Vrije verkoop ADO Den Haag

Gestart door Stadionhopper, okt 25, 2008, 12:50:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Aangezien ADO Den Haag een van de strengste eisen heeft aan het bezoeken van een wedstrijd kunnen mensen hieronder aangeven wanneer ADO vrije verkoop heeft van tickets. Na het succes tegen Volendam, toen het stadion voor het eerst helemaal uitverkocht was, gaat de club per wedstrijd bekijken wat mogelijk is. Het effect is meteen merkbaar, de eerstvolgende thuiswedstrijd tegen PSV is ook vrije verkoop.

Dus:

28-10 ADO - PSV, vrije verkoop
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Houseman

zal je zien dat het tegen Heerenveen ook vrije verkoop wordt.

TeeZee

Citaat van: Dennis1981 op okt 25, 2008, 12:50:4228-10 ADO - PSV, vrije verkoop
K met P. Dan heb ik juist avonddienst. Ik was er graag heen gegaan.

Houseman

Citaat van: Houseman op okt 25, 2008, 13:28:32
zal je zien dat het tegen Heerenveen ook vrije verkoop wordt.

En ook tegen sc Heerenveen is er dagkaartverkoop...

spons

Ben naar ADO - PSV geweest op uitnodiging van Heineken in een business unit, matige wedstrijd ( van beide kanten ), sfeer vond ik tegen vallen wat dat betreft vond ik het Zuiderpark beter en PSV ( hoe schandalig ) had maar een half uitvak vol.

Gelukkig was het eten en vooral drinken goed geregeld
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sebastiaan_W

Citaat van: spons op okt 31, 2008, 16:53:42
Ben naar ADO - PSV geweest op uitnodiging van Heineken in een business unit, matige wedstrijd ( van beide kanten ), sfeer vond ik tegen vallen wat dat betreft vond ik het Zuiderpark beter en PSV ( hoe schandalig ) had maar een half uitvak vol.

Gelukkig was het eten en vooral drinken goed geregeld

PSV heeft toch wel vaker het uitvak bij lange na niet vol? Valt me sowieso tegen wat er met PSV aan away-support mee gaat.

Denniz1974

Citaat van: witte leeuw op nov 01, 2008, 07:51:30
PSV heeft toch wel vaker het uitvak bij lange na niet vol? Valt me sowieso tegen wat er met PSV aan away-support mee gaat.

Famous for not traveling ....

hgrm

Met andere woorden: geef die vijf supporters die al geboekt hebben voor Atletico-uit een perskaart en het probleem is opgelost
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Citaat van: hgrm op nov 01, 2008, 23:49:27
Met andere woorden: geef die vijf supporters die al geboekt hebben voor Atletico-uit een perskaart en het probleem is opgelost

Je weet toch dat alles de schuld is van die verderfelijke randstedelijke media en de maffia ik bedoel KNJB?

Stadionhopper

Citaat van: spons op okt 31, 2008, 16:53:42
Ben naar ADO - PSV geweest op uitnodiging van Heineken in een business unit, matige wedstrijd ( van beide kanten ), sfeer vond ik tegen vallen wat dat betreft vond ik het Zuiderpark beter en PSV ( hoe schandalig ) had maar een half uitvak vol.

Gelukkig was het eten en vooral drinken goed geregeld

Welke club in Nederland neemt er wel veel uitfans mee? (op Feyenoord na helemaal geen enkele club).

De uitwedstrijd tegen ADO was een verplichte buscombi, op een doordeweekse dinsdagavond. Vertrek van de bussen was om 16:30 uur. Vind het niet
gek dat het uitvak niet vol zat....
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

HJanneman

Dat Ajax maar een half uitvak vol krijgt bij PSV moet je de welwillende(!) supporters van Ajax niet aanrekenen.
Verder denk ik dat overal waar Ajax komt het stadion voller loopt dan gemiddeld, en zo ook het uitvak, misschien is het niet altijd uitverkocht, maar 'goed vol' zit het altijd, ondanks de vele combiregelingen.

Verder ben ik het met je eens dat er in Nederland niet echt een away-cultuur heerst, zoals bijv. in Engeland, terwijl Nederland een erg compact land is met weinig barriëres qua afstand en dus erg veel potentie, maargoed, dat is de kop ingedrukt door alle 'schoolreis-achtige' regelingen die de supporters de kop in de gedrukt worden.

Maar dat neemt niet weg dat PSV het matigst voor de dag komt wat away-support betreft van de 'traditionele top drie'(omdat het zo lang geleden is dat dit nog werkelijk bestond voor de duidelijkheid nog even het rijtje: Ajax, PSV en Feyenoord, op volgorde van groot naar klein aan de hand van behaalde successen).

Stadionhopper

In Nederland heerst dit inderdaad ook niet.

Van de traditionele top 3 bevindt PSV zich in het dunstbevolkte gebied. Feyenoord en Ajax hebben veel meer supporters (al meen ik dat laatstgenoemde alleen komen bij succes). Feyenoord is de club met de trouwste aanhang in Nederland, zowel uit als thuis.

Ajax en Feyenoord hebben fans over heel Nederland zitten, terwijl de concentratie PSV supporters zich meer bevindt in het zuidelijke deel.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

HJanneman

In dat geval zou het voor PSV-supporters gemakkelijker zijn om de regeling van uitwedstrijden te trotseren, want voor al die 'provincialen' van Ajax en Feyenoord(respect, inderdaad) betekent anderhalfuur voetbal een complete dagbesteding.
's morgens gezamenlijk op een christelijk tijdstip met pa en ma die naar de kerk gaan opstaan.
Om vervolgens naar de ArenA of De Kuip af te reizen om vanaf daar als veevervoer naar de daadwerkelijke speelstad af te reizen.
Na de wedstrijd hebben deze mensen hetzelfde tafereel in omgekeerde volgorde nog eens in het vooruitzicht(nadat ze ook nog eens een half uur na de wedstrijd vastgehouden zijn in het vak).

Ici c est Paris

Citaat van: Dennis1981 op nov 06, 2008, 13:21:39
Welke club in Nederland neemt er wel veel uitfans mee? (op Feyenoord na helemaal geen enkele club).

Dat is niet helemaal waar, waar Ajax ook komt, de kaarten die voor het uitvak in de verkoop gaan zijn altijd uitverkocht.

Stadionhopper

Citaat van: Ici c est Paris op nov 06, 2008, 14:07:19
Dat is niet helemaal waar, waar Ajax ook komt, de kaarten die voor het uitvak in de verkoop gaan zijn altijd uitverkocht.

Schijnbaar in Eindhoven niet.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper