Work in progress

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 10:03:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Peenvogel


Arjen

Een pagina over de plannen voor een vernieuwde tribune bij Fulham: http://www.fulhamfcstadium.com/
Ik weet niet hoe concreet de plannen zijn, maar het ziet er mijn inziens leuk uit. Botst wel met zijn oude overbuurman...

FCT1980

Ben nooit zo'n fan van renovaties en uitbreidingen maar dit wordt zeker mooi. Hopelijk blijft de oude stand aan de straatzijde nog heel lang behouden.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!


hgrm

Interessant...Had al eerder van dergelijke plannen gehoord, maar ik was in de veronderstelling dat die in het ronde archief waren verdwenen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: Breda op mrt 12, 2013, 21:31:05
Vraagje over het stadion van Gainsborough Trinity.

Op de ene website lees ik dat na dit seizoen het stadion wordt verlaten, op de andere dat er geen nieuw stadion komt vóór 2014 - maar dat laatste kan alsnog betekenen dat het oude pleintje deze zomer wordt verlaten om zo lang elders te gaan spelen.

Iemand die nauwkeuriger informatie heeft?
Voor zover ik weet is de move uitgesteld.

3434

West Ham vanaf 2016 in het Olympisch stadion. Capaciteit wordt verkleind van 80 000 naar 60 000, nog 20 000 teveel als je het mij vraagt.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Nort

Met de huidige toegangsprijzen wel.

hgrm

De verbouwing gaat 200 miljoen (pond of euro, maar dat maakt bij dat soort bedragen niet uit...) kosten.
Voor dat geld kun je toch een bovenmodaal nieuw stadion neerzetten....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Arjen

De fout is geweest om het stadion niet zo te bouwen dat het eenvoudig, en goedkoop, tot voetbalstadion kan worden omgetoverd.

Joost

Citaat van: Arjen op mrt 22, 2013, 21:09:19
De fout is geweest om het stadion niet zo te bouwen dat het eenvoudig, en goedkoop, tot voetbalstadion kan worden omgetoverd.

Dat is geen fout maar een bewuste keuze. Het was helemaal niet de bedoeling dat het naar een voetbalclub zou gaan maar dat het verkleind zou worden voor community use.

Koning Kriel

Het stadion heeft ook geen omloop voor verkoop van snacks en dranken en met wc's. Met de OS moest je buiten het stadion onoverdekt naar de wc en versnaperingen kopen. Wat mij betreft prima maar voor de Bert van Oostveenen van deze wereld natuurlijk niet wenselijk.

Bier und Bratwurst

Sv Lippstadt 08 speelt tot volgend jaar zomer 2014 in het stadion Am Waldschlösschen. Hierna gaat men spelen in een nieuw stadion "Am Bruchbaum".
Het ene stadion is het andere niet!

cafebac

En dat stadion wordt ergens in Engeland gerealiseerd? ;)