het gedoogbeleid t.o.v. staan tijdens de wedstrijd, iets wat in andere vakken als hinderlijk wordt ervaren.
Om te voorkomen dat mensen die daar niet van op de hoogte zijn een tegenvallende avond beleven, en om wrijving te voorkomen tussen zeurpruimen en fanatieke jongeren, met of zonder ontbloot bovenlichaam, is deze regeling er gekomen.

AthleticHolanda

De prijzen zijn duur, maarja ik denk dat Ajax weet dat ze het stadion toch wel vol krijgen ongeacht wat ze vragen...

TeeZee

We kunnen lang en breed praten over de prijsverhoging, maar dit is gewoon marktwerking. Aangezien de VVD de grootste partij is in dit land, zal de meerderheid daar dus achter moeten staan.

AB

Het is en blijft gewoon kut dat zulke prijzen gevreten worden door de normale voetbalsupporters

Lek11

Citaat van: Peenvogel op aug 31, 2010, 15:17:17
Klinkt raar zo'n aparte voorkeursbehandeling. Moet je daarvoor in je blote bast staan en dan met je rug naar het veld Argentijnse ultra's nadoen want anders mag je er niet in?
Reageer eerst eens volwassen zou ik zeggen. Zo raar is die regeling niet.

@ HJanneman
Er komt geen boycot voor zover ik weet!

Ja het zijn inderdaad belachelijke prijzen. Ik betaal met korting €130,00 voor 3 wedstrijden, dus €43,00 per wedstrijd. En dat is gelijk bijna de helft van mijn seizoenskaart! Een 'normale' prijs zou zijn geweest 35 euro voor AC Milan en Real Madrid en 20/25 voor Auxerre. Maar dit is natuurlijk ook helemaal aanvankelijk van de plek in het stadion, praat nu over 424/425 (410). Sowieso is het belachelijk systeem dat de prijzen hoger zijn omdat Real Madrid op bezoek komt. Ik kom voor Ajax, niet voor de tegenstanders. €130,00. Moet je nagaan dat je ook nog uit en thuis bij PAOK en Kiev bent geweest. En ook als je nationaal veel uit ga. Dan is het toch niet meer betaalbaar?

Ik denk toch dat ik gewoon ga. Één wedstrijd los bezoeken zal in verhouding veel duurder worden. Een boycot zal er niet van komen. Alle seizoenskaartplekken zijn sowieso tot maandag a.s. gereserveerd. Er wordt door VAK410 alleen opgeroepen voorlopig nog niet je eigen plek op te halen. Dit omdat ze (+supportersclub/vereniging) nog gesprekken (willen) voeren met Ajax. Maar doordat de verkoop gisteren al wel is begonnen vrees ik dat er niets meer gaat veranderen. Uiteindelijk koopt toch iedereen zijn of haar plek.

Citaat van: Hielke op aug 31, 2010, 12:30:50
Complete idioterie. Heerenveen lootte AC Milan in de UEFA Cup, ook een toptegenstander, en rekende 20 euro voor een kaartje. Dezelfde prijs als wanneer Dnjepr Dnjepropetrovsk de tegenstander was geweest. En zo hoort het.
Zo hoort het!



AB

Citaat van: Lek11 op sep 01, 2010, 16:00:37
Reageer eerst eens volwassen zou ik zeggen. Zo raar is die regeling niet.

Hij heb gewoon gelijk.

spons

130 is best behoorlijk, wat kost de eerste ring lange zijde dan wel niet ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Peenvogel

@ Lek11. Kom op man. Een beetje steek onder water kun je toch wel hebben? D'r staat geen onvertogen woord tussen. Ik steek de draak met de bandieries en andere ultra-dingetjes die ik af en toe voorbij zie komen bij een wedstrijd van jouw club.



Lek11

Citaat van: spons op sep 01, 2010, 16:14:31
130 is best behoorlijk, wat kost de eerste ring lange zijde dan wel niet ?

€230 met korting, €270 zonder korting.

Zolang er nog ontwikkelingen zijn tussen supporters en club wacht ik nog met het kopen.

Citaat van: AthleticHolanda op sep 01, 2010, 18:21:48
Wij betalen slechts €50 voor Liverpool, Steaua en Napoli thuis :-D.

http://fcutrecht.nl/var/storage/2010/nieuws/09_sept/10890_prijzen_groepsfase_europa_league_2.pdf

Dat is ook gewoon netjes. Ik meen dat ik vorig jaar €57 betaalde voor de poule-fase Europa League.

Han

Ik was in de veronderstelling dat de genoemde bedragen voor Ajax één wedstrijd betrof maar het blijkt om een passe-partout te gaan. Je ziet dus voor zeg maar € 150 drie potten. Spotgoedkoop.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

AB

Citaat van: AthleticHolanda op sep 01, 2010, 18:21:48
Wij betalen slechts €50 voor Liverpool, Steaua en Napoli thuis :-D.

http://fcutrecht.nl/var/storage/2010/nieuws/09_sept/10890_prijzen_groepsfase_europa_league_2.pdf

Aangezien ik in Utrecht werk neem ik ook maar een passe partout, geen geld! Wat houdt een passe partout trouwens in? Krijg je dan gewoon 3 losse kaartjes?